30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mmm, nou ja ik moet er nog maar eens over nadenken dan... Maar ik heb wat lichamelijk redenen waarom ik het eigenlijk niet zo zie zitten..

Ik hoop dat mijn ei nu heel snel komt, is wat later dan normaal. Heb vandaag een ovulatietestje meegenomen naar mn werk, dus hopelijk kan ik vanmiddag even testen;)

Hoe kort zou jouw lf dan zijn??

2. Haha, dank je voor je lieve en enthousiaste berichtje! Ik ben er ook heeeeel blij mee!! En vanmiddag naar de fysio! Kan me nu al verheugen op een lekkere massage (ervan uitgaande dat ik die dan ook ga krijgen, en het niet alleen een of ander intakegesprek wordt8))

En je hebt gelijk, we gaan er gewoon samen voor, met zn allen!!!!;):D

3. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: het is je vergeven hoor! ;)
    Ik dacht dat je het over dit topic had?
    Zo lang je me maar niet vergeet hoor... *snik*

@mamavandewi: ik heb ook een HSG gehad vorige maand!
    wanneer krijg jij die van jou?

4. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mama van Dewi: welkom!

Mvl: fijn dat er waarschijnlijk geen extra curretage nodig is!

Marjolein: super dat de uitslag van je moeder goed was.

Hier: vanmorgen weer naar ziekenhuis om bloed te laten prikken. Wat een slechte administratie hebben ze daar. Moest zelf aangeven wat er gecheckt moest worden in bloed (progesteron) en voor de vervolgafspraak ontstond er ook een hoop verwarring. De dokter bij wie ik moest schijnt voorlopig niet te werken. Dus krijg ik een co aan de lijn volgende week (eerst wilden ze me op de week daarna zetten, maar dan is nieuwe cyclus alweer een week begonnen en kan er met medicijnen niks meer gedaan worden). En of ik daarna dan een "live" afspraak met een voor mij onbekende arts wilde daarna. Ja weet ik veel, ik weet toch niet wat hierna gaat gebeuren wat betreft behandelplan........

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @saskia.. dat is toch een heftig gevalletje van zucht..
    of liever ZUCHT..

ik wordt er zo moe van dat we ze;f zo enorm moeten opletten...
    jij niet?

6. Ohw Saskia, wat frustrerend en helaas zooo herkenbaar! Soms lijkt het wel alsof je zelf alles moet beslissen wat er gedaan moet worden en je het ziekenhuis moet vertellen dat de bedoeling van alles is. Echt om helemaal gek van te worden!!
    Wat is er nu dan afgesproken uiteindelijk en wanneer krijg je de uitslag van het bloed prikken?

7. Inderdaad moe word je er (soms) van...zucht...

8. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zo irritant is dat, je moet in dit soort gevallen gewoon een vaste arts hebben die er is en die er blijft...Die afweet van jouw dossier...Heel moe wordt je hiervan. Bij ons ziekenhuis tot nu toe ook elke keer een ander en elke keer het hele verhaal vertellen. Nu als het goed is voortaan een vaste arts.

Ik zou toch maar die afspraak maken "live" met die andere arts, en dan maar hopen dat deze het dossier goed bestudeerd en zelf misschien enig behandeltraject samenstelt...Succes...

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    er staan foto's online meiden!;)

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ja soms is het wel irritant dat je steeds een andere arts hebt..
    Gisteren vroeg de gyn of ik er bezwaar tegen had dat er een andere arts mijn hys. zou doen
    In middels is mijn antwoord
    "nee hoor.. Het is ontgonnen gebied.. Er hebben al zoveel mensen naar gekeken.. zucht.."

11. Had net ook al gereageerd, maar LEUK!!!:):):)

12. eternity

@saskia: jee, wat een amateuristische handel daar in dat ziekenhuis!!! Bah bah!
    Ik zou echt compleet m'n vertrouwen verliezen in dat ziekenhuis.
    Slaat nergens op dat je zelf allerlei dingen aan moet geven. Jij bent toch geen dokter?
    Kun je niet naar een ander ziekenhuis?
    (anders kom maar naar Weert, dan regel ik dat wel voor je! :D)

13. eternity

hahaha, vind je het erg als ik even moest lachen om je laatste opmerking?? :D;)

14. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik moest er ook om lachen, maar het is helaas wel de waarheid. Ik voel me het laatste jaar ook af en toe net een kijkdoos. Wil jij ook even kijken? Ja hoor, waarom niet.....

15. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    mykelti hier ook nog even.....

het betekent niks....hoor je me!

:p:p:p

16. Eternity, mijn ervaring is helaas hetzelfde en als ik Nanette moet geloven bij haar ook. Ben dus bang dat het in veel ziekenhuizen hetzelfde verhaal is..

Maar pas maar op, anders komen we met zn allen naar Weert, krijg jij het nog druk ;):D

En ik moest ook wel lachen hoor om Nanettes laatste opmerking:D Pfff echt he, hoeveel mensen er ondertussen al aan je gezeten hebben gedurende zo'n proces! Het zou verboden moeten worden!!!;):p

17. :D:D:D (erg he!)

18. Mykelti, zoals Goof al schreef, het betekent niks!!! (Maar weet je nu al wanneer je een testje gaat doen?!?!);)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    whahaha.. mvl.. een kijkdoos:D
    Hoe moet ik nou nog serieus kijken als mijn leerlingen vragen of ze er een kijkdoos van mogen maken..
    whahahaha

20. Whaahaaa :D:D:D:D:D:D:D

Succes!! Dat zou ik dus ook echt niet weten!!!:D:D:D

Share This Page