30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Nanette, zo das wel even schrikken als ze bellen en je kunt gelijk komen. Wel prettig, want zo heb je weinig tijd gehad om te zenuwen voor je mri.. Morgen gelijk al de volgende afspraak. Ben benieuwd hoe snel ze kunnen opereren.. Wel een ziekenhuis dat vaart zet achter dingen, das wel super toch...des te sneller ben je hopelijk van je pijn af en kun je weer wat meer..

Mykelti; fijn dat het vandaag een succes is geweest. Nu moe zijn mag dan ook wel even hoor....:D

2. Ermee leren leven denk ik..

3. Mykelti, inderdaad fijn dat het zo'n succes was!! dan heb je toch eer voor je werk!!:)

4. eternity

eternity Niet meer actief

@nanette; ik heb in 't hok ook al gereageerd, maar hier ook nog maar even.
    Echt balen hoor, dat je een grote hernia hebt!!!
    En nog meer balen dat je geopereerd moet worden!
    Doe rustig aan meid!
    Dikke knuf!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh wat enorm kl*te zeg (ik zag nu pas dat we tegelijk geost hadden). Da verhaal van Eternity lijkt heel veel op een behandeling tegen "gruis in je evenwichtsorgaan". Dat behandele ze op dezelfde manier. Enig idee of het een met het ander te maken heeft?? Ik zal eens googelen op de medische term...

Edit: gevonden, het heet Benign paroxysmal positioningvertigo, maar dat geeft voornamelijk duizeligheids klachten..

6. Dank je voor het meedenken! Ik heb ook even gegoogeld, maar volgens mij is dat toch echt wel anders.

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat denk ik ook wel. Ik heb dat alleen ooit gehad, en 1 van de remedies was dus "kantelen". Vandaar... Het verbaasde mij dat de behandelingen zo op elkaar lijken en vroeg me af of er soms een verband was...

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Marjolein: wat sneu voor je moeder. Had het nu moeten helpen als het ging helpen? Wat zei de dokter?

@all: hier voor mijn doen een apart tempgrafiekje. Meestal beetje op, beetje neer, maar deze is wel grappig. Ben benieuwd wat hij morgen doet... :D

9. Knuffel, het lijkt inderdaad wel op elkaar... Ik zal het mijn moeder iig zeker even zeggen!

Mykelti, de behandeling is afgelopen, dus de kans dat het nu nog gaat helpen is wel heeeeeel klein

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Weer omhoog natuurlijk, je lijf had het te druk met de innesteling om het nog warmer te maken:D:D:D:D

11. en jouw temp...heb er even naar gekeken, maar ik doe het zelf voor de eerste keer, dus ik kan er helaas niks zinnigs over zeggen:(:(:(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Knuffel: jouw temp doet ook leuk! ;):D Nog klachtjes of voel je niets?? ;):p

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mykelti: tja, mijn temp is lekker hoog;);). Ik voel eigenlijk niets. Wel wat ongi kramp maar ja. Het enige opvallende is dat ik helemaal geen zere boobies heb... We wachten rustig af.

Ik ben er even tussen uit. Even lekker warm douchen, heb het zoooooo koud... (zeker mijn voeten:p:p:p)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Spannend! En ja, koud, me too! :(

15. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, wat spannend!!! Wanneer ga je testen ;)
    Ik had het bij mijn zwangerschap van Dewi ook verschrikkelijk koud. Dat kan ook een symptoom zijn :D

16. Knuffel...ja wanneer ga je testen?????:$

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Heeft 1 van jullie ook wel steken in de liezen gehad? Vanmiddag ging ik naar het toilet en daar begon het te steken in mijn rechterlies en nu steekt het links en rechts... :(

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Knuffel ziet er goed uit!

19. eternity

eternity Niet meer actief

Heb ik net ook gedaan! Het is ook gewoon echt koud!!!!

*ik haat winter*

20. C78

C78 Niet meer actief

Die voelde ik ook met mijn mk... Ik heb het alleen ook wel eens gehad en toen kwam oma ook langs.
    Vervelend altijd he dat al die klachtjes 2 kanten op kunnen gaan. Waarom is het nu niet gewoon lekker duidelijk ipv dat vage gedoe...

Nog even geduld helaas... X

Share This Page