Over roken gesproken....ook daar moet ik eens mee gaan stoppen!!! Maar het is zooooo moeilijk En met wisselende diensten heb je inderdaad geen ritme. En je sociale leven is soms ook lastig...vaak werken als anderen vrij zijn. Maar aan de andere kant verdient het ook wel weer lekker.
Heey dames, Ik ben wel bekend met trespa platen. Werkte vroeger in de bouwhandel. Daarna werkte ik in de beveiliging en ben momenteel oproep kracht voor een beveiliging bedrijf met mijn hond voor drugscontrole. Maar is in deze 8 maanden pas 1x gebeurd. Hiervoor werkte ik ook onregelmatig in diverse beveiliging klussen. Van evenementen overdag als snachts met hond, als baliemedewerker of nachtreceptionist. Dat gaat allemaal niet meer door de portofoon die ik niet meer versta. ik zou graag nu al meer vrijwilligers werk gaan doen. Maar moet dan per direct stoppen als uwv wat voor mij zou hebben aan betaald werk en vind dat geen stijl voor t bedrijf waar je je inzet als vrijwilliger. Dus nu doe ik stichting hoorhond. Maar dat is drie uurtjes per maand momenteel. Je moet inderdaad wel bezig blijven, anders is het helemaal niks om zo thuis te zitten.Ben ik veel te jong voor! Wel leuk om dit soort dingen ook eens te bespreken op dit forum. Is eens ff wat anders Maar leintje ik zal voor je duimen! Niet om je te ontmoedigen maar ik was er ook van overtuigd zwanger te zijn. Intense geuren ruiken, misselijk, extreem vroeg al buikkrampen en opgezwollen borsten. Maar helaas. Toch niet deze maand. We gaan gewoon door!
hallo dames, leuk zo'n topic met dames van ong dezelfde leeftijd en in het zelfde "schuitje" hier ook een 30+er, en ook wij gaan voor ons eerste kindje, afgelopen september zijn wij getrouwd en in oktober was het al raak, helaas eindigde dit met 7 weken in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en hebben ze mijn linker eilijder weggehaald. we zitten nu in ronde 4 na de bbz en mijn nod zou op zn laatst zondag zijn, (uit gaan van mn langste cyclus en dat is 31 dagen). ben erg misselijk, heeeel erg moe, last van mn ogen, en staks bij het eten kreeg ik geen hap door mn keel, sterker nog bij de eerste hap hing ik beven de pot te kokhalzen, erg vervelend gevoel maar hoop dat dit een goed teken is iig. liefs cakeje
Hoi Pietel, Gister en vandaag onwijs misselijk geweest en ik was nog steeds niet ongesteld. Dus vanavond toch maar een test gedaan en deze was positief. Het is nog heel onwerkelijk allemaal en het dringt totaal niet tot me door. Meteen in ronde 1 raak!
@cakeje.....Welkom hier, enne....ook ik ga voor je duimen!! @joanna....het gekke is dat ik eigenlijk niet echt symptomen heb. Ben niet misselijk, ik ruik niet beter, heb alleen behoorlijke grote blauwe aders op mijn borsten.Heb wel ongeveer een weekje last gehad van buikkrampen, alsof ik elk moment ongesteld ging worden, maar dat is nu weg. Dusja...ergens ga ik er vanuit dat ik een dezer dagen wel ongesteld zal worden. We zullen zien.... Maar we geven de moed niet zomaar op natuurlijk hihi
Gefeliciteerd mootje!!! Heerlijk om te horen dat het snel zwanger wordn ook gewoon nog bestaat! Laat t lekker doordringen en morgen aan de jip en janneke champagne! !!
thx leintje! ook voor jou spannend he, ik zal ook mijn duimpjes flink laten draaien voor je wanneer is je nod?
Cakeje....uitgaande van 28 dagen was mijn NOD afgelopen vrijdag. Ik zit vandaag dus op 32 dagen als ik goed heb geteld. Ik heb het afgelopen half jaar 1 keer een cyclus gehad van 32 dagen en de rest zat onder de 30 dagen. Dus het kan in principe nog alle kanten op. Wel lastig als je niet precies weet wanneer je NOD is en je maar een beetje moet gokken. Ik voel ook niks geks rond de dagen dat ik mijn eisprong zou moeten hebben. Daarom wacht ik nog maar ff af tot het weekend. Misschien heb ik deze maand wel gewoon een langere cyclus. Liefs
ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en ik dacht echt dat ik de 26ste de piek had gevonden omdat de testen erna weer licht waren maar toen ik tot mijn verbazing ineens 3 april ook een knaller had weet ik het niet meer dus het is erg spannend ja
Ik ben ook van plan om met ovulatietesten te gaan beginnen, mocht het niet raak zijn deze keer. Het is echt lastig te bepalen als je niet helemaal een regelmatige cyclus hebt. Ik heb wel zo'n app op mijn telefoon, maar die gaat altijd uit van 28 dagen, dus dat schiet ook niet zo op. Het is niet dat we haast hebben met een zwangerschap, maar we zijn er gewoon klaar voor en we hebben er vooral heel erg veel zin in!!
Ik ben 31 en mijn vriend is bijna 34 jaar, wij proberen het ook voor ons eerste kindje, afgelopen zaterdag met de pil gestopt en afgelopen maandag ongesteld geworden, maar dat is alleen van de pil dus nog niet de echte eisprong, heb zo lang de pil geslikt dat ik totaal geen idee heb hoe mijn cyclus gaat worden. Het is allemaal heel erg spannend en we hopen natuurlijk dat we snel zwanger zijn maar weten dat het eventjes kan duren. Eerst maar eens kijken hoe mijn cyclus gaat lopen zodat ik ook mijn ovulatie en NOD kan berekenen. Momenteel kan ik dat allemaal nog niet omdat ik niet weet hoe het gaat lopen helaas, hopelijk krijg ik snel de eerste eisprong.
Ja dat hoop ik ook, kan bijna niet meer wachten maar denk dat iedereen dat heeft die een kindje wil haha.
Spannend joh! Succes! Leintje stop jij eens even heel rap met die kankerstokken! Ik moet nog veel te lang wachten....grrr....meiden fijne avond! Ik ga lekker eten!