30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @mykelti
    Ik voel me prima, thanks. :)
    Nee, het kan nog niet bezinken, want ik durf er niet op te vertrouwen. Ik ben heel erg bang voor weer een teleurstelling.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan ik me dondersgoed voorstellen! Hopelijk overheerst dat niet en kun je je gelukkige momenten pakken! :)

Hier ook wel bang voor als ik weer zwanger ben, kun je nagaan wat o.a. MVL of Nanette voelen na zoveel MA's en miskramen...bah!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Saskia, wat weer balen zeg:(, krijg je toch nog even weer hoop hè, was hier precies hetzelfde en dan weer die (*&^T%^&*^(&^ teleurstelling. Getver *Knuf*

Ik heb hier ook even weer een afstands moment van het forum, heb het er toch nog moeilijk mee om naar de gyn te moeten, ik had gedacht dat als ik eenmaal oma gezien had dat ik me er wel bij neer zou leggen, maar ik voel toch nog momenten van verzet, raar hè...
    Ik ben nou eenmaal een vechtertje, maar ja dit is niet iets wat zich laat afdwingen hè, niet een kwetstie van inzet, meer van geluk.

Maar ik kom later wel weer meer in het hok, zoals elke keer na een dippie!;)

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja dat zit ook in mijn hoofd, al die meiden die het al meer dan een keer hebben meegemaakt. Ik vond 1 keer al verschrikkelijk. Maar ook weer die frustratie erna, dat je maar weer moet afwachten of het nog een keer lukt om zwanger te raken...

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Was het maar waar dat het een kwestie van inzet was he. Dan kun je er tenminste iets aan doen.
    Waar komt dat verzet van jou vandaan? Soort van ontkenning of zo?

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik weet het nog niet helemaal, maar voel echt heel duidelijk dat ik eigelijk niet naar de gyn wil. Dat is pure emotie, als ik gewoon nuchter denk dan lijkt het me gewoon wel verstandig om wel heen te gaan en ik denk ook dat het uiteindelijk mij ook rust geeft (hoop ik) Maar ja als je altijd alles zelf wil doen en moeilijk dingen uit handen geeft is het natuurlijk erg lastig om juist zoiets van jezelf en belangrijks uit handen te geven....
    En het blijft me nog steeds tegenstaan dat ik hierdoor waarschijnlijk mijn collega's ook 'moet inlichten' en het lijkt me niet fijn om er steeds aan herinnerd te worden door bv vragen, ook omdat ik mijn emoties niet in de hand heb, moet vaak huilen als ik het erover heb en dat maakt me voor mijn gevoel wel heeeel kwetsbaar...

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meissie dikke knuff.......tis moeilijk he, dan moet je het nu uit handen geven, maar MMM hoeft niet direct het ergste te betekenen, heb ik al eerder gezegd, misschien klussen jullie niet op het juiste moment, en kan een samenlevingstest meer uitwijzen.........echt denk dat je daar op de juiste plek gaat zijn.

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Iedereen staat er weer anders in. Ik heb er zelf geen moeite mee om vragen te beantwoorden, maar ik krijg ze niet vaak hoor. Maar als jij je collega's niet wilt inlichten dan doe je het toch gewoon niet? Dat is jouw keuze hoor. Ik begrijp je wel, over dat kwetsbaar opstellen want het is iets dat ik zelf ook echt heb moeten leren, om dat aan te durven. Maar je moet doen wat goed voelt voor jou.
    En dat uit handen geven, tja, dat is precies de onmacht he. Maar als je er een kindje voor terug krijgt, is het het toch wel waard. :)
    *knufs*

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    mmmm, (een idee van ongever ons schema) we klussen vanaf het einde van mijn menstruatie (dag 6) Om de 2 a 3 dagen en bij een positive ovulatie test ook 2 dagen en dan 1 dag niet en dan nog een keer, dus niet op het juiste moment klussen.... dat gaat er bij mij niet in.

En we hebben volgens mij alle 17 kansen in min of meerdere mate (hooguit 2 dagen voor eisprong) Benut. Dus ja ik wordt er wel een beetje bang van...
    (eierstokken dicht? Te zuur? Slechtte kwaliteit ei of eissprong, of misschien nog wel erger, niks aan de hand en het wil 'gewoon' niet lukken, hoe lang ga je dan nog door??? Ja ik ben toch wel bang...

Maar dank voor je medeleven, ik hoop dat ik inderdaad daar op mijn plek ben, ik ken mijn gyn al, lieve man, dus daar is niks mis mee gelukkig!

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jippiejee, balen meid, een dipje is nooit leuk...en dat uit handen geven, kan het me wel enigzins voorstellen...het liefst heb je dat niemand weet dat je bezig bent voor een kindje...en dat zal nu wel iets anders worden..als je uit je dipje bent, dan zien we je heel graag weer wat meer hier...

Saskia, balen meid....niet leuk oma op visite, en dat is wel heel zacht uitgedrukt. Hopelijk gaat het ziekenhuis nu eens met concrete plannen komen...

Alexandra, het niet helemaal kunnen laten bezinken en er niet volldig op te vertrouwen, helaas zeer herkenbaar en zeer frusterend..Kon je maar een winterslaapje gaan houden...Meid, probeer ondanks alles ook je geniet momenten te pakken...

Hier laatste dag oma was donderdag, nu ineens gistermiddag en -avond nog eens een beetje bloedverlies, echt rood ook..En van die gekke krampen af en toe, ik heb geen idee waar dat lichaam allemaal mee bezig is..Qua FF lijkt het allemaal redelijk normaal, zoals andere cyclussen...

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dank je Alex, ik zie ook nog wel of ik mijn collega's vertel, maar ja ze werken ook daar in het ziekenhuis hè, beetje lastig....

Maar goed nu weer genoeg over mij hoor, donderdagavond weten we hoe het geweest is, ik ga 'gewoon' ik zie wel.

Ik kom af en toe even op zp en het eerste wat ik doe is kijken naar je banner en hij wordt steeds mooier;), dus dat is wat ik de komende dagen ga doen en stiekem even loeren hoe het de andere kipjes vergaat, ik wil wel MEER zwangere banners zien hoor, het is nu wel mooi geweest!!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jippie jee, rustig aan dan maar. Wel moedig dat je toch gaat. Wie weet valt het mee als je er eenmaal zit. Maar het blijft spannend. En collega's vertellen vind ik ook moeilijk. 1 collega die weet het, dat we proberen, de rest niet. Maar heel veel vrienden wel. Jammer dan. Maar het lijkt mij wel lastig om er vragen over te krijgen. Wens je veel sterkte bij de gyn alvast.

Saskia, Ow nee he, niet weer. Das balen zeker na zo'n lange tijd. Het is gewoon gemeen. Veel sterkte en lief zijn voor jezelf!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik voel m'n ongi niet aankomen. Kan mezelf wel gek maken met die dingen. Dan denk ik ik ben moe nu komt het maar dan is dat het niet of dan denk ik dit of dat. Achteraf lijkt het allemaal wel logisch het moment dat het kwam. Maar ja daar heb je van te voren niets aan he.

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jippiejee: ik herken jou gevoel van wel/niet gyn wel. Heb eigenlijk hetzelfde. Ik weet dat mijn huisarts me zo een verwijzong zou geven, maar ben er eigenlijk "nog niet aan toe". Dat maakt het best moeilijk, want aan een "wondertje" ben ik al lang toe. Ik heb voor mezelf nu de beslissing genomen om als het niet raak is deze ronde een verwijzing te halen en dan ook naar de gyn te gaan. Maar dat is voor nu ook wel zo ver als ik nu wil gaan. Ik ga na het eerste gesprek met de gyn wel kijken wat ik wel en niet wil, of dat ik toch nog even wil wachten. Misschien is dat voor jou ook een idee. "Gewoon" afwachten waar de gyn mee komt, en dan pas beslissen of je iets wel of niet wilt. Je kan natuurlijk bij de gyn ook aangeven wat je wel en niet wilt. Hij kan wellicht wat onderzoek doen, zonder dat er direct stappen ondernomen worden. Dat kan je dan af laten hangen van de uitslagen...

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuff heb een paar keer ingelogd op mijn tel. om te kijken of ik je temp kon zien..................

HET BETEKENT NIETS HE!!!!

Heb je al voortekenen van ongi???

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nou, ik heb al een hele tijd ongi-krampjes. Al ruim een week of zo... Verder heel erg moe, hoofdpijn, gevoelige boobies... Maar ja, wat dat betekent weet niemand. Oma of niet oma.... Heb trouwens nog geen bruin verlies gehad, dat had ik de laatste paar maanden wel 1 of 2 dagen voor oma. Maar ja, dat had ik de maanden daarvoor weer helemaal niet.
    Ook ik zal dus gewoon nog even af moeten wachten.

Zucht...

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Het is ook echt niet leuk jippiee ik denk dat niemand er op zit te wachten.
    Maar sommige dingen moeten gebeuren als je iets wil.
    Ik werk ook in het ziekenhuis en heb het echt nog steeds verborgen kunnen houden.
    Meestal de eerste gesprekken op vrije dag of eind van de middag dat ik uurtje kon opnemen net als met de iui. Ging biebman het bij het lab brengen en dan ging ik het later ophalen en nam ik een uurtje vrij en ging ik het ophalen en iui doen.
    En met de metingen deed ik in mijn pauze of ik zei dat er een familielid of partner Nasr een arts moest dus biebman heeft veel onderzoeken laten doen bij de longarts haha....

Ik hoop dat je ook hier wat vertrouwen in krijgt meis....

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Jippiejee: Sterkte meissie.. En een hele *dikke knuf* ;)

@ Alex: Ziet er goed uit die banner!!! :D ;)

@ Bieb: Weer een dag voorbij!!!!!!!! :D :D

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Jippie: sterkte meis! Maar inderdaad heeft ertegen vechten niet zoveel zin, omdat je er geen invloed op kunt uitoefenen. Jullie hebben er alles aan gedaan om het wel te laten lukken en misschien is er wel een heel simpele reden waarom het niet lukt en ben je snel weer uit de MMM!

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi, goede morgen,
    Hier een lekker vies, grappig verhaal. Maar als je daar geen zin in hebt. Niet lezen.

Ik wilde vanmorgen een ovu testje doen, maar ik moest ook poepen. Nou ja de rest kan je zelf invullen. Ben weer helemaal fris. Dat zijn zo van die dingen die je tegenkomt op de weg naar zwanger worden denk ik dan. Je moet er wat voor over hebben zeg maar. Hij was wel positief. Nu het "klussen" nog. We zijn nog niet actief gewees. Ai. Vorige keer waren we volgens mij te laat. Ja het blijft een gestress dat scherpschieten. Tot zover mijn ie wat ego verhaal. Ik hoop dat jullie erom konden lachen! Fijne dag!

En Bieb, wat is het enorm spanned!!!

Deel Deze Pagina