30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Elba het lijkt me inderdaad voor jou ook moeilijk als lerares. Ik heb ten minste gelukkig nog de vrijheid om mijn uren in te delen, maar jij zit dan vast aan je lesuren. Hopelijk is de MMM voor jullie helemaal niet nodig!

2. saskia33

Hele dikke knuf want ik kan me je gevoel heel goed voorstellen!

3. Saskia ik neem ook niet altijd vrij hoor. Ik werk maar 26 uur en als t op mn vrije dag is, dan is dat zo. Maar als t op een werkdag is, dan neem ik geen uren op. Ik geef dan gewoon aan dat t niet anders kan. Wij hebben niet eens een cao waar ik werk. Volgens mij is dit zelfs zo wettelijk geregeld. Maar dat weet ik niet zeker. Gelukkig doen ze er niet moeilijk over. Als ik t zelf kan bepalen,zoals tandarts of psych, dan doe ik dat natuurlijk op mn vrije dag(en)!

4. Dat geloof ik wel. Wij hier helaas allemaal wel denk ik... Ik probeer er maar niet aan te denken!

5. saskia33

Ik voel me gewoon het minst schuldig als ik wel die dagen vrij neem (ik werk overigens fulltime). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat de meesten dat niet doen (want je hebt volgens mij inderdaad recht op doktersbezoeken tijdens werktijd als het niet anders kan). Ach ik zit gewoon een beetje vreemd in elkaar:)

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even een berichtje "ter kennismaking"....
    Ook ik ben 30+ en nog niet zwanger. Ik heb al wel een prachtige zoon, maar ons 2e wondertje wil nog niet echt uit zichzelf blijven hangen ;)
    Wij zijn nu ook weer een paar maanden bezig en ik vind het leuk om hier (weer) mee te kijken en mee te kletsen.
    Voor de zwangerschap van Ryano ben ik hier ook al geweest en ben toen een aantal maanden na de bevalling gestopt met posten hier.
    Maar ik weet nog wel dat ik heel veel steun had en het was onwijs gezellig. Dat hoop ik nu ook weer te vinden.....

Liefs Karine

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    welkom karina, wij vinden het hier ook onwijs gezellig;)

@vrij nemen.. ik zit ook in het onderwijs en als het echt niet anders kan ga ik onder werktijd, maar ik probeer het meestal aan het einde van de middag te plannen..
    Nu ik thuis zit met mijn pijntjes is het geen probleem!
    Maar anders vind ik het heel vervelend onder het werk

8. saskia33

Karine welkom! Zo te zien in je onderschrift heb je al heel wat verdriet te verwerken gehad in de afgelopen maanden!

9. saskia33

Nanette ik hoop zo erg voor je dat die pijn snel weggaat. Zelfs nu met de zwaardere pijnstillers nog veel last?

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja ik heb het idee dat de pijn aan het toenemen is.. Ik voel nooit meer niets..
    Maar met de pijnstillers is de pijn irritant en niet knallend.. Als de pijnstilling is uitgewerkt zit ik jankent op de bank..
    Kijk dus enorm uit naar dinsdag en ik hoop maar dat ze wat hebben gevonden en dat ik geholpen kan worden..
    Inmiddels ben ik er zo vreselijk klaar mee

11. Karina welkom hier! Ik hoop dat t jullie nu toch snel gegund is!

Nanette wat vreselijk zeg dat de pijn toe lijkt te nemen! Hoop dat ze er iets aan kunnen meis,want dat kan zo niet langer he:(

12. En Saskia zo raar vind ik je niet hoor!! Maar wel een beetje dom... Als je er recht op hebt, zou ik er gebruik van maken!;)

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Karine, welkom hier.

Saskia, zeker voor de niet-zwangerschaps gerelateerde ziekenhuisbezoeken zou ik geen vrij nemen, maar gewoon onder werktijd. De gyn. zou ik af en toe wel vrij voor nemen...

Nanette, hopelijk vinden ze iets waar makkelijk iets aan te doen is, zoveel pijn lijkt me niet goed voor je en ook verschrikkelijk om dat steeds te hebben na uitwerking pijnstilling. Sterkte. ( en wat ben je dan vreselijk sterk en hard voor jezelf, of lijkt dat zo? Uit je posten is vaak niet te merken dat je zo'n pijn hebt...)

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Nou heb niet meer terug gelezen ben al zo lang niet meer geweest:)

Ik ben gisteren naar het Geertgen geweest en ik heb waarschijnlijk 2 eitjes. Van 1 wist ze niet zeker of die mee gaat springen.
    Ik heb zaterdag de IUI en dan is het wachten weer aangebroken.
    Oh en moet 3X daags 2 bolletjes utrogestan erin proppen dus dat zal wel even wennen zijn maar allles voor een plakbeeb.

Hoe gaat het met de rest hier?

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Spannend Bieb!

16. eternity

eternity Niet meer actief

@karine: welkom. En succes met zwanger worden.

@all: Ik lees wel mee, maar ik post niet zoveel.

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Ja en waarom niet!!!

(zeg ik die er al bijna nooit meer is:))

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Spannend Bieb, zaterdag IUI en dan duimen voor een plakbeeb......
    Fijn dat ze je nu medicijnen hebben gegeven voor extra plak...

19. eternity

eternity Niet meer actief

omdat ik in 'n pest-humeur ben.
    en dan ga ik alle dingen erger denken dat ze zijn...
    niet slim om dan te posten.

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lieverd, ook met een pesthumeur mag je hier langs komen hoor. Soms is het wel lekker om even je hart te luchten...

Deel Deze Pagina