kippetjesNOD: 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje Afspraken: 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 06-01: MVL afspraak gyn 11-01: Saskia afspraak gyn apr11: Mykelti gyn MCA
Vandaag uitslag gehad van het bloed prikken; foliumzuur en B12 was goed. B6 was nog niet binnen, dus dat duurt nog even... Hij wilde me toch nog een keer zien, dus nu weer een afspraak staan voor 6 januari...
@ MVL: Fijn he die test-stalkers.... Wel goed dat hij je nog een keer wil zien en dat het "al" 6 januari kan... @ Nanette: Ja, inderdaad verbaasd over de aspirine... Maar als het werkt....... Helemaal mee eens!!!! Alles voor een plakbeeb!!!!!! @ Marjo: Waarom zou dat niet kunnen bij jou met je ene nier??? Misschien toch een goede optie om te vragen aan je gyn...
Natas, gefeliciteerd!!!!! Marjolein, Wat spannend! Toch een ei nu echt in aantocht. Hopelijk morgen al je temperatuur omhoog en vanavond nog wel klussen dan Bieb, Hoe gaat het met jouw ei? MVL, fijn dat de uitslagen tot nu toe er goed uit zien. Ik vind je kaartje nog steeds spannend... Hopelijk blijft je temperatuur weer hoog deze maand Ik zit vandaag op dag 17. Tot nu toe nog geen 2e streepje op mijn ovutest te bekennen Mijn temperatuur komt ook nog niet boven de 36,3 (alleen toen ik niet lekker was een dagje) Morgen ga ik echt de gyn weer bellen. Ik ben het toch zat en wil graag weer een afspraak! Ik wilde proberen netjes op mijn tijd te wachten, maar ik begin nu al weer echt te balen. Ik snap niet waarom mijn traject zo moeizaam loopt en andere direct bij de gyn een behandeling krijgen. Sorry voor mijn geklaag... het ligt aan het tijdstip in de maand ofzo
MamavanDewi, ik vind dat je groot gelijk hebt!! Het zwanger worden is al zo moeilijk, maar als je dan ook nog eens geen ei hebt, dan duurt het allemaal wel heel lang! Ik zou ook bellen en (proberen) afdwingen dat ze je wel gaan helpen!! Succes!! Laat je weten hoe het gegaan is?!!
Dames, ik heb niet bijgelezen maarrrrrr Natas, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!! Gefeliciteerd, en inderdaad eindlijk weer roze!!!
Dat is geen geklaag hoor, dat mag best eventje...Als je het zo voelt, zou ik toch ook gaan bellen, en dan ook vragen naar het waarom...Gewoon zeggen dat bij vriendinnen in andere delen van het land het allemaal veel makkelijker en sneller verloopt...
Zo de folikkelmeting is weer achter de rug..en ik heb 1 ei van 14,5 mm. En nu maandag de IUI. En dan weer de wacht weken in. En de gynaecoloog van mijn oude ziekenhuis heeft gebeld voor de uitslag van het chromosomenonderzoek maar het aparaat in het erasmus was kapot en de spullen zijn opgestuurd naar utrecht dus moet weer wachten tot januari...
mvd: hier ging het ook niet vanzelf! Ik moest echt op mijn strepen staan en pas toen kreeg ik behandelingen! Mijn eerste gyn zag geen enkele reden om verder te behandelen. bieb: dat eitje is netjes groot, maar balen van je onderzoeksresultaten! Altijd wachten... BLECH
Bieb, fijn dat er weer een groeit!! Spannend dus weer... Inderdaad, morgen bellen en hopelijk snel een vervolg. Ik laat jullie weten hoe het gaat lopen!
@Bieb: spannend, maandag al! @MvD: pff ik zou zeker ook bellen! Als je geen ei hebt, dan is het lastig zwanger worden en die 2 kilo boeien dan echt niet hoor! :x Vraagje: hebben/hadden jullie rondom je ei ook wel pijn/gevoeligheid in je buik tijdens het klussen? Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar tijdens het ahummm uhh stoten voel ik krampen en steken in mijn buik, net als mega spierpijn zeg maar... gisteren was echt pffff Ei zit eraan te komen. Ovutest bijna even donker en bij mij is dat altijd een veeg teken. Denk (hoop ) morgen posi.
@natas: ook hier nog een keer: van harte gefeliciteerd!!!! @bieb: maandag de IUI weer. Spannend!!! Hou ons op de hoogte hè! @mvl: spannend ook hoor, die temp!! Houden zo hoor!
Spannend Bieb, maandag IUI. Wat een gedoe bij veel dames (o.a. bij mij) met het netjes doorgeven van uitslagen aan de patient. Er lijkt wel erg vaak wat fout te gaan.
Kan hoor, bij mij bleef ie ook even lager en ging daarna toch omhoog...Je moet ook even je pos ovu test erbij zetten, dat makt het makkelijker voor FF om je eissprong te bepalen...
Mama van Dewi kan me je frustraties goed voorstellen. Helemaal geen geklaag. Gewoon terechte frustraties! Hoop dat de gyn vandaag iets zinnigs te zeggen heeft.