LOL Maar ik had die dingen wel vrij vroeg hoor. Trouwens ook heel erg emotioneel, maar dat komt echt door de zwangerschap denk ik.
nou.. onze koelkast is van 2007.. dus die hoef ik niet.. een ereader daarentegen lijkt me geweldig Over EggyArmy.. misschien kun je beter met verlof.. zwangere vrouwen moeten geen oorlog voeren.. Die moeten met een breiwerkje op de bank.. Bovendien moeten de eskimootjes nu heeeuuulll wat langer in de vriezer, dus misschien kunje een parkajas of skioutfit voor ze maken..
mag ik trouwens wat geks vragen *wacht op antwoord.. hoort in de verte "ja"* Wat doen ze met de eskimo's waarvan jij besluit dat je ze niet meer gaat gebruiken...
Ik heb het nu ook al zaterdag begonnen met utrogestan en vanaf zondag al beetje misselijk, vanaf gisteren zere boobs en duizelig bij opstaan. Dus het is spannend.....
Nou ik kan me nog best nuttig maken in de EggyArmy, ik LUL ze gewoon omver! Och jee, nu moet ik natuurlijk een of ander activiteitenplan op gaan stellen, anders vervelen ze zich dood daar in die vriezer. Een leuk skischansje bouwen, misschien is dat wat. Maar jij bent hier van het breien dus... nog een paar skipakjes graag?
Ik moest een contract tekenen waarin ik kon kiezen voor: A. Ze worden vernietigd als ze niet meer gebruikt gaan worden B. Ze worden gebruikt voor onderzoek Ik heb voor de laatste optie gekozen. Als ik op de één of andere manier kan bijdragen aan kennisvergroting m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen, dan doe ik daar graag aan mee. Tenslotte profiteer ik nu zelf ook van de medische wetenschap.
Na hoeveel tijd gaat dat in??? Kan me voorstellen dat je ze id toekomst misschien zelf nog wel wilt gaan gebruiken??
ja de 2e optie vind ik ook mooier dan de eerste.. lijkt me wel een gekidee dat er een aantal minivinceenalexjes in de vriezer zitten
Ja voorlopig blijven ze gewoon waar ze zijn hoor! Er zal ook wel een termijn voor staan, maar ik heb de papieren niet zo bij de hand. Ik dacht 5 jaar.
Oh dan krijgen ze het wel heeel koud aah arme eskimootjes. Anders kan je ze nog eskimonootjes aan trekken haha......
Nee, dat was ik niet. Eiceldonatie kan zeker. Maar dan gaat het meestal wel over onbevruchte eicellen. Het is een mogelijkheid voor vrouwen die zelf geen goede eicellen (meer) hebben. Een donor kan dan haar eicellen afstaan en deze kunnen dan geinjecteerd worden met het zaad van de man. Gewoon een ICSI-procedure dus, maar dan met donor eicellen.