Môge, dames, hier ben ik ook weer eventjes.... @Gedichten/verhaaltjes: poeh, zit hier gewoon te janken op de bank...afgelopen donderdag wel mijn toppunt gehad van emoties, maar gisteren gehoord dat mijn collega (die 5 dagen later was uitgerekend) de 6e is bevallen. Heb het nog op kunnen brengen haar te feliciteren...vond ik wel knap van mezelf... 8) Het idee van "dat had ik moeten zijn", blijft alleen zo af en toe de kop opsteken... Mag ik ook nog meedoen met de grouphug????? HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG @MvD: blijft idd raar ja, want zoveel te zwaar kun je niet zijn, aangezien ik een BMI had van 41,3. Goed van je dat je er al bijna bent! @Saskia: spannend! Eind jan is idd al snel! @Jippie: soms moet je de koe bij de horens vatten. Goed dat je dat gedaan hebt! Hier ook vaak mensen die de "simpele" opmerkingen plaatsten. Moet wel zeggen dat bv een collega die in het begin dingen zei als "een miskraam, nou en?" nu toch serieus met me heeft gepraat over de miskraam en over het feit dat alles op overgewicht gegooid wordt. etc Daar stond ik echt van te kijken. Laatst was er ook weer iemand die zei "je moet geduld hebben...". HUH?! Pardon?! Oh ja, dat werkt ook echt na ruim 1,5 jaar! Zucht... :x Kan het soms ook niet opbrengen om aardig te reageren op zulke domme opmerkingen. Zeg dan ook gewoon soms dat ik er gek van word dat mensen dat zeggen en ik moet toegeven dat dat lijkt te werken bij sommige mensen. Die lijken iets beter te gaan nadenken over wat ze zeggen. Dit bv met een opmerking als "je moet er niet zo mee bezig zijn...". Dan stel ik ze standaard de vraag: hoe is dat mogelijk als ik iedere dag op hetzelfde tijdstip op moet staan om te tempen, 's middags in een potje moet plassen en verplicht om de dag moeten klussen?! Da's vrij direct, maar mensen binden dan wel in en denken er klaarblijkelijk wat verder over na. Denk dat ze er te makkelijk over denken... Pfff, weer een heel verhaal geworden zie ik...
@ Sas... 11-1-11 is wel een ONWIJS mooie datum natuurlijk he?!?!?! Ik duim alvast voor je @ MVD: Wat een gezeur om die kilo's he?!?! Knpa dat je het zo volhoudt hoor!!! *Respect* Maar zeggen ze echt dat het alleen aan je BMI ligt?!?!?! *knuf* @ gedichten en verhalen: Poehhhhh.. Pfff... Wat een mooie verhalen en gedichten meiden!!! Knap om het zo te verwoorden!!! @ Mykelti: Iedereen heeft van die *sukkels* rondlopen die het toch niet begrijpen. Ik ben er mee gestopt om soms nog dingen uit te leggen aan mensen. Ze begrijpen/snappen je toch niet. Gelukkig zijn er ook een paar die het wel snappen. Die moet je koesteren. *knufff* Ook ik doe mee met de grouphug!!!!!! HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG, HUG
Bieb.... Positief blijven!!!!!!! 2011 heeft OOK 12 maanden Dus dan mag het toch ******* wel eens een keer..... Grrrrrrrrr *Zo... Frustratie voor een ieder heb ik er even uitgegooid en ik proost dus nu ook vrolijk op ONS jaar kippies.... Op 2011!!!!!!*
Esmeralda, daar ben je Welkom hier meid! Mykelti, ik vind het heel goed dat je zulke recht door zee antwoorden geeft. Mensen denken vaak zo makkelijk over dingen.. Misschien/hopelijk dat ze door jouw verhaal iets meer nadenken voordat ze weer iets doms roepen. Ik hoop het in ieder geval...
@saskia: jij ook aan de IUI lees ik net. Kijk, zijn we met z'n 3en daar mee bezig nu! Heel veel succes meis!
mensen ik ga mijn blik ook op 2011 richten. net een beldate met de gyn geregeld voor dinsdagmiddag.. Geen storm zo erg of er komt weer een zon dames! we gaan er met zijn allen voor toch?
Nanette wat goed!! Hopelijk krijgen we allebei goed nieuws dinsdag!! (Zet je je afspraak ook even in de lijst, dan kunnen we het niet vergeten). En wat ga je precies bespreken met de gyn? En we gaan er ZEKER voor!!! De zon zal toch wel weer gaan schijnen, toch....?!8)
Ja, zoals Nanette al schrijft, de zon gaat vast voor ons schijnen in 2011!!! (Als ik jou was zou ik wel het tijdstip van IUI nog even overleggen hoor met je gyn. Vind het toch wel een beetje vreemd...)
de uitslag van de hysteroscopie.. of ze nou wel, niet of misschien een verkleving hebben gevonden en waar mijn rechter eileideruitgangding is gebleven. Progesteron of niet voor een plakbeeb enz.. Maar ik denk dat we pas vanaf februari weer gericht gaan schieten hoor Lig dan wel op mijn rug.. maar dat is ook alles En ik zal de lijst zoeken
Daar was hij al! kippetjesNOD: 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje Afspraken: 10-12: Saskia colonoscopie (niet zw gerelateerd) 10-12: Knuffelman uitslag semen-onderzoek 14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling 14-12: Nanette beldate gyn. uitslag hysteroscopie en verder. 16-12: mvl belafspraak gyn uitslag bloedonderzoek 16-12: bieb folikkelmeting 11.20 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek apr11: Mykelti gyn MCA
mensen ik ben de kleuren kwijt in google chrome. Pak zo even internet expl. en dan probeer ik het weer in orde te maken ok!
Heel spannend dus....! Hoop op goed nieuws! En ik ben ook heel benieuwd of je progesteron krijgt... Welk ziekenhuis zit jij ook alweer? 8)
Hoi kippies, Hier is ik... Hier gaat het eigenlijk wel heel erg goed ik kijk uit naar mijn vakantie nog 1 week werken en dan 2 weken vrij... Ik neem tegenwoordig mijn medicijnen s' avondspits waardoor ik me overdag veeel beter voel... Ik ben vandaag naar de kapper gegaan en heb mijn haar nu hetzelfde als dyanne beekman terwijl ik mijn haar wou laten groeien maar het zot wel leuk..... Biebman heeft besloten na 3 jaar om het weer goed te maken met biebvader........waar ik natuurlijk heeeeeel blij mee ben en ook weer een hoofdstuk kan afsluiten.... En ik heb enorm veel zin in 2011 omdat ik hoop dat ik dan een keer zwanger mag worden.... En ik ben heel blij dat jullie allemaal in mijn leven zijn....... Maar zal nog blijer zijn als maandag blijkt dat de ukkies van hexje zijn gegroeid.....dat de 14e marjolein meteen met iui mag beginnen....dat vrijdag blijkt dat knuffelman superzaad heeft.....dat biebman zijn examen goed gaat doen en maandag goed nieuws krijgt(kan ik nog niks over zeggen sorry)......dat Femke op gaat knappen en weer lekker zichzelf kan zijn.....en dat de rest van de kippies allemal zwanger worden en mooie echo's krijgen.....
kippetjesNOD: 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje Afspraken: 10-12: Saskia colonoscopie (niet zw gerelateerd) 10-12: Knuffelman uitslag semen-onderzoek 14-12: Marjolein intake Fertiliteitsafdeling 14-12: Nanette beldate gyn uitslag hysteroscopie enz. 16-12: mvl belafspraak gyn uitslag bloedonderzoek 16-12: bieb folikkelmeting 11.20 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek apr11: Mykelti gyn MCA
Het punt is natuurlijk dat ik al een dochter heb en dat ik een miskraam heb gehad. Ik heb dan wel ergens een keer een eisprong. Dat hij nooit regelmatig is geweest geldt dan blijkbaar niet. Er is een kans... Wie weet was die met mijn mk wel de enige afgelopen 20 maanden, maar het kan ook zijn dat ik er af en toe een heb. Overgewicht kan daar een rol in spelen...
Nanette, voor jou ook weer spannend dus! Belangrijke uitslagen volgende week!! Bieb, wat lekker, bijna vakantie! Goed idee trouwens om de medicijnen 's avonds te nemen. Fijn dat het scheelt. Een vriendin van mij was gestopt met de behandeling omdat ze zich zo ellendig voelde door die rotzooi... Lekker ook, even naar de kapper, dat kan een mens ook goed doen.