30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Marjolein lukt het vertalen een beetje? Lijkt me moeilijk zal wel een stuk zijn met veel engelse medische termen of valt dat wel mee?

2. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Sas, heel stoer van je dat je gaat zaterdag en dat je lekker gaat genieten!!!

Verder heb ik nog wat te lezen.

3. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey Elba: hoe is met jou vandaag? Hoop voor je een betere dag dan gisteren.
    Ja ik ga zondag maar gewoon proberen te genieten. Ik heb er namelijk vooral mezelf mee als ik in de put blijf zitten (zeg ik nu heel stoer). Daarnaast verpest ik dan Sinterklaas voor alle andere volwassenen.

4. Saskia een goed voornemen meis!! Hoop dat t lukt! En af en toe een traantje of een dipje mag ook hoor, daar heeft iedereen begrip voor!! En hoe Sasseman ermee omgaat, heel herkenbaar!

Het vertalen is idd best een klus en lastig. Maar ik worstel er me wel doorheen!

5. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Je verpest het voor niemand hoor. Je mag gewoon jezelf zijn. Maar toch: veel plezier!

Marjolein, ik weet het niet. Ik kan beide, bruinspotten toen ik zwanger was maar ik heb het ook als ik ongi wordt. Ik hoop op het eerste voor jouw. Die onzekerheid. Erg is dat he.

Verder Nanette en Femke, succes!!!!! En heel veel sterkte!!!! Klonk als een prima galgenmaal!

Hier een beetje een strategie bedenken voor mijn mentorklas die een groepje erg vervelende meiden heeft. Hopelijk ondervind ik er dan minder stress van. Want wat een ellende is dit. Leraren boos. Ouders boos, en ik moet het maar fixen. Terwijl die meiden mij haten geloof ik. Tja, ga er maar aanstaan. Maar ja het is niet anders. Eerst maar kerst en sinterklaas vieren met ze. Misschien dat het helpt.

6. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Bieb, 3 daagjes, sterkte met wachten.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @mykelti ook hier een dikke knuffel.. en het si pas over als de dammen breken he!

@marjolein. Nu bruin? Dat vind ik vreemd met die temp van jou

@bieb.. He je moet de bizonkit niet vergeten he meis! Ik heb de indruk dat je die deze maand wel nodig hebt....

@saskia.. Wat fijn dat iedereen zo meeleeft metjullie.. Dat maakt de ellende niet minder, maar zorgt wel dat jij je uiten kan!

@elba.. Heerlijk is dat altijd he.. Alle problemen naar de mentor toe.. Ik vind dat niet reeël.. Zeker niet als een collega degene is met de problemen. Ik had dat vorig jaar ook.. Een groepje gaf met een collega problemen.. Toen heb ik met het groepje gesproken (individueel met allemaal) maar ook met de collega. Want ook die persoon aakte deel uit vanh et probleem.
    Nog vervelender is het als je als mentor geen klik hebt met een groep..
    Niu ik denk ook hierin in aan jou!

8. eternity

eternity Niet meer actief

@bieb: nog 10 daagjes ja!
    Maar ik heb nog echt 0,0 kwaaltjes.
    Ik weet dat dat niet perse hoeft, nu al.
    Maar ik ben er toch bang voor... :(
    Jij nog 3 daagjes! Spannend hoor! Wanneer ga je testen?

@knuffel: ik zet m'n geld meer op Bieb dan op mezelf voor de IUI-beeb.
    Ik heb echt nergens last van namelijk. Helemaal noppes!
    Maar gaan jullie nu vanaf deze maand de MMM in?
    Als oma zich aankondigd dan...

9. C78

C78 Niet meer actief

kippetjesNOD:
    25-11-Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje
    30-11-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje
    30-11-Knuffel-35 jaar-ronde12-1e wondertje
    04-12-Marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    04-12-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje
    11-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje
    11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009
    15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8
    15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9
    18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje
    22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10
    22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje
    23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje
    28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje

Afspraken:
    02-12: Jippiejee Gyn
    02-12: Shadee 1e afspr gyn
    02-12: mvl belafspraak gyn uitslag stollingsonderzoek
    06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie
    10-12: Saskia colonoscopie (niet zw gerelateerd)
    14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling
    06-01: Marjolein PRIUS onderzoek

10. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel en Mykelti, Balen van de omo testen... dikke knuffel, het blijft vervelend als je weer een witte test in handen hebt! Elke maand toch weer die hoop en dan weer die telleurstelling...

mvl, Het is goed te begrijpen dat je zo af en toe in een flinke dip zit. Het is niet niks wat je allemaal hebt mee moeten maken! Je kunt ook niet verwachten dat je zo weer je leven oppakt na een miskraam. Het lijkt me ook dat het steeds moeilijker wordt na een volgende miskraam... heel veel sterkte!

Marjolein, veel sterkte ook voor je moeder!

Nanette, veel succes vandaag! Hopelijk verloopt je herstel goed en ben je snel weer op de been.

Bieb, wat een spannende tijd voor jou! Ben je erg zenuwachtig?

Saskia, wat fijn dat ze wel het verdriet van jou/jullie begrijpt. Dikke knuffel!

Mocht ik nog iemand over het hoofd hebben gezien die ook een knuffel of sterkte/succes kan gebruiken... dan bij deze :D

11. MamavanDewi. Wat is nu ook alweer jullie verdere traject??

Eternity. Ik blijf héél hard voor je duimen!!! Geen kwaaltjes maakt echt helemaal niks uit!!

12. C78

C78 Niet meer actief

Dan nog een updateje van mij...
    Oma is hier gister weer aangekomen! Ik snap niet dat ze me niet gewoon overslaat als ik toch geen eisprong heb, dan hoef ik haar ook niet :(

Ik zit even in een dip...
    Gister de assistente aan de telefoon gehad. Progestron deze maand weer te laag, dus weer geen ei deze maand. Ze had de gyn gesproken en we moesten het nog maar weer 2 a 3 maanden aankijken. Dan kon ik in de tussentijd verder afvallen en zou ik daarna misschien wel een eisprong krijgen...
    Toen ik haar vroeg wat voor zin het had nog weer 3 maanden te wachten als ik toch geen eisprong had kon ze daar geen antwoord op geven.
    Vanmiddag belt ze me weer terug of de gyn belt zelf terug. Hopelijk met toch iets ander nieuws nu... Ik baal er enorm van als we nu weer 3 maanden moeten wachten en dan weer een afspraak om vervolgens de maand daarna weer bloed te prikken of ik een eisprong heb. Voor je het weet ben je weer een half jaar verder en komen ze tot de conclusie dat ik misschien nog steeds geen eisprong heb...

13. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Logisch die dip...Waarom inderdaad 3 maanden wachten als je toch geen eisprong hebt...Fijn dat ze dat toch is gaan bespreken en dat je vandaag weer gebeld wordt. En (hoe moeilijk ik dat zelf altijd vind) op je strepen gaan staan hoor meid... Je bent nu al veel te lang aan het wachten en dus wordt het tijd voor actie...

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    he jakkie mvd.. wat een stom antwoord! Ze denken er zo makkelijk over.. belachelijk!
    En ondertussen tikken de maanden wel weg (wil je niet dieper de put in praten)
    Ik ga tegenwoordig helemaal voor de sec. opinion. Meis als het niet goed voelt, wegwezen daar echt!
    *moppert nog even verder.. een bmi van 30 en da zo belavchelijk.. tskkkk zitten daar met hun dikke gat op de artsenstoel vanaf de verte diagnoses te maken.. tssskkk*

15. Jeetje wat een onzin zeg. Zoals de andere meiden ook al schrijven, nog 3 maandrn wachten...waarop dan?!? Zonder ei is t moeilijk zwanger worden he. Kan me voorstellen dat je er ontzetend van baalt. En ik sluit me helemaal bij Nanette aan, op je strepen gaan staan hoor!! Vind t echt belachelijk:x Sterkte meis!!

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Ook voor jullie natuurlijk:D Namens Knuffel, Femke is bevallen!

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Marjolein: vreemd hoor. Ik ben bang dat de enige remedie is... afwachten. Zucht.
    @Saskia: wat fijn dat er nu toch berip is bij de schoonfamilie! Dat neemt vast een hoop spanniing weg! Wel jammer dat je er met je zus en moeder niet over kan praten. Gevoelens zijn voor veel mensen moeilijke onderwerpen en dan al helemaal als het zo dichtbij komt!
    @Elba: klinkt moeilijk die problemen op het werk. Hoe oud zijn die meiden?
    @Eternity: het is ook nog wel een beetje vroeg voor kwaltjes toch? En ja, hier de MMM in (helaas). Moet nog wel even bellen...
    @MvD: nou ja zeg, weer 3 maanden wachten:$:$:$. Als dat serieus hun beste oplossing is zou ik toch overwegen om een second opinion te halen... Heeft de gyn al terug gebeld?
    @Hexje: dank je wel, had echt geen tijd om te lezen en te posten vandaag... (maar zie nu dat niemand na jou nog gepost heeft, dus niemand zal heeeel boos op me worden)

@All: Femke is dus inderdaad weer mama geworden!! (En ik heb nu officieel oma op bezoek:x:x:x).

18. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, dikke knuf voor jou, toch oma zoals je verwachtte na je omo-test. Blijft toch niet leuk...

En niemand is boos hoor, we hebben allemaal in het andere hok meegelezen voor Femke, en ook daar gefeliciteerd..

Ga je wel snel bellen voordat jullie je bedenken;);)en je kan alvast een afspraak maken bij een gyn en later de verwijsbrief in handen hebben. De wachtlijsten zijn best lang in sommige ziekenhuizen..

Ik loop in hetzelfde ziekenhuis als MvD, andere locatie dan weliswaar, maar ook ik hoop dat ze nog met een andere reactie komen bij haar, want anders blijkt het toch niet zo'n goed ziekenhuis te zijn.

19. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Elba, welke klas heb je als mentorklas? Welke leeftijd ongeveer?

20. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Die meiden zijn 14-15. Tis wat. Ze zijn bijna volwassen. zouden toch beter moeten weten.

MvD, niet normaal dat ze je daar mee naar huis sturen 3mnd wachten, slaat echt nergens op. Kan je geen deal sluiten. Jij valt af, zij zorgen voor een eisprong? Succes!!!

Share This Page