30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ja inderdaad, hopelijk gaat het gewoon goed met haar!

Acupunctuur doet niet erg zeer hoor Roerei, ik weet ook nooit of ik het echt moet geloven, maar toen ik net menstrueerde, was ik mega onregelmatig, en hielp acupunctuur voor de regelmaat, en na het verwijderen van het spiraal (en achteraf gezien de 2 jaar daarvoor) werden mijn menstruatie klachten zo heftig, dat ik 2 weken per maand me echt ziek voelde. Dus dacht, kan het altijd proberen :D en mijn menstruatie klachten, zijn nu wel echt stuk minder. Ze zijn er wel (en ook 2 weken) maar wel prima mee te leven nu.

Maar die naaldjes zijn zo mega dun, echt een speldenprikje (okay, sommige punten doen wel pijn ;) ) maar de meeste niet :D en ja, het is mega raar.. als ze alle naaldjes geprikt heeft, voel je alles prikken/tintelen. Erg raar maar prettig gevoel is dat ;).

Kinesteet: ik hoop dat jou eitje nu ook met een zaadje aan het dansen en hoppen is :D

2. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oh ik wil wel met jullie mee dansen!!!! Go zaadje, Go eitje, dansen!!!!!

3. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes dat is de slogan; go zaadje, go eitje jihaaa:D!

@ panda: fijn dan toch dat acupunctuur dat de menstruatieklachten kan verhelpen!!

Verder weinig te melden maar ik zag ons topic bijna op de tweede pagina verdwijnen en dacht dat kan gewoon niet dus hop ff een berichtje hihi *lol*:D

4. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Roerei, dat is wel ernstig... bijna op de tweede pagina :$
    Gelukkig hebben we jou om dat te voorkomen :cool:

Anna, mooie slogan. We duimen er maar voor dat het er op dit moment zo aan toe gaat ;)

RoIn, Anna, hebben jullie vandaag nog last van kwaaltjes gehad? ;)

Pfoeh... zeg ik gisteren dat ik minder ga reageren... voel ik me vandaag eigenlijk toch wel wat beter en ben ik dus weer wel vol aan het reageren :)

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik herken het wel hoor, effe wat rustiger aan. Maar ik kom toch telkens weer terug omdat ik benieuwd ben hoe het met jullie gaat ;)

Enne dat dansende poppetje, moet ik denken aan dat dansende banaantje wat je 'vroeger' op hyves had! ;)

Ben ik nou zo suf? Ik begrijp je niet Roerei! Waar verdwenen we dan?? Is er een lijst met de populairste topics ofzo? Haha ik kom eigenlijk nergens anders meer op zp, alleen gezellig bij jullie :D

Zometeen manlief in elkaar hakken met squashen! *mepmep* (meestal wint hij hoor, lol)

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hahaha roerei! :D pagina 2 kan tuurlijk niet hihi ;)

Mlady: mepze!!

Ik herken het ook hoor, even weinig op zp, maar dit topic open ik toch regelmatig :D

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik moet voor mijn nieuwe baan eerder opstaan en dan klopt de tijd niet meer. Ik deed het eerst om 7.15/7.30 uur en ik moet nu om 6.40 uur al opstaan. Ook omdat ik rustiger wil beginnen met opstaan, zodat ik al mijn aandacht en energie in mijn baan kan stoppen.

En niet meer tempen geeft mij nu wel meer rust. Ik tempte al sinds eind aug en door de steeds wisselende cyclussen wist ik toch steeds niet waar ik aan toe was en dat ik mijn ei aan het zoeken was. Ik weet wel door het tempen dat ie tussen cyclusdag 13 en 24 kan springen. Dus eigenlijk vanaf cyclusdag 10 om de dag sexytime hebben en dan lang genoeg volhouden (twee weken ofzo) :D

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, afgelopen weekend was lekker gezellig druk! :)
    Afgelopen zaterdag met schoonfamilie op pad geweest, zondag paasontbijt bij schoonouders en in de middag naar mijn ouders en daar lekker in de zon in de tuin gezeten. En op tweede paasdag vierde manlief zijn verjaardag en zat de hele woonkamer vol met vrienden, was erg gezellig!

En ook druk met baan, vroeg opstaan en redelijk op tijd thuis, ligt aan de files. Maar wel een leuke baan met aardige collega's!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, even niet tempen geeft wel rust. En ik ben er minder mee bezig. Niet meer tempen en geen ovutesten. Mijn cyclussen zijn niet iedere ronde hetzelfde, dus het blijft alsnog zoeken naar mijn ei. Ik voel nog steeds iets in mijn buik, dus ik zit nog niet op het wachtbankje. Dus manlief blijft verleid worden deze week, hahaha! Veel sexytime! :D

Nieuwe baan gaat prima, gezellig en aardige collega's!

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, natural all the way again! Net zoals van maart t/m juli vorig jaar! In augustus begonnen met tempen en ovutesten en nu dus weer zonder. Voelt wel beter en geeft rust, maar van werkeloos naar baan geeft al heel veel afleiding! :)

Ik startte meestal op dag 11 of 12 van de cyclus met ovutesten. In de gebruiksaanwijzing zit een lijstje wanneer je het beste kan beginnen. Het ligt natuurlijk aan de lengte van je cyclus. Ik gebruikte eerst die van z&k en daarna die van de action, die laatste vond ik wel goed, alleen weet niet of die nu nog verkrijgbaar is.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, sinds ik in januari bij de gyn ben geweest en mijn cyclus werd gevolgd ben ik toen goed gaan kijken wat ik nu precies voelde bij welke situatie. Ik denk dat ik eerst een aantal dagen voel dat mijn ei aan het groeien is, de sprong zelf voel ik denk ik niet. Dat ene gevoel is op een moment gewoon weg. Dat je dus 's avonds op de bank zit en denkt van, ooo dat gevoel heb ik al een paar dagen niet meer gevoeld. In die dagen dat ik dat gevoel voel, heb ik ook meer zin in sexytime en is er wat meer slijm te vinden en als dat gevoel een paar dagen weg is, dan is het droger. Ik denk dat ik daaraan kan zien dat dat allemaal bij mijn eisprong hoort. Mijn lf duurt altijd 14/15 dagen, dus echt de volle twee weken wachten tot nod.

Ik hoop dat jouw bolletjes goed hun werk doen, gelukkig komt jouw nod al dichtbij!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ga trouwens voor een positieve test op Moederdag! ;)

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop dat het van binnen druk aan het dansen is bij jou panda:) en bij de anderen natuurlijk ook:D

Ik temp niet en gebruik alleen ovulatietesten. Ik vind dat ook prima zo, ben bang dat me teveel gaat beheersen als ik ook ga tempen.

Goldie fijn dat je een leuke baan en collega's hebt. Scheelt idd wel veel met afleiding.

14. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    OMG!!!!! Ik heb volgens mij een positieve test...ik ga serieus bijna van mijn stokje.... Zou het echt waar zijn...?! Lijkt wel of ik droom!

15. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
  16. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja Bloempje!!!!!! Ik zie een streep, heel duidelijk zelfs!!!!!

17. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL

Dit is wel echt heel bizar hè? Morgen mijn Nod dus ga over paar dagen nog een keer testen. Wat voelt dit onwerkelijk, maar daar weet jij nu natuurlijk alles van Anna. Het roze streepje is iig mooi doorgegeven door jou en Roin, dus meiden wie volgt er na mij.....?

18. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zie je wel dat het besmettelijk is... :D

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bloempje!!! Wat geweldig! Dit is geen tuurstreep hoor! Gefeliciteerd!! Joepie!
    :D

Oh.. nog even een paar dagen testen en dan geef jij het stokje weer door!

20. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wel bizar hoor hoe we nu ineens zo achter elkaar zwanger worden hahaha! De besmetting is toegeslagen, yeah!!!

Deel Deze Pagina