Dat eenrichtingsverkeer hebben we, denk ik , allemaal wel eens, en dat verandert vanzelf weer in 2 richtingsverkeer...Voel je dus niet schuldig...komt vanzelf wel weer...Als je die rust nodig hebt, moet je die gewoon nemen...
Dag dames, ik ben weer thuis van een druk dagje. Ben "even" bij Femke op visite geweest. Heb samen met Bieb de kleine Lucy persoonlijk welkom geheten op deze wereld. @Alex: Ik las in het andere hok over de bloeding en dat je even afstand neem van ZP. Heel veel sterkte vor nu en ook de toekomst. Je weet ons te vinden als je daar behoefte aan hebt. @Jippie: goed gesprek gehad dus! Wat fijn! En schuldig voelen hoeft helemaal niet hoor. Hebben we allemaal wel eens en de een nou eenmaal wat meer/mider/vaker dan de ander. Gewoon komen als jij dat wilt! @Marjolein: nu oma echt aangekomen??:x:x:x @MVL: je mag weer door! Wat goed zeg! En wie weet wat er uit je kaatste serie blodprikken komt. Vit B12 is in ieder geval redelijk eenvoudig op te lossen. De rest weet ik zo 1, 2, 3 niet. Ik ga mijn bedje in. Best vermoeiend al dat autorijden van vandaag...
@ Alex: Ontzettend veel sterkte de aankomende dagen!!! *Heeeeeele dike knuf voor jou* (En heel tegenstrijdig in één bericht: gefeliciteerd met je man ) @ Marjolein: Balen, oma op bezoek... Pfff... Volgende ronde meer kans hoop ik voor je... @ Jippie: Fijn dat je gesprek goed was!!! Scheelt alweer dat een heleboel is uitgesloten... You go girl!!! @ MVL: ook voor jou fijn dat je weer door mag! @ Hier: Zo lekker slapen, morgen de Sint op bezoek op school... Welterusten meiden!!
@mvl: oh, dan is er misschien toch nog een reden, voor al die mk's? Dat wil zeggen dat er dan ook iets aan te doen is, als dat de reden is! Dat is dan wel weer positief! @jippie: geeft niks meid, hebben we allemaal wel eens volgens mij. @karine: veel plezier met de Sint vandaag!
mvl, hopelijk vinden ze inderdaad gewoon iets wat te behandelen is! Als ze niets vinden weet je nog niet waar je aan toe bent... Wanneer krijg je weer uitslagen? Alex, dikke knuffel... helaas kan ik verder niets voor je doen. Ik vind het echt zo vervelend voor je... @hier, het ziekenhuis heeft nog niet gebeld... Ik bel zelf over een tijdje wel weer. Ik heb me er eigenlijk maar een beetje bij neergelegd. December hebben we gewoon lekker een rust maand... Ik was gewoon erg telleurgesteld dat er nu toch iets blijkt te zijn waar een oplossing voor is en dat we eerst nog weer moeten wachten... Terwijl je hier op zp zoveel andere verhalen leest van mensen bij wie er wel allemaal snel en direct actie wordt ondernomen. Ik ga nu wel voor oktober als de uitgerekende maand. Ik heb namelijk vorige week vrijdag (net als 45000 anderen mensen) een Lowlands kaartje op de kop kunnen tikken voor het uitverkocht was. Dat is half augustus, dus oktober klinkt dan prima toch???
Het zou mooi zijn als er iets te vinden is, waar iets aan te doen is. Dat geeft hoop voor de toekomst. Als ze niets vinden, is het ook zo dubbel, want hoe vaak gaat het dan nog mis... Raar dat het ziekenhuis nog niet gebeld heeft, ik heb tot nu toe alleen maar meegemaakt dat ze netjes terugbellen als ik vragen heb. Oktober is ook een mooie maand dan kun je eerst nog je kaartje voor lowlands zelf gebruiken
Inderdaad!!! Even goed plannen dan nu Ik heb eigenlijk ook altijd alleen maar positieve dingen meegemaakt in het ziekenhuis... Dit is nu de 1e keer dat ze zeiden te bellen en niet bellen. Ik geloof dat de Arts-ass die ik nu heb per 1 januari ergens anders naar toe gaat. In januari met een nieuwe beginnen is dan misschien ook wel een goed idee. Ik zal volgende week ofzo sowieso moeten bellen, in elk geval om een nieuwe afspraak te maken! Wanneer krijg je de uitslagen nu eigenlijk??
Wij zitten nu in dat ziekenhuis bij een vaste gyn, dat is ook wel prettig. Niet meer iedere keer een andere arts-ass maar gewoon een vast aanspreekpunt..Zit jij ook elke keer bij dezelfde? Maandag dan maar gelijk even beleln voor een afspraak... Maandag bloed prikken en dan 16 dec de uitslag. Ben erg benieuwd of hier iets uitkomt, want dit is ook iets waar iets aan te doen is..
kippetjesNOD: 04-12-Marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde veel-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje ?????? -Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje Afspraken: 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 06-12: Mvl bloedprikken 10-12: Saskia colonoscopie (niet zw gerelateerd) 14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling 16-12: mvl belafspraak gyn uitslag bloedonderzoek 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek apr11: Mykelti gyn MCA
Hallo dames, het is heir rustig geweest vandaag. Hoe is het met alle oma's?? En Bieb, nog maar 1 nachtje slapen!!! Spannend hoor.... Jij bent onze hoop nog voor deze week!
Ow, Bieb wat spannend. Men zegt als je met elkaar omgaat dat oma tegelijk komt. Misschien is dat hier ook wel zo. Beter natuurlijk dat ze tegelijk niet komt. Iedereen tegelijk zwanger. Zou mooi zijn toch?
Ik heb nu ook al een tijdje een vast aanspreekpunt. Dat scheelt wel. Volgens mij heeft hij alleen gezegd dat hij in januari wegging... Dat betekend dan ook dat mijn volgende afspraak sowieso weer met een ander is. Ik zie het wel. Ik wil in januari weer een afspraak, daar ga ik gewoon om vragen... Wel fijn dat je de 16e al de uitslag krijgt! Hopelijk helpen een extra dosis vitaminepillen om zwanger te blijven, dat is nog wel te doen.
kippetjesNOD: 04-12-Marjolein-30 jaar-ronde 13- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 04-12-Bieb-31 jaar-ronde tel kwijt-1e kindje 11-12-Eternity-31 jaar-ronde 9-1e kindje 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje ?????? -Shadee-31 jaar-ronde 13-1e kindje Afspraken: 06-12: Nanette vervolgafspraak hysteroscopie 06-12: Mvl bloedprikken 10-12: Saskia colonoscopie (niet zw gerelateerd) 14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling 16-12: mvl belafspraak gyn uitslag bloedonderzoek 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek apr11: Mykelti gyn MCA
Nanette, ik ben benieuwd hoe het met je gaat! Heb je de operatie goed doorstaan? Hopelijk ben je nu snel van de pijn af... X
Het is hier weer rustig vandaag! Is iedereen in de sneeuw aan het spelen? Of kijkt iedereen naar de Voice?? Nu heb ik alle tijd... en dan is er niemand
@MVL huh moet je extra vitaminen slikken om zwanger te blijven??? @Bieb ik vind het retespanndend worden, hoe voel je je??? En wanneer ga je testen?