30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    GRRRR wat een incompetent en onbegripvol zooitje daar. Ik zou écht naar een ander ziekenhuis gaan. Is het MCH in Den Haag voor jou niet haalbaar? Echt een super team daar en geen wachtlijsten en ALTIJD tijd om te bellen. En zo hoort het ook vind ik, in delicate situaties als deze.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    En weg was iedereen.... *sob*

3. eternity

eternity Niet meer actief

@mvl; ja hoor, ik hou het wachten nog wel vol. Nog 11 daagjes.
    Maar ik heb nergens last van qua kwaaltjes, dus dan zijn er ook geen zenuwen voor het wachten.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Saskia: kan me ook heel goed voorstellen dat je een beetje uit het veld geslagen bent door de zwangerschap van je schoonzus...het komt natuurlijk ook op een sh*t moment! :(
    En dat ziekenhuis! grrrrr....is echt niet normaal hoor! Er moet ook een klachtenmogelijkheid zijn bij het ziekenhuis. Dat zou ik doen, want bij die afdeling zul je volgens mij geen stap verder komen! :x

@Marjolein: ziet er wel spannend uit, maar ik weet niet hoe jouw tempkaartje er normaal uitziet. Als ik dat was zou het een zeeeeeer spannend kaartje zijn! :p:p:p

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Nanette: heeel veel succes morgen!!! En gun jezelf de tijd om beter te worden! Met je kleine meid gaat het helemaal goedkomen! :)

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    dank je wel lieverd..
    gek genoeg ben ik zenuwachtiger voor het ziekenhuis liggen dan de operatie an sich;)

MAnlief is mijn galgenmaal aanhet maken zoals hij eht zo tactisch zegt;)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ach een beetje humor kun je nu wel gebruiken toch?? ;):D

8. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Nanette, succes. Kan me voor stellen in het ziekenhuis liggen is ook zeker niet mijn hobby.

Sas wat balen. Van het ziekenhuis en kan me helemaal voor stellen met die schoonzus. Wat een ellende dat je zaterdag met ze sinterklaas moet vieren.

Hier een van mijn beste vriendinnen vandaag bevallen van een dochter. Stress op mijn werk. Brrr wat een k*t dag. Al begon hij wel goed.

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    weten jullie wat stats is op ff?

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Saskia, jeetje zeg wat een walgelijk ziekenhuis welke is dat? En het veranderen van ziekenhuis is niet fijn maar ik ben er nog steeds blij mee dat ik het gedaan heb want je moet er best vaak heen en als dat steeds met een rot gevoel is...

Marjolein, wat goed van je vriendin zeg..maar wel verdrietig zeg...hoe gaat het met jou meis?

Eternity, nog 11 spannend.....en wat denk je?

Elba, oh echt wat leuk voor je vriendin maar moeilijk voor jou....en dan ook nog geen leuke dag bah nou lekker naar huis en op de bank....
    En wat stars bet. Geen idee sorry...

11. Ik heb ook geen idee... Maar het vreemd is, dat ik voor deze maand dus helemaal geen hoop heb!!:$

12. Nannette, alvast heel veel succes voor morgen en natuurlijk de dagen (weken...?) erna!! Hoop dat je galgenmaaltje gesmaakt heeft;):D

Elba, wat een confronterende dingen zijn dat he... En dan ook nog eens op je werk. Sommige dagen kunnen soms gewoon maar beter snel voorbij gaan. Knuffel meis.

Biebje, jij ook hier;) Hier alles wel zn gangetje, probeer een beetje in alles te berusten! (En ben dus druk bezig als freelance vertaler, helpt de tijd ook wel vooruit zeg maar;)) En met jou dan??

13. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Marjolein: Wat fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat. Berusten duurt nog wel eventjes hoor, niet te snel willen ;)
    Wat leuk!!! Freelance-vertaler!! Lijkt me helemaal leuk :D

14. Haha, ik doe dit niet als werk hoor! Ben een heel dik Engels boek over tinnitus aan het vertalen voor mn moeder. Veel werk, maar ook wel afleiding!;)

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat had ik ook in de maand dat ik zwanger bleek... ;):D

16. Ja dat weet ik en ik weet dat het bij heel veel meiden zo is/was. Maar ik heb gewoon geen hoop ivm mijn eisprong links!8)

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Alle kippies die een knuffel kunnen gebruiken: dikke knuffel!!!! Ik vind echt dat we een leuke club hebben!! Steunen elkaar door lief en leed en dat vind ik echt helemaal top!!!

@Saskia: dat schuld gevoel is nergens voor nodig hoor! Jou verdriet om jezelf is nu groter dan jou geluk voor haar en dat mag!!! En dat ziekenhuis, wat belachelijk zeg! Kan je niet via je huisarts proberen toch nog iets voor elkaar te krijgen?? Jeetje joh, het zit jullie even echt niet mee!
    @Marjolein: het gaat wel weer hoor. Heel wisselend, vanmorgen bijna jankend achter mijn PC op het werk. best genant... Heb trouwens net je temp-kaartje zitten te bekijken. Hoe lang duurt jou cyclus normaal??
    @Alex: al klachtjes???
    @Mykelti: hoe is het bij jou??? Wanneer testen?
    @Bieb en Eternity: nu maar hopen op 2 IUI-beebjes deze ronde!!
    @Nanette: heb je je galgenmaal overleefd???:D:D Heel veel sterkte!!!
    @Elba: volgens ff geven de groene blokjes bij stats de dagen aan dat de ovulatie plaats zou kunnen vinden op basis van je cyclus historie. Je hebt deze maand dus al 11 heel veel kans op een ei sprong:D:D:D. Misschien dat dat een smallere periode wordt als je meer cyclussen ingevoerd hebt:(:(:(
    @Marjolein: dat klinkt bijna als werk:p:p:p. Hoe is het met haar???

Hier met ups en downs. Vanmorgen bijna jankend achter de pc op het werk. Genant:(:(:(. Ne wel even aardig. Straks misschien weer een jank bui.
    Ik heb oma nog niet gezien, maar het voelt of ze heel dichtbij is. Temp was vanmorgen ook wat laag..... Ach, we wachten nog maar weer eens

18. Knuffel....als ik heeeel eerlijk ben hou ik toch nog wel hoop voor je hoor!! (ik moet steeds aan Femke denken, die moest ook zo hard huilen en was emotioneel...). Dus... Maar ik wil je geen valse hoop geven, maar ik blijf toch nog even heel hard voor je duimen!!

Mijn cyclus duurt gemiddeld 26 tot 29 dagen.

Met mn moeder gaat t ook met ups en downs.

19. Helemaal mee eens!!!:)

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook een dikke knuffel voor je moeder!!

Share This Page