Oorspronkelijk geplaatst door marjolein103 Mijn cyclus duurt gemiddeld 26 tot 29 dagen. Tja, een dip 10 DPO. 'T is dat je zeker bent dat je eitje links gesprongen is... Wie vertelede nou dat zij er ook eens van overtuigd was haar ei-sprong aan de ene aknt gevoeld te hebben en dat de gyn zei dat het och eht aan de andere was geweest... Pfff kan er niks aan doen, maar begin nu toch weet een ietsiepietsie hoop te krijgen... Terwijl ik eigenlijk ook wel zeker weet dat het niet raak is. Was ik nu maar veel eerder begonnen met tempen, dan had ik het kunnen vergelijken. Nouja, ik wacht maar heel geduldig af... Met mn moeder gaat t ook met ups en downs. Dank je lieverd! Zal ik doen!
Ja ik heb een klacht! De tijd gaat veeeeel te langzaam. Manlief vond wel dat ik emo ben maar verder heb ik niet echt klachtjes hoor. Misschien komt het nog wel. Het is nog vroeg. Maar lieve schat, wat naar dat je je zo rot voelde op het werk. Het is ook niet makkelijk allemaal... Hele dikke knuffel van mij.
Tja, op het werk is niet de meest handige plek. Bijna niemand weet er iets vanaf (maar 1 collega). Maargoed, heb me eruit weten te l*llen. Nu weer even moed verzamelen en door gaan. Vandaag nog even niet, misschien morgen weer (tot ik morgen ochtend naar de wc ga en oma daar vind). Ik neem een glaasje roosvice en zeg: komt wel goed schatje.. zucht
lieve marjo.. ik snap niet zo goed wat nou jou tekst is en wat de qoute.. en je link werkt niet bij mij, maar ik snap wel dat je weer wat hoop hebt.. en dat is goed! mijn galgenmaal was heerlijk.. homemadepizza.. Ik heb een man die heerlijk kan koken als hij wil dus dat is zeker een pre in zijn huwelijksboekje
Zo ben ik een keer de eerste...kon ook niet meer slapen en was gisteravond de bolletjes vergeten dus dan maar om 5.15 eruit......en ze er meteen in proppen... Nog 3 dagen begint eindelijk op te schieten.... En december is begonnen...en Femke is onderweg naar ziekenhuis en nanette gaat vandaag spulletjes pakken en ook op weg naar ziekenhuis.... Oh ik heb zo'n zin in december.....
Dat kan ik me voorstellen! Nu komt het echt dichtbij! Hier denk ik toe aan de volgende ronde...test omo wit, geen krampen meer, maar wel wat uitvloeiing als ik afveeg voordat ik ga plassen. Temp nog wel 36,8?? Beetje weird dus... 8)
Mykelti, wat bedoel je precies met uitvloeiing? En wanneer heb je testje gedaan?? Ohw...Biebje schiet op he!! Nanette heel geel sterkte vandaag meis!!
Nou t eerste bruin is alweer gespot... Vind t wel raar als je naar mn temp kijkt. Mijn temp is nl nog best hoog... Of zou de dip de aankondiging zijn van mijn ongi??? Snap er niks van. Wie kan er iets zinnigs over zeggen??
Bij iedereen gaat dat helaas weer anders, bij de een zakt temp eerst en dan ongi en bij de ander komt ongi en gaat temp dan pas omlaag. Dus helaas (alweer) niets zinnigs over te zeggen omdat het de eerste ronde tempen is...
Bah, mykelti, nog steeds onzekerheid dus, maar wel met een gevoel dat oma toch om de hoek gaat komen. Hopelijk heb je ongelijk en komt er van de week een test met twee strepen...
Oh oke.. Dank je. Ik ga de komende rondes dan maar vooral door met tempen! Kan ik tenminste vergelijken!
Bieb spannend de testdatum komt nu rap dichterbij. Marjolein en Knuffel hoop toch voor jullie dat de vermoedens verkeerd zijn en oma lekker wegblijft. Gisteravond belde schoonmoeder, ze vroeg aan sasseman hoe ik me voelde bij nieuws schoonzusje. Hij heeft eerlijk geantwoord. Schoonmoeder kon zich het goed voorstellen en schoonzusje ook die had na gesprek met sasseman (zonder dat ze mijn reactie wist) huilend haar moeder opgebeld dat ze het zo erg voor ons vond. Lief.
Marjolein bij mij daalt normaal de temp en dan weet ik dat ergens die dag oma komt, afgelopen zaterdag was weer eens wat anders....oma na stijging temp....
Goed zo. Als je er eenmaal aan gewend bent, valt het best mee, vind je niet...En inderdaad vergelijkingsmateriaal is wel fijn, ik kijk ook vaak terug naar andere rondes...
SUPERLIEF....dan leven ze toch wel enorm mee...maakt jouw verdriet niet minder, maar misschien wel iets makkelijker. Ook voor komend weekend. Tranen mogen dan best, dan begrijpen ze het ook nog...
Saskia dat is inderdaad wel heel fijn dat ze zo meeleven! Maakt t voor jou/jullie waarschijnlijk toch wat makkelijker?!
Ja het begrip van schoonmoeder en schoonzus vind ik echt heel erg lief (zeker omdat dat begrip er van mijn moeder en zus wat minder zijn, heb wel een hele goede band met ze, maar praten over dat soort emoties loopt stroef). Maar aanstaand weekend ga ik niet verpesten door mijn verdriet. Ga gewoon genieten van de stralende toetjes van neefje en nichtje (die 2 zijn werkelijk om op te vreten zo leuk) als ze cadeautjes mogen openmaken.
Sasseman heeft het er allemaal veel minder moeilijk mee. Hij zou super blij zijn als ik in verwachting blijk te zijn en is teleurgesteld als dat weer niet zo is. Maar verdrietig is hij niet (tenzij ik verdrietig ben).