lieve sas, het is heel normaal dat je emoties reageren voor je ratio dat doet. En dat jij er verdrietig van wordt sluit niet uit dat je blij bent voor hun.. Eternity omschreef het in het andere hok eens heel mooi.. Het doet niet zeer omdat zij zwanger is, het doet zeer omdat jij dat niet bent. Ik denk aan je meis.. en huil als je moet huilen! Doe je niet stoerder voor dan je bent. En voor sasseman ook wel goed om te zien wat het allemaal met je doet..
Saskia dit is toch echt te verschrikkelijk voor woorden!!! Echt hoe ze met mensen omgaan tegenwoordig, schandalig... Hoop dat je dit iig snel naast je neer kan leggen en iig dat de uitslag goed zal zijn!! Knuffel ik moet steeds denken aan Femke. Zij had savonds ook ern nega test, was er ook helemaal ondersteboven van. Uiteindelijk was ze dus wel zwanger... Hoe is t nu met je??
saskia.. ik denk dat je moet maken dat je daar weggaat. Ik zou via de ha een sec. op. regelen. En misschien wel een klacht indienen bij ditr ziekenhuis. Zo kun je niet met mensen omgaan! VErdorie.. jij wacht en wacht en wacht en zij schuiven alsmaar door. BElachelijke oncompetente afdeling! ZO muts heeft gesproken
lieve mvl.. Natuurlijk is alles nog niet verwerkt! jij bent wel heel stoer verder gegaan met alles, maar wat jij de afgelopen jaren hebt meegemaakt is op zijn minst traumatiserend te noemen. Bovendien heb je van je zus niet de steun gekregen die je zo gehoopt had (en vergeet niet dat dat er ook best inslaat) Dus huil je ogen uit je gezicht meissie.. Kruip dicht tegen mvlman aan op de bank en vind alles maar even best klote! Want dat is het ook!
Gister trouwens bij die vriendin op bezoek geweest. Ze was er eigenlijk heel rustig over en een beetje gelaten. Het was zelfs best gezellig eigenlijk, heel dubbel. Misschien moet de klap ook nog wel komen ofzo donderdag als ze opgenomen wordt misschien
Ik vind trouwens wel dat mijn temp een beetje vreemd doet Iemand iets zinnigs over te zeggen? Ik ben hoogstwaarschijnlijk iig niet zwanger gezien mijn eisprong links deze ronde.
Marjolein had je gisteren op een ander tijdstip dan normaal getempt? Anders ziet het er toch wel interessant uit ondanks eisprong aan linkerkant. Even afwachten?
Nanette: ik blijf denk ik toch maar bij dat ziekenhuis, het is academisch en als ik naar een streekziekenhuis ga en er moet wat gebeuren schijn je toch weer doorverwezen te worden naar dat ziekenhuis. Sasseman is in ieder geval heel erg boos en gaat er de volgende keer als we er zijn wat van zeggen.
Nee niks anders gedaan. Maar heb toch geen hoop eigenlijk, want de kans dat t wel gelukt is, is wel echt héél klein.. En wat betreft switch van ziekenhuis, ik zou dat persoonlijk ook niet zo snel doen, ook ondanks behoorlijk toch wel wat negatieve ervaringen. Maar ik zou er wel zeker wat van zeggen! En eigenlijk (proberen) te eisen dat jullie toch eerder gebeld gaan worden!! Tis per slot van rekening hún fout!
kan ik mij ook wel weer voorstellen saskia.. En sasseman moet de combatkleding dan maar van mij lenen Marjolein.. ben je 100%zeker van een links eitje (pvda ei) Misschien voelde je de pijn links maar sprong hij rechts.. Zo'n dipje is nml wel erg mooi in je curve.. @vriendin.. De gelatenheid is denk ik een soort van lijfsbehoud.. Ze houdt zich groot om zich er doorheen te slaan.. Ik heb zo met haar te doen..
@knuffel: aaargh, NEEEE!!!! Wat ontzettend klote! Ik had zo'n goede hoop voor je!!!! @karine; ik heb de laatste lijst gepakt, dus misschien was dat ook al geen goede dan. Sorry! @saskia: pff, ik kan me voorstellen dat er dat even in hakt om te horen dat je schoonzus zwanger is! @nanette: soms heb ik toch best wijze woorden. hoe gaat het verder met jou? Met je rugje?
@Eternity: Geeft niets, als hij voorbij komt, zet ik mezelf er wel weer op. Vanavond ofzo @Saskia: Ook van mij een *dikke knuf*!!! Balen als je dat ineens te horen krijgt zeg!!! Ik nu weer door met werken, tot vanavond!
Dank je wel voor je lieve woorden. Die doen me dan weer heel goed...Maar pff wat een klotemiddag gisteren...
Marjolein, die temp. nog weinig van te zeggen, behalve (alweer) afwachten...(dat doen we de hele maand al... ) Eternity, hou je het wachten nog vol??? Saskia, wat een ziekenhuis zeg. Erg apart hoe dat allemaal geregeld is...Laat Sasseman de volgende keer maar flink tekeer gaan...
*slaat arm om je heen* Meis, ik heb zo met je te doen en ik snap het ook zo goed. Ik denk ook dat het wel goed is dat Sasseman een keer ziet wat het met je doet. Hou je niet in, je mag voelen wat je voelt! Het IS ook een onwijs klotesituatie en dat hakt er ook genadeloos in. Ik hoop voor je dat je bij het Sinterklaas vieren je wat beter voelt, maar als het te confronterend is, kies voor jezelf. Echt. *knufs*
Gelukkig zit het wel goed met je ouders. Dat is in ieder geval iets. Inderdaad, die onzekerheid is killing. I'm scared out of my mind!
Een ideaalbeeld loslaten is één, maar erin berusten dat het erbij blijft... Eerlijk gezegd denk ik dat je daar nooit helemaal in kan berusten. (Afgaand op ervaringen van anderen.) Maar ik geloof ook echt dat het voor jou nog gaat gebeuren hoor! Er zijn nog zoveel mogelijkheden, heb hoop! Hele dikke knuffel!