Karina, Welkom! Ik vind het hier ook erg gezellig Nanette, Balen dat je nu zoveel pijn hebt! Kun je niet nog iets sterkers krijgen? Bieb, wat spannend, zaterdag de IUI!! Hopelijk lukt het! Eternity, dikke knuffel! Balen dat je je niet zo fijn voelt... MVL, er komen nu dus toch echt onderzoeken! Een belafspraak en dan pas weer als je zwanger bent... in de tussentijd kunnen ze dus verder niets meer doen... Hopelijk mag je toch snel weer langs komen Ik duim dat oma snel op bezoek komt! 70% klinkt inderdaad toch best hoopvol! Ik zat er toevallig deze week nog aan te denken... dat ik vorig jaar baalde dat ik de grens met 2010 over ging met zwanger worden. Nu wordt het sowieso 2011! Hopelijk wel ook een bevalling in 2011 Alexandra, die gevoelens komen mij ook zo bekend voor... de wereld lijkt soms ook oneerlijk verdeeld (en inderdaad eigenlijk hebben we het niet zo slecht, maar toch...) Saskia, Wat vervelend dat je niet zo veel begrip krijgt op je werk! Sommige dingen laten zich nu eenmaal niet zo goed plannen... Ik heb tot nu toe ook al mijn zh bezoekjes op doktersbezoek weggeschreven. Ik heb alleen het geluk dat mijn leidinggevende ook in de mmm heeft gezeten. Knuffel, Fijn dat het gister toch nog "gelukt" is! Hier hebben we helaas ook wel eens last van een weigeraar... Gelukkig komt het zelden voor! Het maandelijks verplichtklussen is nu ook niet bepaald romantisch meer. We hebben met mijn mk ook lekker 2 maanden rust genomen Elba, Beterschap! Eternity, ik ken je verhaal niet helemaal, maar ik heb helaas ook een hoop huizen stres gehad. We hadden een nieuwbouwhuis gekocht en voor de crisis ons oude huis ook te koop gezet. Helaas heeft het ruim 2 jaar geduurd voor we het oude kwijt waren en hebben we een half jaar dubbele lasten gehad. We hadden zelfs ook nos nieuwe huis te koop gezet omdat die misschien wel eerder verkocht was. Nu na 2 jaar zijn we eindelijk uit de schulden... Heel veel sterkte!!! Het is zoooo'n vervelende periode. Dikke knuffel!!
NOD kippetjes: 22-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 23-11- Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel 23-11 -mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 25-11-beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje 25-11 Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 02-12-knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12 -Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12- Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 Afspraken: 19-11: Saskia bloed prikken voor progesteron gehalte 23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG 26-11 & 29-11: MvD bloedprikken progestron (3e maand) 01-12: MvD belafspraak uitslag 02-12: Jippiejee Gyn 02-12: Shadee 1e afspr gyn 02-12: mvl belafspraak gyn uitslag stollingsonderzoek 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd) 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
NOD kippetjes: 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 23-11-Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel 23-11-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 25-11-Beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje 25-11-Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 01-12-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 02-12-Knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-Marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 Afspraken: 19-11: Saskia bloed prikken voor progesteron gehalte 23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG 26-11 & 29-11: MvD bloedprikken progestron (3e maand) 01-12: MvD belafspraak uitslag 02-12: Jippiejee Gyn 02-12: Shadee 1e afspr gyn 02-12: mvl belafspraak gyn uitslag stollingsonderzoek 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd) 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek Ik heb een gokje gedaan, uitgaande van een LF van 13 dagen en ei vandaag... Sommige van jullie een kleine weigeraar, ik een weigerend ei...
@Nanette: beterschap met je dochter! @Elba: jij ook beterschap met je zere keel! @MvD: lijn gezellig mee! 4 Kilo is misschien wel te doen...ik moet er nu nog 4, maar denk dat de hormonen het afvallen nu wat tegenhouden...stagneert een beetje, maar er zijn er al 8 af. Succes! Enne, bij mij zouden wat kilo's eraf zorgen voor een kortere cyclus...was niets mis mee, alleen een paar dagen langer dan een normaal persoon (32/33 dagen). En nu een cyclus van 38 dagen...hopelijk volgende maand dan maar weer braaf mijn oude "lange" cyclus... Wel fijn dat het onderzoek meeviel!
Kwam ff kijken, naar wat dames die op de sofa zitten, kwam ik jou berichtje tegen.............doet me toch wat pijn MVL, tuurlijk werd ook daar over gekletst maar volgens mij hebben we allemaal erg met je meegeleefd, en nu ik dit lees heb ik het gevoel dat wij aan de kant worden gezet. Sorry moest ik toch ff kwijt. All, dikk knuff......kan ff niet reageren want accu is op.
Zucht, ik ga morgen een thermometer met 2 decimalen kopen....temp is anaal al doorgestegen naar 36,7, maar vaginaal nog 36,5...:x Maar goed, was vorige maand precies hetzelfde, dus komt vast goed...alleen plaatst FF mij ei dan een dag later
Hoi Goof, ik kan me voorstellen dat je dit zo voelt. Het is niet mijn opmerking, dus ik kan niet zeggen hoe MVL het exact ervaart. Waar ik het soms moeilijk mee heb, en daar is jullie niets te verwijten, is dat bijna alle banners nu op roze staan. Dat is op sommige (baal)dagen echt moeilijk voor mij, maar dat maakt niet dat ik jullie minder aardig vindt! En jullie komen niet van mij af....
He lieverd, je moet wel op een manier meten, anders is het niet betrouwbaar.......heb je niks aan om op beide manier te doen. Een manier kiezen en dan je niet gek laten maken.......want dat krijg je nu wel als je op twee manier tempt.
Kijk daar heb ik natuurlijk alle begrip voor, soms voel ik me wel opgelaten om hier ook te posten juist vanwege het feit dat ik dit weet en mijn banner niet weg kan halen hier in het hok. En.....en.....ach laat ik er maar even over ophouden, ben blij dat we niet van JOU afkomen.
@Alex ik denk aan je.... @Marjolein hoe is het met je meid??? Helpen de gesprekken bij de psych een beetje??? @MvD, gelukkig dat de "HSG" mee viel, lekker klussen deze ronde want de snelweg is leeg........voor de racende zaadjes......(doe ze wel ff een helm op) @Nanette, heb je nog zoveel pijn meid??? Dikke knuff voor jou. @En als we het toch over knuff hebben, knuffel hoe is ie??
70% vond ik ook wel hoopvol klinken. En die laatste zin, dat hoop ik ook echt, en dan graag ook nog een bevalling in 2011, want anders duurt het allemaal helemaal zo lang....
Marjolein had precies hetzelfde gevoel en nu word ik er dus blijkbaar op afgerekend, dat ik eerlijk ben.... Jammer...Ik denk dat je dan niet begrijpt hoe hard en moeilijk het soms kan zijn..Ik had volgende week uitgerekend geweest (voor de tweede keer) en had dus moeten bevallen rondom Snoet, Hartediefje en nog ver voor jou en Femke... Nu moet ik allerlei onderzoeken ondergaan in de hoop dat er iets uitkomt...of dat we verder moeten blijven stoeien en dan niet weten hoeveel miskramen er misschien nog wel volgen....
Daar heb ik ook gewoon best last van...En daar kan niemand iets aan doen, ik voel dat gewoon zo. Je gunt het iedereen, maar doet wel pijn bij jezelf...En ik zit nu gewoon even in een paar baaldagen. Zag heel erg op tegen het gesprek bij de gyn, toen ik daar eerlijk over was.
Dinsdag 14 december heb ik mijn afspraak bij de fertiliteitsafdeling!!! Waaahhh vind het helemaal spannend!!! Zal m er zo bij zetten! Meiden, MVL, Goof, ik denk dat het gewoon een gevoelige kwestie is. Ik heb zelf niet het gevoel dat de meiden uit het hok niet reageren op mijn berichtjes. Maar wel dat als je een berichtje plaatst, dan wordt er op gereageerd en het volgende berichtje gaat dan weer over een zwangere, een echo of wat dan ook. Heel begrijpelijk, maar als je zelf effe in een dip zit, dan kun je dit niet altijd hebben. In combinatie met al die heerlijke, gekleurde, maar oh zo confronterende banners hebben mij doen besluiten wat afstand te nemen van het hok. Niks tegen de meiden daar, integendeel, ik hoop me heel snel met een mooie knallende banner bij jullie te mogen voegen, maar meer om mezelf even in bescherming te nemen tegen nog meer verdriet... Goof, ik heb alleen mijn eerste intake gehad bij de psych, Ze hebben me wel gebeld. Maandag 6 december ga ik dan echt beginnen!!
Mykelti, ik ben nog niet helemaal thuis in de temp wereld, maar ik weet wel dat jij temp nu toch ondertussen echt omhoog moet gaan!!! Ik snap er niks van...
NOD kippetjes: 22-11-Jippiejee-30 jaar-ronde 17-1e kindje 23-11-Alexandra - 34 jaar - 1e kindje - ronde veel 23-11-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 25-11-Beschuitje-32 jaar-ronde 4-1e kindje 25-11-Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje 27-11-Saskia33-34 jaar-ronde 16-1e kindje 01-12-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 02-12-Knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje 04-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 04-12-Marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 13-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 Afspraken: 19-11: Saskia bloed prikken voor progesteron gehalte 23-11 Alexandra bloedonderzoek op hCG 26-11 & 29-11: MvD bloedprikken progestron (3e maand) 01-12: MvD belafspraak uitslag 02-12: Jippiejee Gyn 02-12: Shadee 1e afspr gyn 02-12: mvl belafspraak gyn uitslag stollingsonderzoek 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 10-12: Saskia colonoscopie (ook niet zw gerelateerd) 14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek
Marjolein, wat goed....14 december schiet redelijk op. Hopelijk wordt het een goed gesprek...en willen ze jullie al in januari gaan helpen...Wordt het een echt intake gesprek, of horen jullie dan of ze je willen helpen... Zoals jij het omschreef over het andere hok, zo ervaar ik dat ongeveer ook. En daarom is dit hok toch in het leven geroepen.... Ik denk ook dat als hier iemand van ons zwanger wordt, hopelijk snel een paar tegelijk, dat we dan hier geen lijstje moeten maken met zwangerdata, maar dat dat dan in het andere hok beter is. Dan blijft dit hok echt van de niet zwangeren...
MVL, ik weet het niet precies. Volgens mij is het echt een intake om te bekijken of en zo ja wat ze voor ons gaan doen. Ik denk sowieso misschien wat onderzoeken (hsg?), ook bij mn man (zaadonderzoek?). Maar ik denk dat ze sowieso het prius onderzoek afwachten voordat ze uberhaupt met iets willen beginnen. En de uitslag daarvan is een week of 6 tot 8 geloof ik. Dus tegen die tijd zijn we alweer bijna een jaar na de miskraam. Maar goed, als je tegen die tijd dit hele traject nog helemaal in gang moet zetten... Ik heb gisteren wel met mn man afgesproken dat we niet gaan vragen of ze ons willen helpen, maar het meer gaan mededelen! Ik hoop dat dat effect zal hebben en dat we niet over ons heen laten lopen MVL, wat betreft die zwangerenlijst, ik ben er eigenlijk ook wel voor om die niet hier te plaatsen.
Dank je wel allemaal!!! Wat een lieve reacties!! Maar... Zo heeft iedereen hier zijn portie al wel gehad toch?!!? Vreselijk allemaal... De één nog verder in de MM dan de ander en het blijft elke maand spannend en afwachten.... Wij hebben hier in ieder geval al een heel gezond, lief, ondeugend peutertje van 2,5 jaar rondlopen Even makkelijk gezegd: we wachten het wel weer af... Ook voor de zwangerschap van onze zoon is mijn cyclus langs dezelfde weg gegaan Dus wat dat nou weer is? Ik zal zoveel mogelijk meelezen hier en soms wat posten. Wel wil ik ook iedereen héél veel succes wensen met het zwanger worden, want we verdienen het allemaal XXX