30+ en in 2013 proberen zwanger te raken van het eerste baby'tje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pietel, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben 33 jaar en woon in tilburg.

Wij zijn al sinds januari 2007 aan het proberen zwanger te eorden met tussenpose van 10 maanden vorig jaar omdat ik toen geopereerd ben. Nu sinds oktober weer geen anti conceptie. Helaas ben ik nog nooit zwanger geweest en heb ik wel allerlei behandelingen gehad...

2. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    #242 cakeje34, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    hoi hoi allemaal,

hier weer is een berichtje van mij, hoe gaat het met jullie?
    ik heb een beetje terug gelezen maar mijn probleem is een beetje dat het voor mij veel tegelijk is om te onthouden en dus niet weet te reageren op jullie, sorry,
    maar ik leef met jullie allemaal mee hoor!
    morjolinos wat leuk iemand uit tilburg, ik kom van hilvarenbeek,
    wat ben jij veel afgevallen zeg, hoe heb je dat gedaan? :)

hier weer op dag 28 van mn cyclus die dus onregelmatig is ( 28, 31, 30, 35)
    heb een blaasontsteking waar ik een antibioticakuur voor heb en heeeel veel last van maagzuug waar ik een drankje voor he gekregen van de dokter, verder beetje gevoelige boobs en ongi kramp met vlagen misselijk en duizelig,pijn aan mn tanden en hoofdpijn, dus hier is het weer spannend, pffff

groetjes cakeje

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @cakeje34, dat is idd dicht bij mij in de buurt! Ik heb 14 maanden geleden een gastric bypass gehad en ben daar inmiddels teveel mee afgevallen....het andere uiterste, opmerking van de arts was vandaag dat mijn operatie iets te goed geholpen heeft...

4. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Jemig 61 kilo!
    Mijn complimenten nu hopen dat je niet nog meer afvalt.
    En natuurlijk hopen dat het positief effect heeft op de vruchtbaarheid.

Ik probeer momenteel met eetgewoonten aanpassing weer op normaal gewicht te komen. Ik snoep gewoon teveel. (Max 10 kilo te zwaar)
    Heb geen weegschaal maar mn nieuwste broeken zitten al veel losser.
    Dus heeft wel degelijk effect.

En verder ben ikzelf ff een beetje de kluts kwijt. Dus lukt me ook niet helemaal om overal op te reageren.
    Mijn gezondheid gaat laatste maanden achteruit. En beginnen nu te twijfelen of een kindje dan wel zo verstandig is. :'-(

Ik ben super vermoeid, maar slapen lukt niet door oorsuizen. (24/7 piep brom ruis in beide oren die steeds luider word)
    Gaat dus ff niet zo lekker hier.

We houden jullie op de hoogte.

Liefs en veeeel succes. .

Blijf wel meelezen en probeer ook te reageren.

Groetjes joanna

5. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    Joanna wat ontzettend vervelend, hopelijk knap je snel weer op

6. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Dankjewel cakeje!

Hoop t ook!
    Maar t belangrijkste is dat we een goede oplossing vinden voor dit probleem.

Zal vast wel lukken maar nu ff niet zo leuk.

Succes Allemaal

7. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Marjolinos...maar natuurlijk mag jij mee kletsen! Wat geweldig dat jij zo bent afgevallen! Heb je dit gedaan, omdat dit geadviseerd werd? Wellicht bevordert het afvallen een zwangerschap! Ik hoop het heel erg voor je hoor! Zitten jullie niet in een traject?

Spannend hoor Cakeje! Voel je vooral niet verplicht om op alles te reageren joh!

Joanna wat vreselijk vervelend de vermoeidheid in combinatie met constante geluiden...heb met je te doen! Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt. Heb je dit eerder gehad op deze manier?

8. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    hey pietel, hoe gaat het met jou, veel last van kwaaltjes? hoop het niet voor je,

ik voel me niet verplicht om op iedereen te resgeren maar ik wil ook niemand voorbij lopen zeg maar, maar als ik alles lees en klaar ben weet ik al niet meer wat er bij de eerste stond, snappie en dat maakt het dan lastig om op iedereen te reageren, maar ik vind et zelf ook leuk als er gereageerd word :),....

groetjes

9. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Hallo Pietel, en alle andere dames.

Wij hebben vanavond een goed gesprek gehad en besloten om onze kinderwens een plekje te moeten gaan geven.
    Na even de afgelopen jaren geanalyseerd te hebben blijk ik eigenlijk hard achteruit te zijn gegaan.

In 2009 was er nog sprake van een week oververmoeidheid per half jaar.
    Nu is dat bijna elke drie weken een terugkomend probleem.
    Daar komt bij dat ik tot juni 2012 parttime gewerkt heb en ook dat niet meer kan.

Wij hebben er geen vertrouwen in dat ik het aan zou kunnen om een kleine te verzorgen. Zonder elke vrije minuut te slapen.

Die geluiden heb ik al zes jaar maar het worden er steeds meer en steeds luider.

Het is dus niet zo vreemd dat ik nu om drie uur snachts nog wakker lig.
    Droom zoveel die door mijn gehoor en vermoeidheid om zeep word geholpen.

Binnenkort zal ik mij dus ook maar van het forum verwijderen.

Liefs Joanna

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Joanna wat een onwijs knappe beslissing! Het is heel moeilijk zo'n beslissing te nemen als je een kinderwens hebt, petje af meis!! Ik vind het goed dat je zo aan jezelf denkt, van mij krijg je een 10. Succes en sterkte met de vermoeidheid Xxx

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @joanna dat zal een moeilijke beslissing zijn geweest!! Maar je hoeft hier niet weg hoor... je kunt gewoon gezellig meekletsen...

@pietel mijn beslissing om af te valken hebben wel te maken met zwanger willen worden. Maar dat niet alleen...

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
    Vanavond komt onze pleegdochter voor het weekend... weet nog niet wat we gaan doen!

12. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Ha Meiden!

Nou heb de eerste echo gehad! Kloppend hartje!
    Was te zenuwachtig om er echt van te genieten, maar het besef begint nu te komen....
    Hoe is het met jullie?

13. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Heey dames,

Allereerst Pietel, gefeliciteerd!
    Nu gaan genieten van jullie minimensje :)

Hier is de situatie fors veranderd :)
    Na een goed gesprek met een voormalig familie lid. (Nichtje van mijn exman)
    Hebben wij ons besluit heroverwogen.
    Zijzelf is gehandicapt geraakt door de zwangerschap en heeft door haar werk veel ervaring met gehandicapte ouders.

En zij kon ons overtuigen dat 95% van de personen die dachten het niet aan te kunnenvvanwege de handicap het achteraf prima bleken te redden.
    Weliswaar wat aanpassingen hier en daar, maar een gehandicapte is al gewend om die te doen in het leven.

Dus ondanks de vermoeidheid die voortkomt uit mijn beperking/handicap (mijn gehoor) hebben we toch besloten om onze droom voort te zetten en er toch voor te gaan!
    Niemand heeft enige garantie hoe t leven gaat lopen. Dus waarom zoveel zorgen maken terwijl al die liefde die je voelt en krijgt van/voor je kindje ook weer energie geeft!

Dus we blijven lekker meekletsen en hopelijk volgende week weer klussen!

14. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

15. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    @Mootje bedankt! Hoe is het met jou?

@Joanna...geweldig besluit! Ik denk dat het helemaal klopt hoe je er nu naar kijkt...je kunt ook gezondheidsproblemen krijgen pas na de zwangerschap...
    Ik hoop natuurlijk wel dat de geluiden in je oren snel afnemen...hoe ga jij daar mee om? Heb je niet het gevoel dat je door draait? Ik heb een tijd gehad dat spanning op mijn rechteroor sloeg en werd er helemaal gestoord van!

Ik heb mij de hele dag best vreemd gevoeld...bijna als enige weten dat ik zwanger ben en het is ook bijna niet te beseffen dat er een kindje in mijn buik groeit...RAAR! :)

16. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds lekker misselijk en moe, maa met de medicijnen gaat het beter. Dinsdag m'n termijnecho ben heel benieuwd en daarna kan het feest beginnen van wereldkundig maken :D
    Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina