Thanx Mykelti!! Pfff.. Wel weer spannend hoor... In de maanden hiervoor nooit echt overtijd geweest, dus als ik dat zou kunnen "meetellen" zou ik zwanger kunnen zijn.... Toch nog die paar dagen wachten en duimen dus...
@Knuffel: klopt jouw NOD wel? Jij zit vandaag op 5 DPO toch? Met een LF van 14? Dan kom je toch ook op 30 november uit??
Wauw, Alexandra, wat kan jij dat allemaal mooi verwoorden. Zit gewoon met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Veel wisten we al van hier, maar niet alles zo op een rijtje...Voor mij was dat stukje OK voor curettage heel herkenbaar. Zag je zo gaan op je bed, evenals mezelf...PFF. Als je meer schrijft, laat je het dan weten, ik wil graag blijven meelezen op je blog, maar ik weet niet hoe ik dat kan vinden als je het hier niet plaatst. Karine, spannend, nog langer wachten dus. Marjolein, Mykelti heeft al geantwoord, als morgen je temp verder stijgt, zal het wel zo zijn..Helaas zie je dat pas na een paar dagen of eerder als je op een gegeven moment je eigen kaartjes wat beter kent... Knuffel, en de anderen die gaan, veel plezier vanmiddag bij de high-tea..Foto's!!!!!!willen we zien...
@karine Oooohh meid wat spannend en wat hoopvol! Heb je met een Kruidvat test getest? @Marjolein Bah... balen dat het de verkeerde kant is. Met IUI zou jij ook niet geholpen zijn. Zou jij voor IVF gaan als het je voorgesteld wordt? @mvl Dat bloggen is ook nieuw voor mij maar er is een optie om me te volgen. Er staat daar ergens een linkje... Ik heb wel de intentie om regelmatig te schrijven.
Bij mij gaat ie langzaam omhoog... Vrijdag 36.3 Zaterdag 36.6 Zondag 36.9 En ik weet zeker dat ik hem gisteren heb gehad...... Maar 36.6 is bij mij altijd voor ei en dan eerst een dip en dan weer omhoog en alles boven 36.6 is na ei... Maar je moet even een paar keer hebben gedaan om het een beetje te weten.... Jammer dat ie aan de linkerkant is....al moet ik eerlijk zeggen ik voelde wel eens steken links en toen dacht ik dat mijn eitje daar groeide en dan ging ik met echo kijken en dan zat ie rechts.... Ik hoop zo voor je dat er snel wat gaat gebeuren.....
Ja, heb ik gedaan... Maar ik zal echt nog even "rustig" af moeten wachten wat er gaat gebeuren de aankomende dagen. Ik hoop zo dat het hetzelfde zal zijn als bij de zwangerschap van mijn zoon... Toen testte ik pas met 5 dg overtijd positief, dus hopen maar en duimen Trouwens wel erg knap dat je nog niet getest hebt Alex! Nog een paar daagjes... Spannend ook voor jou zeg... Ik duim ook gelijk voor jou
@all, lief jullie reacties op mijn emo bui, zoals ik al zei vandaag weer beter, het moet er gewoon af en toe uit en dan is het wel weer klaar. Helaas kan ik dat punt niet helemaal plannen zodat het niet altijd gunstig uitkomt (schoonmoeder die nog niks weet was op bezoek) Ik ben maar even lekker een ritje te paard gaan maken, uitwaaien. Gister TV gekeken (ik zeg niet wat) En toen hoorde ik een naam waarvan ik dacht, DIE IS LEUK!! Jippieman vond het ook een HELE leuke naam, dus 1 naam hebben we al, nu nog een baby! (En hopen dat niemand me gaat inhalen in mijn omgeving en zijn kind zo gaat noemen....
ik ben er hor jippie.. Wanneer kun jij dan testen? KArina: spannend hoor! waneer ga je weer testen? Alex.. ook in het andere topic al gezegd. geweldig goede blog.. En diep in mijn hartje vind ik het verstandig dat je wacht met testen, gewoon voor jezelf.. MAar ik zit zo in spanning dat ik dolgraag zou willen dat je teste Marjolein.. Laat je nog niet uit het veld slaan meis. JE weet niet waar je eitje is gesprongen. Reeël zijn is goed, mismoedig is niet verstandig hoor! Ik ga er vanuit dat je ronde niet voor niks is geweest.. Mensen ik heb geslapen! Gisteravond laat gaan slapen. Keek een hele domme film, maar wilde het einde weten. V for Vendetta.. Stom is dat soms he. Dan kijk je omdat je benieuwd bent naar iets (wat trouwens niet eens werd onthuld) maar ansich vind je de film niet goed.. Dus 1 uur op bed. 5 uur wakker door pijn. 6 uur sliep ik weer.. Tot 10 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk! Wat mij een beetje verdrietig maakt is het volgende: Manlief maakt zich zorgen en dat weet ik wel. hij houdt veel van mij.. dat weet ik ook.. Maar ik ben altijd de sterke van ons 2en. Hij kampt nml met depressies, dat gaat wel een stuk beter hoor! Dus ik houd de boel hier draaiende. Ga er altijd uit met dochterlief als ik dat kan, niet werk zodat hij bij kan slapen. Doe in het weekend de boodschappen, de was en de moeilijke huishoudelijke zaken. Pas sinds vrijdag kan ik dit allemaal niet en moet netteman 's ochtends er met mij uit. Moet alle boodschappen doen, de huishouding enz.. Gisteren gaf hij al aan dat hij dat moeilijk vind.. en dan denk ik "maar we zitten nog maar aan het begin" Terwijl het huis nu al een troep is. ?Het speelgoed en drinken van dochterlief van gisteren staat nog op tafel. De was zit nog ind e mand om gevouwen te worden, in de wasmachine is de laatste die ik aan heb gezet ook al 2 dagen aanhet wachten.. pffffffff ik moest het even kwijt.. Gisteren tegen netteman gezegd dat ik het gevoel heb dat ik teveel voor hem ben als ik ziek ben. Ik kan gewoon niet altijd de sterkste zijn..... Maar misschien voel ik het allemaal nu ook even te sterk omdat ik gewoon een beetje down ben van alles..
Heerlijk, als je dat zomaar even kunt...Is echt even je gedachten op nul zetten... Ik heb een aantal jaar gelest en toen ging precies ten tijde van de eerste zwangerschap vorig jaar de manege weg, en ben dus daarna niet meer gaan rijden. Moet een nieuwe manege zoeken, en dat tsja, voor hoelang zal dat dan zijn??
@karine: ohw, spannend!!!!! Ik ga met je mee duimen hoor!! @nanette: jee meid, wat lastig toch, met je man. Maar ik vind wel dat hij ook voor jou mag zorgen als jij ziek bent hoor. Jij hoeft toch niet alles voor hem te doen als hij zich niet lekker voelt, en dat dat andersom niet gebeurd? Hij moet maar gewoon leren dat hij ook sterk moet zijn! Dat klinkt misschien lulliger als dat ik 't bedoel, maar jij hebt al zoveel pijn, en het kan niet waar zijn dat HIJ dan gaat klagen tegen jou, dat hij 't moeilijk vind! Jij vind het ook moeilijk! En een man hoort gewoon ook voor zijn vrouw te kunnen zorgen. Dan moet hij zichzelf maar even aan de kant zetten meis! Hele dikke knuf voor jou! @alex: wat doe je ons aan??? Maar ik begrijp het wel hoor meid! Mooie blog ook!! Respect!
@ all: Ik ga over een dag of 2 weer testen.. Lijkt me het verstandigste.. Dus nog even geduld Blijven duimen dus @ nanette: Wat ontzettend lastig... Zeker als je je al niet zo lekker voelt... Kop op meid... Mannen zijn "nu eenmaal" kleinzeriger dan wij vrouwen (makkelijk gezegd, zo zwart-wit is het niet bedoeld ) Hij zal toch ook echt een deel van het huishouden op zich moeten nemen... Sterkte en een dikke knuf. @ Jippiejee: Nee, ook geen klein ienimini streepje... Maar dat had ik ook niet bij de zwangerschap van mijn zoontje. Dat was dus ook écht 5 dagen in onzekerheid zitten of ik nou zwanger zou zijn óf dat ik "gewoon" verlaat ongi zou worden... Dus... Pfffff