Nadat we 3 vlindertjes hebben moeten laten fladderen , mag ik nu vertellen dat we weer zwanger mogen zijn. We zijn ontzettend blij maar ook oooooooooooooh, zo bang. We hopen dat het dit keer wel goed mag gaan.We gaan ervoor! Liefs, mussie
Woeoeoeoeohhhaaaaa Mussie! Wat super! Ik hoop met heel mijn hart dat het nu goed mag gaan bij jou. Super gefeliciteerd!
Lieve Mussie van harte gefeliciteerd! Blij om te lezen dat jullie weer zwanger zijn! Veel liefs Herma
Mussie, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik duim heel erg hard dat het deze keer goed mag gaan.
Mussie, wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd hoor! Ik duim ook voor jullie dat het kindje lekker 40 weken blijft zitten waar het hoort. Groetjes Olga
meid hartelijk gefeliciteerd! En ik hoop dat je ondanks jullie onzekerheid toch kunnen genieten van jullie zwangerschap!
Wowwwwwww meisss , Nogmaals van harte gefeliciteerd meid ! Ik vind het echt super voor jullie ! \/ \/ Ga er van genieten meid, ik hoop ondanks je onzekerheid dat het allemaal goed mag blijven gaan. Dit gun ik jullie echt. Heel veel liefs xxx en een dikke knuf Divi
gefeliciteerd meid en ik hoop zo dat 2007 inderdaad jullie jaar mag zijn en dat deze zwangerschap een hele mooie mag zijn. Karin