Net gebeld door ziekenhuis. Ze willen ergens eind januari IUI gaan proberen. Dinsdag 11-1 afspraak om langs te komen en alles in gang te zetten. Dus wie weet een roze januari/februari? We houden hoop!
Jippiejee ik doe ook graag mee! En je hebt gelijk, flink huilen kan zeker ook opluchten!! Fijn dat die vriendin er voor je was!! Saskia wat een goed nieuws zeg!! Eindelijk schot in de zaak!! We gaan voor roze!!!
Ik dacht gewoon even bij lezen maar het is eerder bij janken...jeetje zeg....wat goed van jullie..... En ik doe even mee met de groupshug en daarna proosten we op een vruchtbaar 2011. Het zou toch voor ons dan wel zijn weg gelegd in 2011???????
IKKE OOK!!!!!!!!!!Grouphug..... Jippiejee, goed dat je gepraat en gehuild hebt, snapt je vriendin het nu iets beter....? Saskia, SUPER, januari is het al bijna, nu gaat er tenminste echt iets gebeuren... Marjolein, mooi gedicht voor Luna*, en inderdaad ook met miskramen erg herkenbare tekst...
Hey Esmeralda, ook hier ben je welkom hoor!!! Onze "oorsprong" ligt in het kippenjhok. Maar hier hebben we een "dependance:. Soms heb je even geen zin om het over zwanger zijn te hebben, en dat kan hier heel goed!! Ik zie trouwens in je handtekening dat jij ook al aardig wat voor je kiezen hebt gehad
Grouphug!!!! Marjolein en jippie, wat een mooie teksten!! Jippie, wat super dat je ook gelijk met haar gepraat (gehuild) hebt. Ik ben bij de dietiste geweest vandaag. Bijna 3 eraf deze maand. Ze was super tevreden en vond het ook erg raar dat we 3 maanden moeten wachten nu. Als ik nog goed mijn best blijf doen dan zit in volgende maand onder de grens van 32. Ze zal dan een brief aan de gyn sturen dat ik het doel heb bereikt! Ik heb dus weer even energie gekregen om verder te lijnen. De papa van Dewi is trouwens gister bij de uroloog geweest (was een klant van hem, oeps...) Hij vond het vrij onnodig dat hij een verwijzing had gekregen. Zijn zaad was prima. De witte bloedcellen doen daar echt niets mee... Voor het zwanger worden was het helemaal niet nodig dat hij een verwijzing had gekregen. Maar nu hij er toch wel was heeft hij wel een antibiotica kuurtje gekregen van een maand, dan moet dat ook in orde zijn. Ik moet toch het ziekenhuis maar weer eens gaan bellen. Het blijft een vreemde gang van zaken!
Esmeralda MamavanDewi wat goed dat het tot nu zo goed gaat, dat geeft hoop en motvatie om verder te gaan. En ik vind t idd ook wel een rare gabg van zaken vanuit t ziekenhuis. Zou toch zeker ook nog eens bellen... Ze beseffen volgens mij gewoon niet hoe lang dat wachten voor ons duurt... Op je strepen staan hoor meis!! (Zeg ik heel stoer)
haha, ja daar ben ik ook niet zo goed in hoor... ps Esmeralda heeft zich in het andere hok als nieuw "lid" aangemeld
Ik had over je berichtje heen gelezen Wat een goed nieuws eind januari IUI beginnen. Wel spannend hoor!! Hopelijk is het niet nodig
Hier ben ik nu ook! Dat kan ik niet aan joh! Dat gekakel. Whahahahahahahaha @mama van Dewi. Hier ben ik dan ook! 3 eraf? Wauw netjes hoor! @marjolein, dat ben ik! Mijn hele "levensverhaal" staat bij 30+ kippenstok! @knuffel. ja 2010 was niet mijnjaar!
Esmeralda, Ik zit meestal ook alleen in dit hok... ik hou het ook allemaal niet bij, naast 4 dagen werken en een peuter thuis. Vanavond verveel ik me en ben ik overal te vinden. (man lief kijkt een of andere suffe film naast me op de bank )
Dan hou ik het ook even op deze topic, anders zie ik door de bomen het bos niet meer hihi. Vond je de film niks? Ik ben net thuis en zit waterworld te kijken. Lekker simpel maar wel leuk.