30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meiden, ik ben er ook weer!
    Ik heb wel alles gelezen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt veel onthouden heb... Sorry, heb ik iets gemist??

2. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Hoi Knuf, fijn dat je er weer bent. Ik moet ook voor vandaag nog lezen.

Verder is oma deze maand weer misdadig bezig geweest.

Zelf zit ik wat te klungelen met ff. Vandaag weer eens te laat getempt.

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je temp doet inderdaad wel appart... Ik ben geen expert sorry, kan het ook niet uitleggen...

4. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He weet iemand dit. 3jaar geleden toen ik ook tempte. Toen was mijn basis temp 0,3 lager dan nu. Weten jullie hoe dat kan en is dat ernstig?

5. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He mama van Dewi, we zijn vrienden nu, Leuk!

6. C78

C78 Niet meer actief

Hee Elba,
    Ik heb even naar je temperatuur gekeken. Hij ziet er op zich vind ik vrij netjes uit. Ik heb me nu ook pas 4 maanden in het temperaturen verdiept dus ben ook nog niet zo ervaren, maar toch.
    Als je het nu vergelijkt met mijn vorige cyclussen. Daar ging mijn temperatuur niet zo duidelijk omhoog en ging veel meer op en neer. Daaruit kon de gyn afleiden dat ik geen goede eisprong heb (ook lage progestron en korte lf)
    Ik zou zeggen, het lijkt dat je wel een eisprong hebt!

Hoe het kan dat je basale temp nu hoger is... Heb je een andere thermometer? Is hij na al die tijd nog wel helemaal goed? Daar zou ik me op zich niet zoveel zorgen over maken.

7. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    O, mooi dat je er naar gekeken hebt. Ja misschien is het wel de termometer. Ik heb nu een super snelle, in 10 sec, is toch wel fijn. Anders lig je zo lang met zo'n ding in je ....

Als hij bij jou geen eisprong laat zien, hoop ik toch dat ze je daar snel aan helpen. Anders schiet het niet echt op. Ik hoop dat het door gaat dringen bij ze!

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhhhh Elba..................je temp............?????? Erg te laat getempt?????? Want dit is voor mij altijd een heel bekend kaartje geweest............

9. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Wie heeft er enig verstand van die kaartjes op FF?? Mijn temp blijft maar zo laag... zou ei echt al geweest zijn?? Vorige keren ging die toch echt wel naar iets hoger...

10. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lijkt er wel op........gebruik je ook ovutesten??? Ik gebruikte ovu en temp test, en daardoor kon ik het precies uitdokteren...........

11. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    ovu testen ook, zie de plusjes onderaan...Dus lijkt wel te kloppen, alleen temp blijft zo laag....

12. MVL, ik denk dat je ei ook geweest is... Maar waarom je temp dan zo laag blijft.. ik zou het niet weten:(

13. Dus aan mij heb je helaas niks...

14. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Dat zou kunnen inderdaad... Wat balen dat je dan een (mini) kans hebt en dus zelf moet blijven proberen... Irritant dat je niet weet of je een ei hebt en wanneer dan... :S
    Ik vind het knap dat je zoveel aan het afvallen bent!!
    *knuf*

15. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ MVL: ik heb geen flauw idee, ik ben niet van de tempkaartjes ;)

16. MamavanDewi, het is natuurlijk heerlijk en fantastisch dat we al een gezonde dochter hebben. Maar dat gynaecologen dit feit gebruiken om ons daarom niet te helpen vind ik echt schandalig!!
    Mijn huisarts zei zelfs dat als je een kindje hebt, dat de tijd die eroverheen moet gaan voordat ze je helpen 2 jaar is! En zelfs na een miskraam weer overnieuw gaan tellen, 2 jaar! Ik vind dat echt schandalig en ik hou daarom ook mijn hart vast voor aankomende dinsdag! Maar als het zo zal zijn, ga ik wel zeggen wat ik ervan vindt en ga ik verder met zoeken naar een plek waar ze me wel willen helpen!
    Het is allemaal zo tegenstrijdig, overal roepen ze je moet op tijd beginnen met kinderen, want je vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. En als je dan hulp zoekt, als 30 plusser, dan zeggen ze tegen je, kijk het nog maar een jaartje of 2 aan (als je geluk hebt en geen miskraam krijgt dus).
    Ik vind dat echt schandalig en heel erg!

Zo ik heb mijn frustratie weer even geuit, dat lucht op!

17. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Marjolein, kan me je frustratie wel voorstellen, vind het ook belachelijk dat je na een MK weer opnieuw moet gaan tellen. En 2 jaar...pff, als je nu 22 bent, alla, maar als 30+ er, waarbij ze inderdaad altijd zo leuk zeggen dat de vruchtbaarheid zo afneemt...
    Je zou richting de gyn je MK nog gaan verzwijgen als je er niet voor richting ziekenhuis bent geweest...:):)

En als je nu snel zwanger kan worden, is het ook weer iets anders, maar als je er voor een MK ook al langer over deed, vind ik HEEL raar..

18. Ja dit vind ik dus ook! En bij mij (en bij helaas meerdere van ons) is het zwanger worden nog maar stap 1. Als je dan al zwanger wordt, is de kans ook nog eens zo groot op een miskraam dat het allemaal nog veel langer duurt... Pfff waar beginnen we eigenlijk nog aan:(:x Sorry ben een beetje in een zeur mood geloof ik..

19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik ook marjo..
    ik snap best dat ze niet iedereen gelijk helpen.. maar jou geschiedenis lijkt me toch reden te over..

*zwaait verwijtend een vingertje voor het oog van de gyn*

20. En helaas staat mijn miskraam in mn dossier. Anders zou je het inderdaad nog gaan verzwijgen ook... Erg toch eigenlijk!

Share This Page