30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Anna: dat is wel een mooie jurk!! Wauw!

Kinesteet: geen zorgen maken! Je gyn zal je echt geen verkeerd advies geven. Misschien heeft hij een andere mening dat meiden hier op het forum, maar die kennen niet zoveel details als jouw gyn! Plus heeft je gyn er als het goed is heel veel jaren voor geleerd ;) en gewoon een maand proberen op zijn advies en eventueel daarna op ander advies :)

RoIn: ook geen zorgen maken!! Volgens mij wisselt het per dag wat je voelt (volgens mijn schoonzusje dan)

Mlady: heb je je ei al gevonden?!
    Roerei: een licht streepje gaat al de goede kant op!!

Hier wel goed, lekker van de zon aan het genieten. Een vriendinnetje waar ik nu ben, zijn gelijk met ons begonnen (voor de eerste ) en beginnen over een week voor de 2de :( wel een beetje pijnlijk :) maar ja..

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Prachtig Anna!
    Heel mooi, simpel en chique!

Volgens mij heeft Mlady haar ei niet maar is ze een blij ei!
    Of zie ik iets over het hoofd?

Ja, zorgen.. ik ben zelfs wel is bang geweest dat ik zwanger was, haha! :D Jaren geleden..

3. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    :D

Wat kan er toch veel veranderen....

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    In je bericht, moet je op plaats reactie klikken, en dan op dat paperclipje :D in je profiel, op je gebruikersnaam klikken, en dan fotoalbum toevoegen en daarin uploaden :D

Mlady: ik vind het ook leuk om de gezichten een beetje te zien! :D we vertellen toch wel veel persoonlijke dingen :D

Nog een positief verhaal: Mijn leraar op de fotocursus, 3 jaar bezig geweest, IUI, IVF, en na 3 jaar op de natuurlijke manier zwanger :)

Ik hou echt van die positieve verhalen! :D

mijn bijnaam is trouwens wel makkelijk te vinden denk ik.. al gebruik ik hem online eigenlijk niet vaak, in het dagelijks leven noemen heel veel mensen me Panda ;) en mijn profielfoto is ook mijn telefoonhoesje :D

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja dat ken ik... ik werd in de stopweek van de pil maar niet ongesteld.. was toen zo blij dat ik het wel werd.. daarna ook overgestapt naar spiraaltje.. en nu.. soms heb ik er spijt van dat we spiraaltje niet eerder hadden laten verwijderen.

6. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Allemaal heel herkenbaar... Met de kennis van nu zou je sommige dingen anders doen he! Maar ja, zo werkt het leven gewoon niet. ;)

Dank jullie meiden, voor de gezelligheid, de nuchterheid de humor en de steun!
    Zo. Ik zit met een wijntje op t balkon n dat wilde ik even zeggen. :)

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ok ik heb een foto ge-upload. Voor de gezichten! :)
    Niet zo'n mooie trouwfoto hoor! Die heb ik niet.

8. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey kinesteet, leuke foto!!! Ikkes heb ook geen trouwfoto maar zelf met behulp van de aanwijzingen van panda ook ff een foto erop zetten!

9. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zien jullie mijn foto ook? Ik hoop dat het gelukt is :D!

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oh wat moet ik lachen! RoIn is de enige die mij lijkt te begrijpen! :( :D:D:D

Neeeee!!! Haha! Jullie zijn allemaal zo gefocust op eieren dat ik op moet passen met wat ik zeg! Hahaha! Nee met 'blij ei' bedoelde ik gewoon dat ik blij was voor Bloempje ;):D Ik verwacht m'n eisprong pas dinsdag of woensdag.... Zo plassen en eerste testje doen. Wilde eigenlijk vanmiddag doen, maar ik denk er nu pas aan, lol. Dank voor de reminder ;)

Bij mij zie je altijd een licht streepje op de ovulatietestjes, maar bij de eisprong is het streepje echt heel anders - veel duidelijker. Zie anders mijn foto's, ik heb mijn testjes van januari en maart geüpload.

Práchtige jurk! Ze zullen je in de winkel wel adviseren over of het past bij je lichaam of de kleur past bij je huid (vijftig tinten wit...) en als je 'm aan hebt weet je ook of je 'm prettig vindt zitten en of de stofjes fijn voelen. Laat je maar lekker pamperen straks! Echt, jurken passen is één groot feest! Wie neem je mee als criticasters?

En zo is het. Blijven ademhalen en genieten, laat moeder natuur maar haar ding doen. Dit is jouw moment Anna!

Ja, helemaal eens!

@Kinesteet ik zal hier niets zeggen over je haar maar ik zou willen dat ik zulk haar had en ik hoop dat jouw toekomstige kleine ook zulk haar gaat hebben! <3 :D (al denk jij ws. heeeeel anders over je haar, haha de klassieke tegenstellingen ;))

Nou dan zeg ik *cheers*!!

Weet niet of jullie de Margriet lezen, maar in die van vorige week stond een positief verhaal over een vrouw van nu 33 die vertelde over dat ze na jaren met een fijne vent maar niet zwanger raakte en ze de moed had opgegeven, vreemdging, toen ineens zwanger bleek, die vreemdganger dumpte en 9 maanden hoopte op een goede afloop, een kind kreeg dat sprékend haar fijne vent was en na 5 maanden spontaan weer zwanger was en nog een kindje kreeg dat ook weer sprekend haar fijne vent was. Happy ending en geen haar op d'r hoofd die d'r over denkt om haar fijne vent ooit nog eens te bedriegen. Moraal van het verhaal: hou vol en het komt goed!

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Roerei leuk om kennis te maken ;) wauw wat een plek! Waar was dat?

(wij nu eten, duurt effe voor ik weer reageer hoor, lol)

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hahaha MLady, wat een verhaal! :D Maar ja, blijven volhouden en het komt goed!

Kinesteet & Roerei: Leuk jullie foto's :D:D En ja kinesteet, ook ik ben jaloers op je haar!!! :$:D:$:D

Smakelijk drinken & proost :D

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat een leuke foto's.
    Ik heb er even 1 vanaf mijn mobiel geplaatst, de enige die ik zo even kon plaatsen!
    Hoop dat ie niet te onscherp is, heb vriendje er even afgeknipt :D

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat een leuke foto's allemaal. Echt leuk om gezichten bij namen te zien :):D

Hier net lekker kaartjes gereserveerd voor musical moeder ik wil bij de revue samen met mijn schatje:) is pas in september maar heb ér nu al zin in. En hoop dan natuurlijk al een mooi buikje te hebben:)

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Super leuk al die foto's :D

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja, leuk RoIn!

En Elphaba: heerlijk vooruitzicht! Leuk om zoiets nu al te boeken!

17. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook ff 2 foto's op geknald van mijn hoofd :p
    Knal ze er wel straks weer af :D
    Maar wel leuk idd om ff een gezichtje te hebben bij jullie :D

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie bruidsjurk Anna!!! Echt prachtig!

19. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Bloempje: zou je je banner niet eens aanpassen ;)! Ik heb je vriendverzoek gestuurd :D nieuwsgierig naar de foto hihi

20. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je net geaccepteerd hihihi. Ik ga idd maar eens naar een nieuwe banner kijken....ooooooooh wat leuk!! Ff denken hoe het ook alweer moest ;)

Deel Deze Pagina