30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Vaak herberekend Fertility Friend dat als je op een gegeven moment wel die stijging hebt. Dan verschijnt er ineens een aantal dagen eerder het rode kruis, waardoor je weet wanneer eisprong volgens FF was. Ik zou me niet al te druk maken en gewoon door tempen.

2. Laat je het weten als het ziekenhuis gebeld heeft?!

3. saskia33

Ja doe ik!

4. Dat was ik ook wel van plan. Ik zie alleen zelf geen temp stijging, dus vandaar. Maar omdat mn ei deze ronde ook aan de verkeerde kant zat, kan ik me ook wel voorstellen dat mijn lichaam daar anders op kan reageren... In ieder geval kan ik nu wel aanstaande zaterdag een wijntje drinken (heb een groot feest!)

5. saskia33

Leuk een feestje!!! Eigenlijk zo je nu als testje even op morgen wel een temp stijging moeten invullen (kan je daarna weer weg halen), waarschijnlijk verschijnt er dan wel een rood kruis.

6. Ja dat ga ik meteen proberen!!

7. Als ik vandaag een hogere temp invul, dan geeft ie inderdaad een ei bij zaterdag aan. Dus dat zou kloppen!! (alleen werkt mn temp niet mee;))

8. saskia33

Waarschijnlijk zal je morgen dan wel een hogere temp meten en verschijnt er netjes een rood kruis :)D wie dit leest en niks over temperaturen weet zal wel denken hè wat bedoelen ze nou met dat rode kruis:D)

9. Ik denk dat dit de verklaring is:

Omdat je links geen ei kunt kunt hebben denk ik dat dat helaas de verklaring is.. hij rijpt wel (dus positieve ovu) maar springt niet (dus geen temp die stijgt)

Kreeg ik via pb. Maar dit moet het bijna wel zijn! Ben wel heel blij dat ik deze ronde mn temp heb bijgehouden. Kan ik mijn verhaal van een eisprong links meteen onderbouwen! Ben heel benieuwd wat de gyn ervan zal zeggen, maar ik ga hem/haar wel proberen te "dwingen" ons te helpen nu!!

10. eternity

eternity Niet meer actief

@jolanda: ik denk aan je vandaag!!!!
    Heel veel sterkte!!!!

@marjolein: balen zeg, dat je ei weer links was! Bah!
    En ze moeten je idd gewoon echt gaan helpen! Want 3 rondes van de 6 is wel veel, dat je geen kans hebt. :(
    Dikke knuf!

@all: M'n eitje was niet genoeg gegroeid :( , dus ik moet morgen WEER voor een follikelmeting.
    En dan waarschijnlijk vrijdag de IUI. Nou ja, is nog steeds iets eerder dan verwacht, dus we wachten het maar af.

11. Eternity, lastig is dat he. Je stelt je er toch op in... Maar vrijdag vast een mooie reuze-ei waar een heel mooi kindje uitkomt!!;):D

12. eternity

Ja, erg lastig, die eitjes!
    Maar ik vond het eigenlijk ook al raar, want mijn eitjes groeien geen 2 mm in 1 dag. Maar goed, we zetten onze hoop dan dat morgen
    't eitje groot genoeg is, en dat vrijdag de IUI kan plaatsvinden.

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Eternity
    Hoe je follikels groeien dat kan geen arts voorspellen. Beter een meting te vaak dan te weinig. Bij mij groeiden sommige follikels wel degelijk >2mm op een dag. Het kan echt hard gaan.
    Ik hoop voor jou dat je morgen een mooi groot ei hebt!

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wil je voor IVF gaan?

15. Zeker weten!!! Wij willen alles aanpakken als we maar zwanger mogen worden (en blijven)!

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja zo denk ik er zelf ook over. Ik heb er alles voor over. Maar er zijn genoeg mensen die besluiten om niet dat pad in te slaan. Het is tenslotte niet niks. Ik moet wel zeggen dat ik het hele traject niet zo belastend heb ervaren als door menigeen beweerd wordt. Dus als het zover komt, laat je niet gek maken! ;)

17. Dat hoor je inderdaad wel eens. En al helemaal als mensen al een kindje hebben... Maar de wens is gewoon te groot, wij hebben er ook "alles" voor over!

Fijn te horen dat het jou tot nu toe meevalt! En dan te bedenken dat het al zo snel resultaat geeft!!! Helemaal super!!!

18. eternity

@alexandra: ik weet het hoor, dat het niet te voorspellen is hoe hard te eitjes groeien.
    Ik heb ook geen hormonen of iets dergelijks hè, dus 2 mm op 1 dag is dan toch best veel.
    Dat heb ik bij vorige follikelmetingen ook al gezien. Ze groeien 1 mm per dag.
    Maar je hebt gelijk hoor, beter teveel echo's dan te weinig!
    We hopen nu morgen maar op een mooi ei. :)

Wanneer moet je nou bloedprikken meis?

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    touché:p

Maar ik moet er om 15.00 uur zijn.
    Mamsie komt al om een uur of 1.. zodat ik mij rustig kan klaarmaken en zij nog even de was kan doen
    (lang leve mama! Zonder gekkigheid, mijn moeder is zo'n vrouw die een lintje zou moeten krijgen van de koningin)
    Daarna brengt ze mijn dochtertje naar mijn schoonzusje, zodat wij rust hebben in het zh..

Ben wel een beetje zenuwachtig!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Eternity eggies
    Luister even.. Ik wil oma stevig gijzelen.. Dus alle ruimte is voor jullie..
    Ik snap dat jullie je rustig op sparmaatjes willen voorbereiden, maarhet is genoeg nu!
    "GROW EGGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! GROW!"
    (ou het helpen eternity;))

@marjolein..
    Ik snap dat je je zorgen maakt.. Je hebt nu genoeg ellende gehad, dus stel je je vast in op het volgende rampscenario..
    Maar probeer wel de rust te houden lieve meis. Tot je zekerheid hebt.
    Vroeger hing bij mijn beppe een tegeltje in de gang. Een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest!
    Daarmee wil ik je angst of verhaal helemaal niet bagetaliseren hoor!
    Ik wil je gewoon wat hoop en positiviteit sturen!
    Je bent lief!

@Sas.. Het zou wat zijn als je weer de hele dag voor niks op je gyn wacht..
    We hebben hier al eens eerder combatkleding aangetrokken om met een gyn te spreken (was dat die van mykelti niet?)
    Dus je zegt het maar hoor.
    EggieArmy staat klaar!

Deel Deze Pagina