Ja in The Great Sperm Race hebben ze het erover dat een gezond stel elke maand een kans van 1 op 5 heeft om zwanger te worden. Dus 40% kans voor jullie beiden zou inderdaad een grote kans zijn!! Go pandavrouwtje-eitje, go pandamannetje-zaadjes!
Klopt panda Soms doet ie dat bij mij ook als meer van deze achter elkaar doe! Panda, hoe bevalt het wachtbankje weer? Wie zitten er nu nog meer?
Leuk toch, al die foto's van ons! Zijn er nog meer die volgen? Zijn alleen zichtbaar voor je vriendjes (dus de 'leden' van ons pannenkoekenclubbie!) (oké, dat is het allerraarste woord ever) (en 'allerraarst' is ook een raar woord) Dus RoIn, Bloempje, Kinesteet, Fishie, Roerei? Ook kiekje? *sweetsmile*
Kinesteet denk ik, ik , wachtbankje valt nu nog wel mee, alleen weer pijn aan mijn borsten , blegghh! Ik ga nu rustig blijven wachten heb ik besloten een poging om er niet teveel over na te denken
Ik zit nog niet op het wachtbankje. Ik voel al een paar dagen een steekjes achtig gevoel onderin mijn buik. Dus dat zou het groeien van het ei moeten zijn denk ik. Gisteravond sexytime gehad en waarschijnlijk morgenavond weer. En ik wil ook een positieve test op Moederdag!!
Dank, voor alle lieve felicitaties!! Vriend zei heel lief vanavond, 'schatje, als je over een paar dagen/weken denkt dat ik er niet zoveel mee bezig ben dan is dat niet zo hoor, alleen ik voel het gewoon niet allemaal want het zit natuurlijk in jou dus ik beleef het ook iets anders'. Wat een lieverd he?! Panda en Goldfishie een positieve test op moederdag zou echt geweldig zijn! Ik hoop dat het zoeken naar alle eitjes goed gaat en iedereen ze snel kan vinden! Ik vind het gewoon een beetje raar om er deze ronde niet mee bezig te gaan zijn, geen ovu testjes, niet op gezette tijden klussen, niet op het wachtbankje...ik moet gewoon even afkicken ofzo. Ik duik lekker vroeg mijn mandje in en ga heel hard voor jullie duimen de komende dagen!
Goedemorgen! Wat een regen vannacht hè? Ik ben vandaag niet misselijk en gisteren wel. Maak ik me wat zorgen om.. Kan dat komen en gaan?
Het is hier nu al lekker weer, en ik moet de hele dag op kantoor zitten. Ik ga maar een lekkere wandeling maken in de pauze. toch even genieten
Maar nee hoor... Ik wil gewoon zelf wat handiger zijn met de naaimachine, misschien toch eens op les. Als ik terug denk aan wat mn moeder allemaal maakte, zo mooi!