jullie zijn lief, maar wil nu even niet bellen.. neem net voor het slapen een enkele dosis en dan kijk ik het nog even aan.. (ben een beetje bang dat ik moet blijven als ik heenga)
Nanette, jeetje, zelfs met morfine niet... das niet goed...Morgenochtend nog zo, dan zeker naar de hap. Je man heeft gelijk.. en dan maar door richting ziekenhuis, spoedeisende hulp hoop ik. Want wachten tot dinsdag lijkt me geen optie.. Sterkte....
Nanette: ik zie net in het andere hok dat Femmele er is. Zij weet vast wel of de morfine meteen aan zou moeten slaan....
Hey dat bekt lekker, die houden we erin! Ik duim voor een plakkende biebbeeb! Ik voel me oke, geen bijzonderheden eigenlijk, afgezien van wat steekjes.
maar mis ik iets met bieb beeb? ze heeft toch nog geen iui gehad? alex de kleurtjes zijn idd verdacht
Oh nanette, nanette toch .....wat ben jij aan het tobben. Als ik jou was zou ik morgen meteen naar de hap gaan en zorgen dat die pijn over gaat al moet je even blijven dan wordt het wel opgelost.. Alex, het is echt spannend hoor kijk elke dag weer wanneer het de 23e is voor je.... Meiden ik ga slapen morgen weer vroeg op voor ons biebbeeb avontuur..... Slaap lekker....
Sweet dreams en op een heeeeeele mooie dag morgen (ook al weet je dat pas over 2 weken)! Je laat ons toch wel even weten hoe het gegaan is he???
Ja maar alex gaat toch al zondag testen?? Lekker rustige dag daarvoor en hoeven wij ook niet meer zolang wachten8)