Nou ben benieuwd!!!! Ik gebruik dus etos zwanger worden maar kan nog totaal geen ovulatie ontdekken... Is nu al veel 'te laat.' Raar toch? En irritant...
Hey Maria!, De eerste keer dat ik ovulatietesten gebruikte heb ik die van 'testjezelf' gebruikt. Hier op bleven de lijnen steeds erg vaag, werd niet positief. In de maanden daarna heb ik de Kruidvat ovulatietesten gebruikt en toen ontdekte ik dat mijn eisprong altijd heel laat is. Op dag 19/20 wordt mijn ovulatietest altijd pas positief. Misschien heb jij ook gewoon een late eisprong? Probeer eens te testen met een ander merk? Bij mij is sinds vandaag de menstruatie doorgebroken. Grrrrrrrr! Ik baal als een stekker.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: OPROEP: Wij zoeken nog gezellige dames om mee te kletsen! :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Balen Marjolein. Ja het is hier zeker heel rustig. Wie weet komen er nog meer bij. Ik heb het even heel druk gehad. Verjaardag van mijn oudste gevierd. Daar moest een mooie taart voor gebakken.
Ja, waarschijnlijk heeft het gewoon wat tijd nodig. Gefeliciteerd trouwens met je oudste Mar! Heb je zo'n 'gedecoreerde' taart gemaakt? Een vriendin van me gaf laatst bij haar thuis zo'n workshop gedecoreerde taarten maken. Vond dat erg leuk. Ik heb vandaag trouwens de app 'fertility friend' gedownload. Hebben jullie daar ervaring mee? Tevens een thermometer gekocht want ik wil de komende tijd gaan temperaturen. Daarnaast blijf ik wel ovulatietesten gebruiken want ik las op deze website dat wanneer je temperatuur omhoog schiet je eigenlijk al te laat bent om te klussen.
ja, ik had een cars taart gemaakt. met echte autootjes erop hoor, want zo creabea ben ik niet. ik heb geen ervaring met die app en ook niet met temperaturen. ik gebruikte ovulatietesten.
Hey Mar! Ja sinds begin deze week weet ik het! Dank je! Ik ben zo blij! En hoe gaat het bij jou? Is je spiraaltje al weggehaald?
Hallo! Wil wil wel meekletsen hoor! Hoop alleen dat ik dan niet vergeet te kijken, ben niet zo'n held met forums hihi, kijk veel in het namen topic Maar goed eerst wat over mij, ik ben Marjolein, 32 lentes jong. Heb een zoontje van 1,5 jaar. En zijn sinds januari bezig voor een broertje of zusje. Bij de eerste hebben we 9 rondes moeten wachten en voor deze zitten we nu in ronde 4... Blijft spannend.
Gezellig dat je ook mee komt kletsen Marjolein. het is erg rustig hier. Je kan je abonneren op het topic, dan krijg je vanzelf mail als er een nieuw berichtje is geplaatst. Andere Marjolein, ik ga eind deze maand eindelijk het spiraaltje laten verwijderen. Hou nu al wel in de gaten wanneer ik denk mijn ongesteldheid te hebben en dan hoop ik dat ik snel zwanger mag zijn, net als jou.