Hm, volgens mij doen ze 't normaal toch altijd in je lies?? Maar ik hoop dat het volgende week wel gaat lukken hoor! weten ze al precies wanneer?
hai meides, ik wil me even verontschuldigen dat ik hier in dit hok niets meer van mezelf heb laten horen, maar wilde jullie niet belasten met mijn emobuien jullie hebben allemaal al genoeg te verwerken. Maaaaaarrrr het wil niet zeggen dat ik niet aan jullie gedacht heb. ik vind het super dat Alex een positieve test heeft helemaal geweldig en dat het morgen ook maar super mag gaan. Eternity en bieb jullie heel veel succes de verhalen van Alex geven jullie hopelijk een goed vooruitzicht en verder duim ik voor jullie allemaal dat dit ook maar snel een mooi roze hok mag worden. succes dikke knuf
@all: Zo... Weer even bijgelezen.... Wat is er weer veel gebeurd!!! Even een paar korte reacties van mijn kant: @ Knuffel: Ik doe nog even geen testje, ik wacht het nog even af. Ik denk overmorgen ofzo een test doen. Ongi is er nog steeds niet, ook geen beetje bloed te zien, dus dat geeft hier goede hoop!!! @ Mama van Dewi: Beetje laat op de avond, maar natuurlijk gefeliciteerd met je meissie! @ MVL: Zet 'm op deze maand @ Marjolein: Heel veel sterkte!!! @ Jippie: ook voor jou heel veel sterkte! Is wel enorm balen!!! Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Tot morgen!!!
Meid je hoeft je echt nergens voor te verontschuldigen hoor! En ook niet denken dat je ons lastig valt met je emoties. Daarom zitten we hier juist! Het zijn ook nogal wezenlijke dingen waar we 't hier over hebben hoor, en daarom zijn we ook zo'n hecht cluppie geworden.
He Biebke, hoezo moeilijk op de bank?? Ik heb nergens last van hoor Tuurlijk wordt je gek meid, er is alleen verdraaid weinig aan te doen ben ik bang.... Hoe is het nou met je?? Las ik ergens dat je je ziek gemeld had?? Komt toch niet door het bij mij in de auto zitten??? Tja, misschien moet jij toch ook maar gaan tenissne, dan heb je minder tijd om te malen.... Meis, kom lekker vaak kleppen (zeker als je mannetje zo druk is). Misschien kunnen wij voor wat afleiding zorgen...
He, die emo-buien zijn toch heeeeeel logisch! Dat snappen wij best hoor. Je mag het er gerust uit gooien! En je hoeft hier geen sorry te zeggen, niet nodig. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je toch nog goed nieuws krijgt morgen!! Laat je het wel even weten?/ Al is het maar even heel kort, we leven allemaal met jullie mee! Dikke knuffel!
ja ik ga morgen zeker wat van me laten horen. En ik schreef het in het andere hok ook al ik ben zo blij met jullie allemaal het is echt heerlijk om zo van je af te schrijven en ups en downs met elkaar te delen. Heerlijk dat we elkaar zo goed begrijpen. Hen ff zin in een groups hug daar komt ie
thanks ennuh alex wij zijn nog geen vriednjes ik heb je uitgenodigt want ik wil zo graag je mooie test zien ben dol op mooie positieve testen
ik ga lekker tussen de lakens. Ik ben best moe ik laat jullie morgen wat weten succes iedereen die morgen een afspraak heeft. ik denk aan jullie xx
Had je uitnodiging al geaccepteerd. Maar de foto van mijn het staat er niet hoor, maar ik zal m alsnog wel even in mijn album zetten.
he jippie.. je zag hem al aankomen, maar daarom komt hij ng wel hard aan.. Snap het helemaal hoor! Dikke knuffel voor jou Mvd.. wat sneu, ziek op je verjaardag! En ik ben benieuwd naar je taart!
flauwvallen, ook bijna, lijkt me niet ok hoor.. Beloof jij mij wel dat je jezelf een beetje in de gaten houdt meiske..
@waarom dotteren niet lukte: uhhh geen idee, behalve dat ze er dus niet doorheen kwamen. Eternity, ze doen of lies, of pols of elleboog, maar wrs vanwege zijn postuur door zijn pols. De catheterisatie ging wel goed door zijn pols. Zijn aderen zullen wel zo dichtgeslipt zijn dat ze er dus niet doorheen kwamen. @Jolan: denk aan je vandaag! @FF: FF heeft me 2 dagen teruggezet en mij ei dus 2 dagen verder geplaatst. Nou zeg! Kan bijna niet, want heb hem gevoeld, maar goed, het boeit ook niet zo. Merken het vanzelf!
Hee lieve meiden, ik heb alles bijgelezen, maar helaas kan ik niet op iedereen reageren (Zit op mn werk). MamavanDewi, mijn dochtertje was ook ziek op haar eerste verjaardag. We hebben toen haar verjaardag een weekje uitgesteld. Uiteindelijk vond ik dat erger dan zij Jippie, knuffel meid!! En MVL ook! Maar je cyclus is weer op gang he, das best goed nieuws, toch?! Jolanda, heel veel sterkte vandaag! Laat je weten hoe het gegaan is?! En Alex natuurlijk ook!!! Voor de rest iedereen een dikke knuffel!! Mijn cyclus doet deze ronde erg raar. Tenminste ik had zaterdag een pos ovulatietest en zaterdagmiddag mn ei gevoeld (helaas links, dus verloren ronde). Maar nou stijgt mijn temp maar niet. Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van, maar volgens mij mag ie wel wat hoger zijn ondertussen...toch?? Ik print iig mijn tempkaartje uit en neem m mee de 14e! Als ik bedenk dat ik de afgelopen 6 maanden, 3 rondes 0 kans had, dan wordt het wel erg moeilijk dat zwanger worden. Daarom hoop ik dat ze ons wel gaan helpen in het ziekenhuis!!
Hier is temp weer gedaald, dat is wel heel erg vroeg. Ik denk wel dat oma dus in aantocht is en dat mijn cyclus een beetje in de war is door vorige ronde clomid. Ik kan natuurlijk ook mijn kop in het zand steken en denken dat het een innestelingsdip is, maar ik denk dat ik mezelf dan voor de gek hou. Vandaag word ik als het goed is opgebeld door ziekenhuis om te horen of er een HSG onderzoek zal plaatsvinden.
Saskia, spannend hoor! Ik snap dat je, gezien je geschiedenis, liever realistisch wilt zijn, dan je kop in het zand steken... Ik hoop gewoon heel erg dat je ongelijk hebt!!