Marjolein: het nadeel van de temp methode is dat je altijd pas achteraf weet of eisprong is geweest. Vaak bij mij een paar dagen na eisprong geeft FF op basis van temp pas aan dat eisprong al voorbij is. Bij mij vaak eerst een stevige daling in temp gevolgd op een gegeven moment door stijging. Maar bij de eerste stijging van temp geeft hij niet meteen eisprong aan hoor.
Saskia, bedankt voor je uitleg! Dat je pas achteraf weet van je eisprong, dat weet ik. Maar omdat dinsdag al een mooi groot ei te zien was en de ovutest gisteren zo knalde, dacht ik dat ie gisteren wel moest springen... Maar ik heb gewoon nog eventjes geduld
Haha Tuuurrrlijk!!! Al moet ik zeggen dat het wel zwaar was deze ronde..Mayra heeft 2 oorontstekingen en voelde zich behoorlijk ellendig. Moesten het echt (snel) plannen haha
Oh jeetje, dat is minder, dat Mayra zich zo ellendig voelde. Gaat het al wel weer wat beter nu? Hahaha, dus jullie moesten even tussendoor klussen? Maar goed, zo lang het maar gelukt is, dan is het goed! Nu op het wachtbankje dus?
Gaat nu weer beter, gelukkig! En inderdaad, moest echt tussendoor, pffff Maar tis gelukt! Vanavond nog keertje voor de zekerheid en dan plof ik neer!
Ik heb gebeld!! De assistente vond het niet raar dat ik weer een afspraak wilde en heeft er een ingepland op 29 december! Ik ben wel nog weer bij de zelfde gyn... Hopelijk hoef ik niet naar een ander te vragen. Helaas kan de papa van Dewi niet mee! Nu twijfel ik of ik versterking in een andere vorm mee moet nemen (mijn moeder?) of dat ik me alleen ook niet het veld uit laat slaan. Marjolein, als je temp morgen omhoog gaat is het prima! Ik ga weer aan het werk...
MamavanDewi, wat goed dat je gebeld hebt!! Zal vast een opluchting zijn denk ik? En als het goed voelt iemand mee te nemen, zou ik dat zeker doen!! Zet je de afspraak erbij in de lijst? En inderdaad, ben benieuwd morgen naar mn temp...!
Hahaha, nog een keertje voor de zekerheid. Dat gaan wij dus ook doen volgende week. Veel plezier vanavond dan!
Goed dat je hebt gebeld....Fijn dat de assistente al niet moeilijk deed...29 december is lekker snel... en ja, versterking of niet, ligt eraan hoe je zelf bent, laat je je snel uit het veld slaan of niet....ik ben op zo'n moment meestal niet zo mondig, dus ik heb vaak wel iemand erbij nodig...
Haha!! Dan hebben jullie er inderdaad echt Alles aan gedaan!! Manlief hier gaat maandag zaad laten testen. Op hat formulier stond dat ie 2 tot 3 dagen geen zaadlozing mag hebben gehad. Maar we gaan gewoon nog effe door hoor! Tijdens mn ei doen we het ook een stuk vaker, dus dan wil je toch juist weten hoe de kwaliteit onder die omstandigheden was... Walnoten...hmmmm ook maar es halen...
Ik heb wel even moeten lachen om jullie ei-berichtjes hoor.... SUPER!!!! En inderdaad: baat het niet..... En ook ik zou gewoon lekker (tussendoor) klussen als je kan... *knufffffff voor all*
kippetjesNOD: 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje Afspraken: 29-12: MvD afspraak gyn 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 06-01: MVL afspraak gyn 11-01: Saskia afspraak gyn apr11: Mykelti gyn MCA Dat heb ik toch nog best goed gedaan dan... Ik sta wel gelijk bovenaan de lijst afspraken Nu hopen dat hij dit keer mee wil werken!
kippetjesNOD: 11-12-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 15-12-Natas79-31 jaar-1e kindje-ronde 8 15-12-Elba-30 jr-2e kindje-ronde 9 18-12-Jippiejee-30 jaar-ronde 18-1e kindje 22-12-Mvl-36 jaar-4e kindje- 3 MA nov09/mei10/okt10 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-01-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje Afspraken: 21-12: Eternity follikelmetingen voor IUI 29-12: MvD afspraak gyn 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 06-01: MVL afspraak gyn 11-01: Saskia afspraak gyn apr11: Mykelti gyn MCA Sorry MvD! Ik heb mijn afspraak er ook bij gezet.... Maar goed, ik sta dan wel weer onderaan de NOD-lijst.... En daar sta ik altijd best lang...
@marjolein: ik weet niet of het aan de walnoten lag, maar 't zaad van manlief was echt beter deze keer. Dus we gaan er gewoon voor! Oh, spannend, dat je man maandag z'n zwemmers laat testen!! Ik ga duimen voor jullie!
De gyn verwachtte er alleen niet veel van hoor. Ik ben natuurlijk al 4 keer zwanger geweest. Maar omdat wij het graag wilden, gaan we het toch testen! trouwens, de lijst moet weer bijgewerkt worden. Natas...? IEmand nog iets van Elba gehoord??
Elba en Jippiejee hadden volgens mij allebei alweer oma op visite:x:x, dacht ik te hebben gelezen....Van Natas weten we het goede nieuws, dus die kan volgens mij van de NOD lijst af...
Er zijn in de lijst nog wel wat veranderingen "nodig" zie ik al... In ieder geval natuurlijk héééééééél veel roze de aankomende maand