Mvl: heel begrijpelijk hoor dat het lezen in het andere kippenhok nou teveel verdriet doet met al die zwangere banners. Knuf
hey Sas, hoe gaat het met jou nu? Kan jij het ook nog een beetje volhouden? Wat wordt ons geduld op de proef gesteld hè, respect voor de kippies die nóg langer geduld moeten hebben, moet er eerlijk gezegt niet aan denken om met een jaar nog met lege handen (of buik) te moeten zitten.
Nou ik bergijp het ook wel hoor, zo confronterend, ik kijk ook niet meer bij mensen die gelijk met mij zijn begonnen en nu dus een kindje hebben, ik wil het gewoon niet weten. En dan voor jou te bedenken dat jij mensen ziet die gelijk met je zwanger waren, niet te doen voor je, *knuf* Oh ik BAAAL zo verschrikkelijk voor je....
@Bieb.............................heb met veel onsteltenis je update gelezen, dit geloof je toch niet wat een eikel!!! En nu wat ga je nu doen??? Misschien zou ik lekker helemaal bij het Geertgen gaan, of is dat niet te doen straks met heen en weer rijden.............echt belachelijk, overal is bekend dat progesterong kan helpen, en zeker met jou geschiedenis lijkt me dat toch een hele goede optie, willen ze het niet................hou je me op de hoogte? Liefs Enne voor de andere kippies natuurlijk ook een dikke knuffel.
He meis, goed man!!! Enne die gestippelde lijn komt omdat je niet alle dagen hebt getempt of een wit rondje hebt. Maar als het iid dit aangeeft gaan we weer met goede moed verder voor je duimen.
@Knuffel: gefeliciteerd met je "rode kruis"! Toch dag 15...oh wat ben ik goed...HAHAHAHAHA humhum @Bieb: nou zeg! Je niet willen helpen met zoiets "simpels" en dan ook nog uren inleveren voor de behandeling???? Echt van de zotte! Ik zou ook zeker vragen of je niet in een ander ziekenhuis terecht kon. @all: ben een beetje afwezig de komende dagen, want is een druk weekend, maar probeer morgenavond zeker even langs te wippen... Hier verder vanmorgen een nega test, maar nu lijk ik wat bruinig slijmverlies te hebben...spannend, want aan de ene kant heb ik het gevoel dat het niets is, maar dat had ik de vorige keer ook, dus zien maar. Voor ongi is het toch echt wel wat te vroeg...moet nog 3 dagen (ipv 2 volgens de banner)
biebje.. weet je wat het is.. de meneren gynm bij jou zijn op hun elitaire pikjes getrapt omdat jij elders je heil bent gaan zoeken.. Dat kost hun namelijk een behoorlijke hap van het inkomen.. Dus denken ze.. "laat die muts dan ook maar alles daar doen" Dat is mijn (niet zo bescheiden) mening
Allemaal bedankt voor de felicitaties met mijn rode kruis. Proest (Mykelti, jij bent echt goed!!!!!) @Mykelti: bruin verlies, hmmmmm. We wachten "rustig" met je mee.... (laat je het wel weten als je wat weet ondaks je drukke weekend??????). @Nanette: ik ga inderdaad voor die roze streep (of een blauw kruis, is dat dan de predictor???). Ik bedacht me net dat jij het "oude hok" geopend hebt dit keer. Ze zeggen dat dit gelukt breng, ben bang dat het voor jou niet opgaat deze keer. Hoe is het met de pijn, doet de diclo zijn werk???
hmmz het hok geeft mij geen roze denk ik. voelt zo dubbel om deze ronde over te slaan! de diclo doet zijn werk redelijk, blijf toch nog wel pijn voelen. verbaast me een beetje. maar ik slaap er geweldig op! blauw=clearBLEU en kv eigenmerk. volgens mij nog wel meer. dus als je een zoon wilt moet je die nemen
@mamavandewi: het is me alles achteraf wel meegevallen, na alle verhalen die ik op internet had gelezen. Maar het is alles behalve prettig! Totdat ze de vloeistof in spuiten vond ik alles echt super meevallen, maar die vloeistof deed echt wel ff pijn. Maar dat duurt maar eventjes. @bieb: wat een EIKEL zeg, die gyn daar in dat ziekenhuis!!!!! Ik zou echt ergens anders heen gaan hoor!! Follikelmetingen stelt echt geen donder voor! Dat kunnen ze echt wel hoor. Stomme dwarse lui!! En je weet het: je bent in Weert altijd welkom!! Ik ga maar eens lekker slapen nu. Slaap lekker meiden!!
Oohh mag ik nu echt het hok openen leuk hoor.. Goede morgen medekippetjes...lekker geslapen??? Hier speciaal voor julie een ochtendliedje. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk is in de ochtend die lacht de hele dag. Zo en ik ben vandaag begonnen met de provera joehoeeee.. Nog +/- 10 dagen en dan wordt ik ongie....
Bieb, wat ben je toch een kanjer, nu alweer zo vrolijk....Hopelijk snel die ongi en dan verder....En...ben het ook wel eens met nanette, meneertjes zijn op hun *piep* getrapt.. Kun je het niet nog eens bij een ander uit het ziekenhuis aankaarten?? Want elke keer heen en weer naar het Geertgen in eigen tijd, lijkt me bijna geen doen...
Knuffel, die met dat rode kruis was ik.. ik weet nog dat je er hard om moest lachen maar snap je nu hoe blij je bent met je eerste rode kruis.. hihi...! Je hebt pb over de stippel lijn en de rode lijn.. x
Ik heb nog uren dus ik ga het dit jaar gewoon bij het Geertgen proberen en als het lang gaat duren ga ik op zoek naar een ander ziekenhuis..maar hoop gewoon dat het niet zo vaak hoeft.... Hoe gaat het met jou??
JE TEMP..................... BETEKENT NIKS-JE VOELT NIKS-BETEKENT NIKS.............. Shit maar dat bruinverlies betekent niet veel goeds, zo begon mijn ongi altijd.................