30+ en in 2013 proberen zwanger te raken van het eerste baby'tje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pietel, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Irened welkom!!

Leuk hoor zoveel 30+ meiden met allemaal een erg verschillend leven...maar toch allemaal dezelfde wens!!

Joanna wat klinkt dat heerlijk hoe jij woont! Veluwe is prachtig!

Irened...misschien ook een idee om een banner te gaan gebruiken? We zijn met een aantal meiden en dan kun je elkaar makkelijker volgen...klik rechtsboven op banner...kopieer tekst en plak het in je handtekening...

Heerlijk weer hè vandaag? Heb vanmiddag met een stel vriendinnen lekker in het zonnetje op het terras gezeten! Er werd ook aan mij gevraagd wanneer ik voor een kindje zou gaan...ik heb mij mooi van de domme gehouden! Delen jullie echt alles met vriendinnen? Ik vind het namelijk ook erg privé en vind het echt iets tussen mij en mijn vriend....uiteindelijk hoop ik dat ik iedereen toch nog een keer kan verrassen met spontaan nieuws....ook al zit iedereen met smart te wachten....hoe is dit bij jullie? (Let niet op n schrijffoutje...ik heb al een paar wijntjes gehad :)....

2. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ikzelf heb geen echte vriendinnen alleen vrouwelijke kennissen, deze weten van niks.
    Mijn drie beste vrienden zijn wel al op de hoogte en twee goede vrienden van mn vriend ook.

De rest van de mensen vrienden en de familie krijgt t te horen zodra we een week of 8-10 zwanger zijn. Afhankelijk van de persoon.

Maar goed, dit is een heel persoonlijk ding. Iedereen heeft een andere reden m het wel of niet te vertellen.
    Veel van onze vrienden hebben kinderen die het huis al uit zijn of tegen de 18 aan zitten. Maar geen vrienden nog met kleine kinderen.

En ik vind het meeleven van mij drie beste vrienden erg fijn. Die vragen hoe t voelt, of ik denk dat t gelukt is. Of moed inpraten als t nodig is.
    Misschien komt dat omdat ik nogal afgelegen woon en dus niet zomaar een praatje heb met de buren, of collega's waardoor je ook andere dingen meemaakt om lekker over te babbelen.

Niet dat ik mij verveel, maar geen van mijn vrienden delen mijn hobby's dus ben je vrij rap uitgepraat.

Nu moet ik ff wat opzoeken.
    Dus ben later weer terug.

Groetjes en geniet van het heerlijke weer!

3. nib1981

nib1981 Lid

9 apr 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pietel....

Hier hetzelfde gevoel gehad hoor, hahaha. Ik dacht ook van man dat gaat eeuwen duren. Mijn vriend zei van begin af aan van binnen drie maanden is het raak, en ik hem maar steeds voor gek verklaren, ik zei dan steeds ah wel nee dan mag je wel hele superzaad hebben, hahah. Ik zei steeds dat het pas na een half jaar raak zou zijn, maar moest er al snel van terug komen, want de tweede keer werdt ik al niet meer ongesteld.

Wat betreft het vertellen aan anderen:
    wij wilden wachten tot na de eerste echo, er was zelfs niemand die wist dat we met de pil gestopt waren. Alleen ik doe vrijwilligers werk bij de radio hier in de buurt, en merk dat ik snel moe ben en zo. Heb dus besloten het daar al wel te vertellen, zodat ik zoieso tot eind mei van het rooster gehaald wordt. En omdat mijn zusje daar ook dingetjes doet bij de radio besloten om het vanavond ook maar bij mijn ouders en drie jongere zusjes te vertellen. Dat zijn nog tieners en vragen al zo vaak wanneer ze nou eens tante worden, haha. Verder besloten om het nu dan alleen de mensen in onze directe omgeving te vertellen en de rest pas na de eerste echo.

4. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Irened: Oooooh ik ben erg benieuwd hoe je zusjes en ouders gaan reageren!! Geweldig 3 zusjes!

Joanna: heb jij vrienden die veel ouder zijn? (Vanwege de grote kinderen) Ik heb eigenlijk een vriendengroep uit 3 delen: stellen met kinderen tot en met en jaar of 10; stellen die net zwanger zijn of het proberen; en natuurlijk de vrijgezellen! Ik zou het dan ook geweldig vinden als het bij mij vrij vlot lukt....dan kunnen de vrijgezellen oppassen en de kindjes met elkaar spelen ;)

Waar zijn de andere ladies?

Ben overigens best misselijk vandaag...maar dat was ik vorige maand ook hoor...ik denk mezelf vrij makkelijk zwanger :-s....

5. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies, hier een avondje op de bank met mijn favo programma greys anatomy :D
    Hier verder alles ok, vandaag begonnen met MvM, dus lekker mijn plas bewaren!
    Pietel wordt wel spannend nu, wanneer wil je gaan testen?
    @ Nib, ik had ook niet gedacht dat het bij ronde 1 gelijk raak zou zijn maar ook mijn was overtuigd van zijn powerzaad haha.

6. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Wow Mootje....jij bent al 6 weken...JEUJ!!

Ik weet niet wanneer ik ga testen...
    Ik zit in dat NOD forum. Daar test iedereen direct na de eisprong en daar moet ik steeds behoorlijk om lachen :)

Ik ben een beetje aan het surfen op internet naar een leuk reisje voor een paar dagen in Nederland, België of Duitsland! Iemand nog tips?
    Dat MvM...moet je daarvoor elke dag urine inleveren?

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat hard haha over 6 weken mag de vlag uit en kan ik het iedereen vertellen!
    Direct na eisprong lijkt me wat vroeg?! Maar rondom NOD heel begrijpelijk. Voor jezelf een doel gesteld wanneer je op z'n vroegst wil testen.
    Ja klopt, je krijgt 8 flessen voor 1 week, elke dag 1 fles en 1 extra. Na een week komen ze het bij mij ophalen en krijg ik weer 8 nwe flessen. 1 fles is 1,5 liter en het is me gelukt die helemaal vol te krijgen :D hoezo trots op mijn plas hahaha!

8. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Och jee....wat een gedoe....maar het is voor een goed doel....

Ik denk dat ik een aantal dagen overtijd moet zijn hoor voordat ik een test ga doen. Ik ben misschien best een knuppel, maar durf ook niet zo goed een test te kopen...ik weet dat ik ze kan bestellen...durfden jullie allemaal een test te kopen? Ik ben bang voor bekenden...kloppen ze je ineens op je schouder:"hé hoe is het?" :)

9. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee vond het niet eng om zo'n ding te kopen, keek wel eerst goed of ik bekenden zag...die zag ik niet dus snel winkel in en winkel uit. Works like a charm ;)

10. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    pietel, spannende dagen voor je, knap van je dat je nog niet test hoor haha

alle zwangere, geniet van deze leuke byzondere tijd!

ik heb net de huisarts aan de telefoon gehad en de bloeduitslagen zagen er goed uit, niks ernstig gelukkig, maar ik ben niet blij, hij zei dat hij het zo wilde laten en kijken of het dan weg gaat nu ik toch weet dat er niks aan de hand is, met andere woorden het zit tussen je oren. hij vroeg ook of het wel iets lichaamlijks is :(
    als je gdv toch een keer die stempel heb gehad kom je er echt nooooit meer vanaf he :x
    maar goed we wachten wel weer af hoe het loopt en we gaan iig het zc bellen over hoe we het moeten doen nu en dat we geen vertrouwen hebben in deze dokter, omdat we over een maand of 3 gaan verhuizen heeft het niet echt zin meer om nu nog naar een andere huisarst over te stappen of zelfs meteen naar een huisarts daar in de buurt omdat dat te ver weg is als de nood aan de man zou zijn en de dokter naar mij zou moeten komen..
    maar goed, wel heb ik een verwijzing voor de gynocoloog gekregen na lang door vragen, dus daar gaan we maar is mee beginnen want daar maak ik me wel druk om na de bbz en de galblaas operatie...als dat allemaal goed is ben ik al blij en de rest komt ook wel weer goed

fijn dag allemaal nog
    groetjes cakeje

11. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Cakeje...hoezo heb je een stempel? Een BBZ is niet niks...dan heb je je toch niet aangesteld?

12. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Huisartsen denken altijd dat alles tussen je oren zit. Tenzij het eerste basis bloedonderzoek meteen afwijkende waardes geeft of je van buiten duidelijk wat mankeert ( dat je zichtbaar exceem of een breuk hebt ofzo.

Hier is het in ieder geval enorm balen.
    Heb me vanmiddag een partij lopen vloeken niet normaal.

Ik heb elke x vier dagen voor mijn eisprong een slijmprop.
    Nu had ik deze vrijdag , dus meteen onze donor ingelicht dat ff de test nog afwachten voor de zekerheid maar of hij alvast kon kijken of hij maandag of dinsdag een beetje tijd over had voor ons.

Kreeg ik te horen van zondag tot maandag laat zit ik in België maar dinsdag vroeg klaar dus dat gaat goedkomen.

Nou hij is de hele dag al niet bereikbaar.
    Drkute 1x mijn telefoontje weg, 1 x liet hij m eindeloos over gaan en de laatste 2x stond ie uit of in gesprek.
    Sms en mail reageerde hij ook niet op.

En vanmorgen was inderdaad mijn ei.

Dus gewoon een maand verspeeld.

Piep piep piepzooi

13. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Ps pietel

Ik heb bij de banners gekeken, maar die lopen op vaste cyclussen, mijn periodes verschillen allemaal. Wisselend tussen 28 - 32 dagen.

Ik zal mijn handtekening duidelijker bijhouden.

Groetjes

14. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Joanna...wat vreselijk balen!
    Mag ik vragen hoe je aan die donor komt? Hoe kijkt je man hiernaar? Vaat goed, omdat jullie wel opties hadden om het zonder donor te doen...
    Ik leef met je mee! Nu duren maanden lang hè? Bahbah...

Voor de nieuwsgierigen....hier nog niets! Heb wel de bekende ongi klachten....

15. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Heyhoi pietel.

Als je nu wel zwanger zou zijn. Hoop ik dat de pendelaar ernaast zat. Anders zou t niet best zijn.
    Maar ja, kans is natuurlijk vrij groot dat de pendel ernaast zat.
    Ik ga voor je duimen. . Dat de ongi uitblijft en ook jij zwanger mag zijn !

Wij zijn viavia aan onze donor gekomen. Een vage kennis, haar buurvrouw had deze donor ook succesvol.
    Dus ben op een dag dat die kennis niet thuis was brutaal naar haar buuf gegaan.
    En die heeft mijn email adres aan de donor gegeven.

Mijn vriend en ik hebben hem samen gekeurd. Hihi.
    We hadden van te voren een puntenlijst waar de donor minimaal aan moest voldoen en een paar extra wensen.
    Deze man voldeed aan alle minimaal eisen en twee van de zes extra opties.

Ook hij kon zich vinden in ons als stel waar hij deels zijn dna door zou laten opvoeden.

Dus zo tot overeenkomst gekomen om "samen" verder te gaan in dit traject.

Mijn vriend had in het verleden twee partners die allebei al kinderen hadden en hij vind t nu vooral geweldig dat hij er vanaf dag 1 bij kan zijn en kan vaderen. Ipv op 6 of10jarige leeftijd instromen.

Ohja en een eerdere vraag: ja mijn vrienden kring is hoofdzakelijk tussen 37 -50 jaar.
    Ikzelf ben bijna 31 en heb twee vrienden van 30 & bijna 33

16. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    shit joanna das idd balen ja,

die stempel ligt niet bij de bbz maar ik heb een behoorlijke rugzak gehad, vandaar die stempel

pietel ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn hoor , mijn duimpjes doen hun werk voor je! ;)

17. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Joanna...een puntenlijst? Wat stond erop? IQ boven 110, super zaad, zwart haar met blauwe ogen? Nee serieus...lijkt mij moeilijk om op te stellen...

Jullie duimpjes doen hun werk...hier nog NIETS....?!

18. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh Pietel wat spannend meid, nog geen drang om te testen? Hoeveel dagen ben je over je NOD ?

19. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Mootje...3 dagen over tijd...ach ik tel maandag niet mee want dat is mijn NOD dag...dus morgen pas echt twee hele dagen vind ik...ik stel het testen zo lang mogelijk uit... :)...heb geen zere borsten...geen innestelingsbloeding gezien...ben niet moe...lust alles nog...heb alleen buikkrampen en misselijkheidsvlagen...?

20. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    jeetje zeg, knap dat je zo lang kan wachten met testen, we blijven duimen voor je hoor :)

Deel Deze Pagina