30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mag ik citeren: dan houden we dit hok echt voor de niet zwangeren onder ons..................!!!!!!
    Het gaat helemaal niet over dat reageren wel of niet......maar wat daaronder stond en ook dat is nog te begrijpen maar dan de bovenstaand citerende zin.......dat shiet mij in het verkeerde keelgat. En dat heeft niks met mijn hormonen te maken, maar dat ik gewoonweg niet kan begrijpen dat blijkbaar de zwangeren hier niet gewenst zijn........
    En dat vind ik jammer, want ik schrijf al een tijd mee en wil jullie kippetjes ook volgen in jullie lief maar ook vooral leed omtrent het zwanger worden en een steuntje in de rug geven.

En dat is het laatste wat ik hier over zeg.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Van mij hoeft niemand haar kinderverhalen achterwege te laten hoor, het is alleen een beetje pijnlijk als ik merk dat moeders zich exclusief tot elkaar gaan richten. Voelt toch een beetje als een clubje waar ik niet bij hoor. Maar goed, ik wil er geen issue van maken, so lets move on. ;)

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @begrip en onbegrip: ik weet zeker dat niemand (hier en in het andere hok) erop uit is om een ander te kwetsen. Het is gewoon soms heel moeilijk. Als iemand kwetsbaar is (door (zw-)hormonen, verdriet, oma, enz) kan een opmerking heel verkeerd vallen. Laten we vooral voor ogen houden dat we allemaal hetzelfde doel hebben!!!

En dan ga ik nu even verder lezen (of werken natuurlijk:D:D)

4. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lieve Goof: zoals ik dat stukje van MVL begreep bedoelde ze dat er geen lijstje met bevaldata onderaan komt te staan, niet dat zwangere kipjes niet welkom zijn om te posten hier.

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik leg me er nu bij neer, merk dat het me veel energie kost doordat ik mij onbewust nog steeds verzet tegen het bezoekje, maar realistisch gezien wel vind dat het nu tijd wordt om es te laten kijken wat er nou aan de hand is. Ik heb keus tussen (nog) langer afwachten of actie ondernemen en ik denk dat dit de beste keus is, want de wens is toch wel erg groot....

@all; vraagje ik had vanmorgen getempt, maar beetje slaperig nog, zat al te denken volgens mij moet ik nog maar even over meten want volgens mij zat de meter gewoon tussen de billen en hij moet toch echt ergens in (.....) Maar ja wel nieuwsgierig dus toch ff kijken, 36,86. Dus nog maar es gemeten maar ik hoorde geen piepje dus ik dacht die is al lang klaar, ik kijken knipperde hij nog (grrrr...) maar hij stond op 36,98 te knipperen, dus nog maar een keer, was toen inmiddels wel echt wakker ;) en toen was mijn temp 37,02. Wat vinden jullie, is dit realistisch??? Ik vond het wel het mooiste getal :)D) maar ja de beste temp uitzoeken maakt je niet zwanger hè...

zo nu ga ik even lezen...

6. saskia33

Jippiejee: Als je thermometer nog knipperde was hij nog niet klaar denk ik , dus ik zeg pak lekker die hogere temp :)

7. Zo las ik het ook. En zo bedoelde ik het ook!

8. Haha, ik zou het echt niet weten meis!!:D maar ik zou zeker die laatste temp aanhouden!!!:D:D

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Elba: berschap joh. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    @MvD: balen zo'n weigeraar. Hier was het dus voor het eerst (en hopelijk laatst). Ik vind het ook helemaal niet erg, alleen de timing was wat beroerd :D:D
    @Goof: alles goed hoor, ei geweest dus weer "rustig" op de wachtbank;);)
    @Marjolein: 14 december. Goed joh! Eindelijk een datum om naar toe te leven (en dan niet een datum in januari;)). En dan eerst nog de 6e naar de psych. Het gaat vast heel snel helemaal goedkomen met jou:D:D
    @Jippie: ik zou ook voor de laatste gaan. Waarcshijnlijk was de meter inderdaad nog niet klaar.
    @Alex: ik wilde reageren op je pst maar weet het niet meer. Sorry :):):), volgende keer???

En nu moet ik echt weer aan het werk. Kippies tot vanavond!!!

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    mmm ja ik ben wel een beetje sukkel... Normaal temp ik op mijn vrije dag als wekker van jippieman afgaat (= normale temp tijd) en in NO TIME lig ik weer te pitten:D;) Dus was wel een beetje knorrig vanmorgen, pruttelde iets van stom sch**t ding (wel toepasselijk gezien de plek waar hij in moest:D) Jippieman, huh wat is er? Eh niks, laat maar...)

Ik heb even bijgelezen, maar stuitte op wat emoties, FOEI niet meer doen, iedereen heeft nou eenmaal haar gevoelige momenten in dit proces en ik vind niet dat daar nou zo fel op gereageerd hoeft te worden., het is immers een gevoel dat hier werd geuit en geen verwijt tegen wie dan ook.
    Wat ik trouwens wel een goed idee vind is op geen zwangere lijst te maken hier, zodat dit idd helemaal (helaas) nog niet zwanger blijft! Goed idee!! (En ja, als je zwanger bent mag je wel hier posten)

Zo zand (stro) erover en weer lekker tokken!

11. Ik zal proberen er vanaf nu wel rekening mee te houden meis!!

12. saskia33

Jippiejee: ja leuk hè dat temperaturen.....half slapend de juiste opening zoeken :)

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Saskia, wat zijn die groene + jes bij jou op FF??? Posi ovu-testen?? Zoveel/lang?? Temp schiet wel lekker omhoog nu!

14. saskia33

Ja allemaal positieve ovu-testen. Beetje raar maar echt goed gekeken hoor. Ja temp gaat lekker omhoog dus blijf voor mezelf duimen dat een HSG onderzoek niet nodig is.....

15. Spannund!!!!!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik was even grafieken - spieken, @marjolein, eh tja mooie lijn hoor... (daar is nog niks over te zeggen hè :D)

17. saskia33

Tis een beetje een rare cyclus als ik hem vergelijk met de andere 3 hiervoor. Misschien wel door de clomis vorige ronde.

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ehm ik denk niet dat dat kruis klopt bij jou, volgens mij heb je pas je ei gehad en zit je nu zo'n 3 DPO, maar ik ben wel heeel erg leek hoor. Ik had eerst ook een gestippeld rood kruis en toen ineens een écht rood kruis maar dan wel een aantal dagen later! Dus wie weet gaat hij morgen verspringen. (Je kan het proberen om even een fake temp in te voeren, net zo hoog als vandaag, kijken of er wat veranderd, kan je zo weer wijzigen...:p (ik ben nogal aan de knutsel af en toe met mijn grafiek, maar nu is het waarheidsgetrouw hoor:):D)

19. saskia33

Ja vind die stippellijn ook een beetje vroeg, helaas net iets te laat begonnen met ovu-testjes. Maar ik denk aan de andere kant wel dat ei mogelijk toen al wel is geweest want heb sinds gisteren gevoelige borsten en dat zou anders veel te snel zijn na eisprong.

20. Haha, ja mooie lijn he;):D

Mijn ovutest was vanochtend wel bijna positief, dus ik denk/hoop binnenkort op mijn eerste kruis!!!:D

Deel Deze Pagina