30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mmm dan lijkt het wel op een vroege miskraam....?

2. Ja echt he!!! En daarom is het ook zo fijn hier, begrijpen we elkaar zo goed en kunnen we elkaar zo goed steunen! Echt fijn en stuk voor stuk moedige vrouwen hier inderdaad!!!

3. Bij mij altijd maar heel kort, twee dagen, soms zelfs een. Maarja ik heb dan ook aan halve baarmoeder he;)

Ik denk zelf dat het geen kwaad kan, langer ongesteld zijn (hooguit vervelend..), maar zeker weten doe ik dat niet!

4. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0

Als het doorzet dan heb ik dat idee dus ook... Moed houden is lastig zo... (sorry even een emo-moment hier ;))

5. Heel begrijpelijk meis... En heel herkenbaar helaas...:(:( Hoop dat je hier toch steun vindt en als het dan toch doorzet, vol goede moed en hoop naar de volgende ronde mag uitkijken...

6. Heb je veel bloedverlies??

7. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Thanx Marjolein!!! Ik ga nu even lekker iets voor mezelf doen. Vanmiddag vrij en die kleine jongen hoeft nog niet gehaald te worden van het KDV ;)

En nee.. Bloedverlies is niet onwijs veel, maar toch wel redelijk aanwezig.... :S

8. Effe de zinnen verzetten... "Fijne" midddag meid!

9. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Marjolein: thanx.. komt goed.. ;)

10. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Karine, Sterkte. Fijne middag.

Bieb ik zag dat jij er ook was. HOe is het?

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Hoi elba, ja kan maar aan een ding denken....en dat nog 10 dagen lang...

En ik las dat jij heel lang oma hebt? Volgens mijnkan het geen kwaad...
    Ik heb even voor je opgezocht...
    Hevige en/of langdurige menstruatie
    De medische term voor een hevige menstruatie is menorragie. Dit is het geval indien de menstruatie langer duurt dan zeven dagen, er sprake is van stolsels en hevig vloeien. Maar wat is hevig vloeien? Wat voor de ene vrouw veel is, is voor de andere vrouw niets bijzonders. Doorgaans wordt bloedverlies aanzienlijk genoemd als de stolsels meer dan enkele centimeters groot zijn en/of als je thuis moet blijven om het vloeien in de gaten te kunnen houden. Meestal is het een eenvoudige verstoring van de hormoonbalans, maar het kan ook ontstaan bij goedaardige gezwellen zoals vleesbomen, poliepen, endometriose, of een bekken-ontsteking. Een spiraaltje kan eveneens hevig bloedverlies geven. Hoewel soms angstaanjagend, is een hevige menstruatie in beginsel niet gevaarlijk.

Het verschijnsel menorragie is een veelvoorkomende klacht. Sommige vrouwen hebben het af en toe, terwijl anderen er elke maand mee kampen. Een risico is een ijzertekort dus laat bij veel vloeien dit gehalte nakijken om er zeker van te zijn dat er geen bloedarmoede ontstaat. Mogelijke oplossingen voor het probleem zijn pilgebruik hoewel een kanttekening moet worden gemaakt omdat veel vrouwen klagen over hevige menstruaties als ze met de pil zijn gestopt en hun eigen cyclus weer terug is gekeerd. Bij het gebruik van de pil zijn er geen menstruaties maar slechts onttrekkingsbloedingen, die meestal zwak zijn. Als de vrouw dit jarenlang gewend was kan ze worden verrast door de sterkte van het bloedverlies die bij echte menstruaties voorkomt. Andere mogelijkheden om een hevige menstruatie te doen stoppen zijn een curettage en in het allerlaatste geval een verwijdering van de baarmoeder als niets mocht baten.

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Hey marjolein, hoe gaat ie?

13. Wel oke hoor! aan het wachten tot mn ongi! (Is weer eens wat anders dan tot mn NOD). En met jou? Nog veel klachtjes???

Ben wel snotverkouden trouwen!

14. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Bieb ik begrijp het. Wat gaan die dagen dan langzaam he. Maar ze gaan voorbij hoe dan ook. We duimen voor je.

Bedankt voor het nazoeken. Klinkt niet al te best. Ik hoop dat die latere optie's niet aan de orde komen. Is niet handig met een kinderwens he. Dus was wel even schrikken dat te lezen. Maar ik bloed niet dood hoor. Zo heftig is het niet. alleen lang.

15. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Bieb wat is H in jouw chart? en P (progesteron)? En FH?

16. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Elba, hier meestal ook zo'n 7 dagen, ook best lang als ik het lees van andere meiden. Volgens mij is dat niet erg, maar wel vervelend:(

En wat betreft je rug, prik of fysio, hen ik ook geen ervaring mee. Misschien Knuffel of Eternity....

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Ja dat is zeker wel balen wachten op ongie...duurt ook heel lang.
    Hoop zo voor je dat ze je gaan helpen de 14e.
    En alles alvast opschrijven hoor....ook dat je maar 1 of 2 dagen ongie hebt...je zou toch denken dat daar dan ook geen innesteling kan plaatsvinden....

Ik heb af en toe wat ongiekrampjes/spierpijn en bijwerkingen van progesteron/pregnyl...dus het is echt afwachten...

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Bieb
    Waar is professor Barabas als je 'm nodig hebt? Misschien zelf maar een tijdmachien in elkaar punniken dan. :D

@Karine
    *knuffel*

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oh sorry, wou je niet laten schrikken, misschien moet je het even bespreken ik heb wel gehoord dat je na een curretage extra vruchtbaar bent omdat je helemaal schoon bent....

De H = HCG = pregnyl
    De FH = Folikkel Stimulerend hormoon = Fostimon
    De P = Progesteron = utrogestan.

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Ja zat ook al internet het nummer te zoeken van Dr Who......
    Kan ik ook niet vinden.....

Share This Page