30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oh en ik praat er ook al tegen hoor, vragen of het lekker is daar binnen. Al vanaf de bevruchting ongeveer. Viel in slaap met mn hand op mn buik toen ik in gedachte zei papa en mama houden van je hoor. Toen had ik opeens het idee dat het heel anders was dan de andere keren. Was echt heel onbewust, en merkte het pas op toen ik het deed....

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik had de dag na mijn eisprong een heel warm gevoel in mijn buik aan de rechterkant.
    Maar ik denk ook steeds, ik zal het me wel ingebeeld hebben.
    De vorige ronde had ik het niet maar verder voelde ik juist niets..

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    whaaa berichtje 2000 denk ik :D :p

Ik praat ook tegen m'n buik hoor ;) maar meer in de zin van, kom op eitje, kom op zaadje, jullie kunnen het :D

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Jeeeeeej panda heeft de 2000 gehaald!! :D :D

Leuk die verhalen meiden, kijk er ook naar uit om tegen zo'n kleine boon in m'n buik te praten!

5. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Yeey Panda haalde de mijlpaal :D

Wat leuk die verhaaltjes! Ik zeg voornamelijk: blijven plakken hé kleintje

En net had ik mijn winterjas in mijn handen waarbij ik zei... goh... volgende winter pas ik hem waarschijnlijk niet...

Mlady wanneer verwacht jij je ei?

Panda, misschien horen ze het wel :D

En ja... ik ben zeer zenuwachtig... vorige keer ging het fout op dag 37.. dat is volgende week donderdag... als ik eerst daar maar voorbij ben :cool:

Kinesteet, is alles nu rond met jullie huizen?

6. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Jaa spannend Vlindertje! Morgen weer een test doen hè?

Nog niet alles is rond met de huizen. We gaan binnenkort en de verkoop, en moeten koopcontract nog tekenen en hypotheek rond krijgen.
    Fingers crossed dus!

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16

Ik ga inderdaad morgen opnieuw testen en dan hopen dat ie duidelijk genoeg is voor een foto... ik ben niet zo goed in van die tuurtesten op de foto zetten ;)

En ik zal meeduimen dat alles bij jullie goed wil gaan rond om het huis. Ook spannend hoor!

Las trouwens over dat temperaturen... ik vanmorgen willen temperaturen.. kan ik dat ding toch niet vinden... dus ik eerst maar naar de wc geweest (fijn zo'n blaas op klappen... ) kom ik terug... ligt ie dus op de grond... waarschijnlijk heeft een van mijn katten hem dus van het nachtkastje afgegooid.. mijn temperatuur van vandaag is dus niet volledig reëel denk.. (is ook ineens 0.4 hoger.. )

8. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha 2000 berichten!! Stelletje kletskousen zijn we :D

Hier ook nog steeds op zijn naar mijn ei, vandaag weer getest maar ik heb dezelfde streep als gisteren, dus morgen maar weer kijken. Ondertussen seksen we gewoon vrolijk verder, mijn vriend die vind het helemaal prima, hem hoor ik niet klagen hihi.

Wat schattig dat gekletst tegen de babybellie hihi, zou ik ook doen hoor. Nu klets ik vooral tegen de testen, in de zin van ' mag ik pleeeeeaaaaassssseeee een tweede streepje:D'

@ kinesteet: oei toch wel beetje spannend of niet je naderende nod? Je hebt genoeg te doen als het niet raak is volgende maand met dat temperaturen, klinkt toch ook wel als een halve sport!

@ panda: wauw:D mooi die schilderijtjes zeg, heb je ze thuis hangen of vraag ik weer dingen dubbel:)

@ Anna: wanneer ga je het op je werk melden? Kan me voorstellen dat dat wel spannend is als ze er niet op zitten te wachten maar aan de andere kant lekker dikke vette pech, jij krijgt gewoon een beeb ;)!

Zo ik ga weer eens even wat eten scoren, eet smakelijk allemaal! De zwangere dames al bijzondere eetgewoontes trouwens?

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zoek ze allemaal naar mijn ei:)
    Wil ook weer zoeken naar mijn ei:( ben wachten zat.
    Sorry ben vandaag beetje emo. Vandaag 10 jr dat mijn moeder overleden is. Vandaag gelukkig werken dus veel afleiding gehad. Tot ik bericht van mijn broertje op facebook een berichtje zette:(
    Hoop ook snel mama genoemd te kunnen worden

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh elphaba, das is een emotionele dag :( heel veel sterkte!!!!

Roerei, die schilderijtjes heb ik op de muur van mijn werk geschilderd :cool: hopelijk vind je je ei snel!!

Kinesteet, spannend zeg met alle huizen :D:D

Anna, eens hoor, af en toe een beetje afgeleid mag best! Ik werk ook best vaak s avonds of in het weekend, dus heb door de week wel af en toe zoiets, van jongens, het is wel goed zo.

Ik ga eens een hapje eten :D Ben ook filevrij terug uit Amsterdam :D

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh sterkte Elpha..een moeilijke dag..

Vlinder kan me voorstellen dat je eerst die dag door wel. Het slaat eigenlijk nergens op maar toch voelt het prettig als je voorbij die grens bent!

Fingers crossed kinesteet!

Meiden op de wachtbank! NOD nadert! Spannend!

Oh en nee, geen bijzondere eetgewoontes hier!

12. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Elphaba knuffel van mij, weet helaas hoe je je voelt.... Is een hele moeilijke dag!!! Hoop dat je kan genieten van de mooie herinneringen die op dit soort dagen naar boven komen

13. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Hi! Wij zijn begin september gestopt met de pil. Deze maand voor het eerst niet ongesteld... Ook een regelmatige cyclus. Dus in de 7e ronde zijn we zwanger geworden. Nu hoop ik dat alles goed is met ons wondertje. Ik ben 30 en mijn partner 34. Succes!! Liefs

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D

15. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Roerei, misschien morgen heeel hard roepen streeeepje als je gaat testen... misschien schrikt ie zich dan wel een streepje :p

Ow Elphaba, wat een moeilijke dag voor jou! Ik duim voor je dat je snel een ei gaat vinden en je gewoon zwanger wordt en mama zal gaan worden. Het is je zo gegund.

Gekke eetgewoontes of niet.. vandaag bij mijn schoonouders gegeten ivm hun 37 jarige trouwdag. Lekker chinees, heb gevroten als een dijker en me vent maar zitten van goh wat een je veel schat :)
    Ik heb dus echt eetbuien! (om daarna misselijk te zijn... wat niet komt van de zwangerschap, maar van het teveel eten:))

RoIn, het is inderdaad echt een geestelijke dag, want de volledige tijd kan het fout gaan, maar het idee dat het rond die tijd al twee keer fout is gegaan maakt het zo dubbel.. Ach eerst morgen nog maar weer eens testen en een mooie foto plaatsen hier :)

EllenDiana, gefeliciteerd en welkom! Ik neem aan dat het voor jou de eerste ook is? spannend hoor!

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja vlindertje!!! Morgen een mooie foto :D

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha panda had de 2000e :D

Elphaba jeetje ja wat een moeilijke dag :( Wat is je mama al vroeg overleden :( Hoop dat je vandaag ook fijne herinneringen hebt bovengehaald en hebt geglimlacht...

Vlindertje ik kan me jouw gevoel heel erg goed voorstellen. Ik kijk er al naar uit dat je voorbij 'mijn grens' bent (4w3d)... Duimen draaien! Ben je eigenijk voornemens om je verloskundige al snel in te lichten? Heb je het daar eigenlijk over gehad met haar, toen je ze de laatste keer sprak?

Ik heb ergens het gevoel dat mijn cyclus deze ronde volledig over de kop is. Als mijn cyclus deze maand gemiddeld verloopt, zou m'n LH-piek op ongeveer dag 15 moeten vallen, dat is donderdag. M'n teststreepjes blijven echter heel licht. Het zal me benieuwen. Vorige week had ik nog goede moed, en nu heb ik het gevoel dat m'n lichaam me wat in de steek laat. Vorige ronde voelde ik me mooi, slank en sexy. Nu voel ik me opgeblazen en uitgeblust. Ik heb een beetje moodswings, kennelijk ;)

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh mlady! Dikke knuffel! En je bent nog steeds mooi , slank en sexy hoor!!! Opgeblazen wordt je pas rond de 7/8 maanden ;)!!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Meiden, ik heb alles teruggelezen en weet echt totaal niet meer op wie ik moet reageren en wie wat heeft gezegd, hahahaha!

Ik ga morgen met manlief tot en met zondag naar Belgie om er even lekker tussen uit te zijn. Maandag weer aan het werk en als ik zondagavond of maandag weer kom lezen, dan wil ik een foto van de positieve test van Vlindertje zien! ;)

20. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooh noooo! Net een hele lap tekst getypt en nu is ie weg...:x

Maar Elphaba ik wil je graag veel sterkte wensen. Helaas weet ik net als Anna hoe het is om je moeder te moeten verliezen en moeten missen.
    De 23ste was mijn moeder 2 jaar overleden, eigenlijk wilde ik die dag een test doen maar ik kon het niet. Ik wilde die dag gewoon de dag voor mijn moeder laten en verdrietig kunnen zijn. Als ik positief had getest dan zou ik zo´n dubbel gevoel hebben gehad. Nu heb ik een dag later positief getest en een goede streep, dus denk dat ie ook de dag ervoor als positief was geweest. Een dag later was voor mij fijner en ik kon er van genieten en had tevens heel erg de gedachte bij mijn moeder.
    Vandaag hebben we foto´s gemaakt van de testjes, voor mijn buik. Daarbij heb ik een ketting van mijn moeder gebruikt en een horloge van mijn moeder om gehad. Op die manier probeer ik haar toch bij alle mooie en bijzondere dingen te betrekken. En dat is ook een hele fijne manier vind ik.
    Hopelijk lukt het jou ook om naast het verdriet ook geluksmomentjes te voelen omdat jouw mama wel de jouwe was en je daar ook zo enorm trots op kan zijn!

Vlinder ik hoop voor jou dat je morgen een super mooie test in handen hebt, je verdient het ook zo!

Goldfischie, geniet er heerlijk van! Lekker even ontspannen en genieten! En dan met moederdag een knaltest :D

Mlady, herkenbaar van de buien waarbij je je zo dik en fatsig voelt, heb ik ook regelmatig last van. Maar het zijn die stomme stemmetjes in je hoofd waar je nu net niet naar moet luisteren. We hebben allemaal je foto gezien en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat je gewoon een super leuke meid bent om te zien! Hopelijk zit je morgen wat lekkerder in je vel.

Voor iedereen, lekker slapen! Truste!

Deel Deze Pagina