30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Jaa we zijn een club geworden! :) ;)

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Jammer dat er geen like-knopje bij elke post zit, soms moet ik zo lachen :D

3. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ik miste 'm ook al! De like-knop.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hahaha ja dat zou een leuke toevoeging zijn :D

Ik heb even een middagdipje.. pfft, net 3 (!!!) collega's met een zwangerschapsaankondiging.. stelletje konijnen zijn het ook op m'n werk! :$

Maar moest al lachen om jullie idee van een like knopje :cool:

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @pandavliegen Wij zijn ook vorig jaar getrouwd! <3

Thx voor jullie tips ladies!

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ahh leuk! Vond het echt een hele mooie dag! Ook al hadden we het vrij snel geregeld en klein gehouden (14 gasten maar).

Was echt een prinses ;) haha in een kasteeltje de hele dag, en had een blauwe (donker, maar heel fel blauw) jurk, beetje jaren 20 kastelen tijd :D:D zo enorm leuk! We waren in november getrouwd, en we hadden ook gewoon stralend blauw weer.. mooie gele en rode blaadjes, perfecte dag! Denk er met veel liefde en plezier aan terug!!

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Oef pandavliegen! Drie?? Nah, das wel heel veel!
    Dan zou ik ook even moeten slikken hoor.
    Soms vliegen de zwangeren je om de oren, en zonder giftig te worden, kan dat gewoon soms even steken als je zelf zo graag wil.

Maar strakjes zijn wij aan de beurt hoor!

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    jaa! Zijn we zeker :D

maar ja moest wel even slikken, kreeg er met heel veel moeite een glimlach uitgeperst en een gefeliciteerd. Van 1 had ik het wel verwacht (die hebben er al 1 en ik wist dat ze graag een tweede wilde) en de andere 2 waren enigzins onverwacht.

Werk ook op 4 verschillende locaties (elke dag een andere) en dit is de meest konijnerige locatie zeg maar ;) de andere is thuis, lekker rustig, op de universiteit, zijn de meeste nog vrijgezel ;) en in Amsterdam, maar daarvan zijn de meeste al ouder.

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wauw, ook al zo romantisch! En ook in een kasteeltje! Wij trouwden afgelopen juli in een 17e eeuws kasteeltje en hadden ook een kleine bruiloft verder met alleen onze directe familie als daggasten. Ik kan er voorlopig nog wel op teren hoor!

En wat betreft je collega's: kop op. Onze tijd komt heus!!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me wel na zoveel rondes! Dan verdien je het!

Bijzonder, in een blauwe jurk, dat zie je niet vaak!

Wij zijn niet getrouwd, iedereen vind mij raar geloof ik omdat het voor mij niet zo hoeft. Maar dat heb ik altijd gezegd, uiteraard vind ik het voor anderen super leuk!

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    precies!! :):)

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Haha de meest-konijnerige locatie :)
    Ik snap wel echt wat je bedoelt. Zelf ben ik best wel blij dat ik op m'n werk juist aardig wat leeftijdgenotes heb die (nog) helemaal niet met kinderen bezig zijn. En een aantal die al wat ouder zijn en vol aan de kids.
    Bij mij zijn eigenlijk vooral de ogen op mij gericht hihi.
    Maar vind het wel fijn dat ik er hier niet dagelijks mee geconfronteerd word.
    Dus hou je taai daar hoor, jouw tijd komt nog, echt!

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    RoIn, ik wou eerst ook niet trouwen, maar uiteindelijk vanwege dat we vrij onverwachts een huis hadden gekocht (ja, we zagen een huis een keer in een dorpje waar we graag wilde wonen, en dachten toen, laten we voor de grap eens kijken.. en toen gingen dingen ineens heel snel, we zijn toen snel nog wat andere huizen gaan kijken ter vergelijking.. maar ja, maar elk huis was "dat ene huis.. was alles beter" :p ) vonden we trouwen een goede manier om het te regelen.

Toen zouden we gratis trouwen, tot mijn moeder, schoonmoeder en schoonzusje zeidde dat ze dan toch gingen komen en toen hebben we besloten er een romantisch middag/avondje van te maken :D in ons lievelingskasteeltje in zuid-limburg, iedereen kon ook blijven slapen.

en dankje voor alle lieve reacties!! zo is mijn dipje een stuk sneller voorbij gegaan :D

14. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Oeh wat een geklets zo even snel!!

@Panda, ik werd al verdrietig toen alleen mijn lerares vertelde dat ze 12 weken zwanger was... okee 2 dagen nadat mijn bloeding van mijn vmk was begonnen... Heerlijk emotioneel :)
    Ik begrijp dus zeker dat je een dipje krijgt van zo'n mededeling...

@allen,
    hier getrouwd in een broek en een blouse, gegeten bij pannenkoekenhuis en receptie in ons nieuwe huis :) Heerlijk low budget... iets met ineens een huis kopen waarvoor het beter was getrouwd te zijn hehe

Verder vanmorgen nog weer ovutest gedaan. Helemaal wit vanmorgen dus eitje is nu wel langs geweest denk...
    Lang wachten staat weer voor de deur...

15. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk al die verhalen over trouwen. Ik ben net afgelopen februari gevraagd en wij gaan in juni 2015 trouwen. Nu eerst het huis verbouwen en hopelijk zijn we met z'n drietjes. Maar dat is nog even afwachten...

16. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Wij zijn op 8/7/2011 getrouwd, ook voornamelijk voor ons huisje.
    Ik herinner me die dag nog heel goed: 6 mei 2011. We moesten naar de notaris voor de akte ivm onze hypotheek. Zegt de notaris tegen ons: "zijn jullie van plan te trouwen?", wij "ja, maar pas wanneer we op ons plooit zitten". Notaris:"'t is misschien beter dat nu te doen, de kosten zijn dan veeeeeel lager".
    We keken elkaar aan en toen:"ah, euh ja, dan gaan we trouwen ee".
    En op 8 juli 2011 zijn we dan voor de wet getrouwd.

Een vluggertje, net zoals wij elkaar leerden kennen. Op 14/2/2010 ontmoet, 1/4/2010 officieel samenwonend en eind 2011 begonnen aan ons bouwproject. 't Gaat allemaal snel bij ons precies. Lol

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    succes met wachten vlindertje81! Lekker van je afschrijven hoor!

hihi veel meiden voor een koophuis getrouwd :D grappig, iedereen in onze omgeving reageerde zo van, is helemaal niet nodig, maar blijkbaar zijn er meer hihi ;)

Rozientje, dat is vlot ja :D na 1,5 maand samenwonen?! hihi maar als het goed voelt is het goed toch?!

18. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @AnnaCatharina, Wat leuk dat je gevraagd bent! bewust niet voordat je kinderen hebt eigenlijk?

@panda, vrees niet... ik tik wel door (tussen het werken en slapen door :p)

@Rozientje, ik dacht dat wij snel waren!! Wij hebben elkaar in september '08 leren kennen, januari '09 wat gekregen januari '09 samen in zijn huis gaan wonen, augustus '09 mijn huis opgezegd, april '10 besloten vrijdag 13 mei te willen gaan trouwen (2011) in juli '10 ons appartement gekocht en besloten iets eerder te trouwen. Op 1-10-'10 elkaar het jawoord gegeven ;) Nu pas met kinderen begonnen omdat ik altijd dacht ze niet te willen :)

19. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    @vlidertje, nee hoor niet bewust. Ik wil alleen niet zwanger trouwen. Wij willen wel redelijk groot trouwen en dan wil ik er ook vol van genieten. En niet moe zijn en niet mogen drinken. En het lijkt me gewoon super gaaf als ons kindje er dan al bij kan zijn, geeft me een compleet gevoel. Hopen dat dat kan. Anders hebben we het samen heel erg fijn hoor, dat komt ook goed.
    Nu alleen gaan bedenken tot wanneer we blijven proberen. Of misschien bedenk ik me nog en vind ik het helemaal niet erg om zwanger te zijn op de bruiloft. Dan stoppen we een paar maandjes... Eerst maar eens kijken hoe de komende maanden verlopen. Nu nog lekker genieten van elkaar en het proberen.

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik moest echt even zoeken naar dit topic, maar gevonden! :)

Wij zijn ook getrouwd en ook samen een huis gekocht. Hiervoor woonden we in manliefs appartementje, was een beetje klein voor ons samen.

Deel Deze Pagina