Ben ik weer! De eerste 1,5 uur slaap gehad. Nu proberen mijn dochter wakker te krijgen voor een voeding.... Losje, fijn dat we het laatste deel nog geeindigd zijn met platte seks. Daar draait het natuurlijk allemaal om! Joy, prachtig je onderschrift en banner. Fijn dat jullie morgen samen kunnen beleven. Sterkte!
Was er al bericht van lies? Hier om 20.51 bevallen van een dochter. Naam in prive club. Kom later wel uitgebreid vertellen
En ik zie dat ook onze lies is bevallen. ♡ Super lies! Van harte met jullie mooie meisje. Hoop dat ook bij jullie alles goed is. Xxxx
Na een hel van een bevalling zijn wij dan ook eindelijk ouders geworden inderdaad Alles zat tegen en ik heb het heel erg zwaar gehad, maar details volgen later. Nu genieten en proberen eindelijk te slapen Gefeliciteerd met jullie dochtertje ook Bouwjaar! 7 januari is populair blijkbaar Jij wilde alleen liever niet de 7e hè? Ik ben blij dat het niet de 8e is geworden. Joy, sterkte vandaag! Hoop dat jullie toch een mooie dag zullen hebben ondanks het verdriet. Rest nog niet terug gelezen
Jeeeeeehhhhhh gefeliciteerd bouwjaar en lies!!!!!!! Kwam maar hier kijken want de kids houden me al de hele nacht wakker pff ik weet niet wat er met ze is maar ik word er gek van
We hebben een erg roze topic. We hebben het gaaan op roze wel heeeeeel letterlijk genomen. Lies en Bouwjaar gefeliciteerd met jullie dochters!!
Misschien in parel zwanger van een jongen. Anders moeten we wachten op lov. En tja misschien wij 4tjes dan allemaal maar jongens hahahhaha
Lies & Bouwjaar van harte gefeliciteerd met jullie meisjes. Hoop dat jullie de eerste nacht goed zijn doorgekomen. Geniet ervan X