Het kruis komt soms wel een aantal dagen later hoor, dat je niet al te teleurgesteld bent als je bij je eerste hoge temp niet direct een kruis heb
Ik bedoelde dat ik het soms moeilijk vind om op hun positieve echo's en vk bezoeken te reageren. Niet meer en minder dan dat...Een heleboel gingen de afgelopen week voor de 2e keer naar de VK met goede afloop. Superfijn, gun het ze ook van harte, maar mij steekt het dan wel een beetje. Dat tweede bezoek aan VK was voor mij het begin van een hoop ellende de afgelopen maand. Ik heb het er nooit over gehad dat er niet op mijn posten werd gereageerd, dat wel, iedereen leeft enorm mee..
Dat gedeelte ging over de NOD lijst, dat er hier niet ook een zwanger lijst zou komen, maar dat alleen in het andere hok.
de hoogste temp pakken, dat was de juist gemeten temp. Die eerste telt nie, niet het goed plekje, en die tweede temp was nog niet klaar..en echt grote verschillen zitten er niet tussen..
Meestal drie dagen een hoger temp en dan pas komt ie tevoorschijn...dus niet schrikken de eerste dag hoge temp en geen kruis...
Ik kan me dit zo goed voorstellen, ik heb het nu zelfs al met een aantal data waarbij ik toen dacht dat ik tegen die tijd misschien wel zwanger zou zijn. Ik moet bv dienst doen met kerst, zwanger hoeven wij geen diensten te doen, dus nu ben ik bang dat ik toch wel aan die dienst vast zit, wat ik toen zoiets had van, nou dat zal wel niet meer hoeven, wel dus en dat doet pijn, auw! En met oud en nieuw waren Jippieman en ik aan het fantaseren dat we het jaar erop misschien wel met ons 3-en zouden zijn, tja kan best zijn dat we er ook dit jaar weer met ons 2-en staan, ik zal dan toch wel even heel erg moeten slikken, ik had verdorie al wel zwanger kunnen zijn van de tweede als ik het tempo van mijn vriendin zou aanhouden....
@ MVL & Jippiejee: Dat blijft dus ook het moeilijkste!! Vriendinnen die "om de haverklap" zwanger zijn en dat het dan bij jezelf niet wil lukken... Dat je keer op keer elke maand teleurgesteld wordt... Dat doet inderdaad gewoon zeer!!! Niet meer en niets minder. HALLO... Ook wij blijven gewoon mensen hoor!!!! Hahahaha... Dikke kus voor jullie en de andere meiden die het vandaag even te zwaar hebben!!!! XXXXXXXX
Ik denk dat wij dit allemaal wel hebben.. Ik heb het met mijn werk. Ik wil salarisverhoging gaan vragen. En begin dit jaar had ik al bedacht dat dat er vast niet in zou zitten aangezien ik vast heel veel thuis zou hebben gezeten ivm mijn zwangerschap. Maar helaas... Dit blijft gewoon altijd heel moeilijk. En inderdaad, vriendinnen van mij halen mij ook aan alle kanten in, heel confronterend Hoop dat jullie met de jaarwisseling toch een beetje al met zn 3en zijn en volgend jaar helemaal!!!