30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb nu 3 maanden achter elkaar bloed laten prikken en deze maanden geen ei gehad.
    Voor Dewi was ik 1x in de 2 a 3 maanden ongesteld dus had ik ook niet elke maand een eisprong. Maarja, zij is er en ik heb ook een keer een mk gehad dus ik heb zo af en toe wel eens een eisprong. Vandaar dat de gyn niet had verwacht dat ik geen eisprong zou hebben en dat ik nu weer even moest afwachten.
    Helaas ben ik niet zo goed in afwachten...

2. C78

C78 Niet meer actief

Hahaha...
    Lekker stel hoor zijn jullie!

3. Ja, wachten is al erg, maar als je dan weet dat de kans erin zit dat er rondes zijn zonder eisprong, dan is dat wel extra klote. Hopelijk mag je deze ronde (met je positieve ovutest) meer geluk hebben en anders met je vuisten op tafel slaan hoor, bij je afspraak bij de gyn!!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hey MVD is weer terug;)

5. Ja, maar voor hoe lang??;):D

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Marjo, wanneer had je nou een posi ovu test?? Het kan dat als een eitje niet springt je lichaam het later nog es probeert! En dan zou je dus nu een temp verhoging krijgen, tenminste als je groen vakjes een posi ovu test is?? Of had je die niet ingevoerd? Een lichaam is maf hoor, ik had ook ineens een rondetijd van 23 dagen, heb geloof ik nie echt een kans gehad deze maand, volgens mij een LF van nauwlijks 10 dagen, tja ook eierstokjes hebben wel eens de hik:p

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Kijken jullie ook boer zoekt ho*r, zoals we het hier noemen:) (=vrouw:D)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    huh, ben jij maar twee dagen ongesteld?????

9. Jippie, dinsdag bij de gyn had ik een mooi ei (zei ze), donderdagochtend had ik een positieve ovulatietest. Dus vrijdag uiterlijk mn ei. Dus daarom had ik gister, maar zeker vandaag al wel een stijging verwacht:(

Ik had trouwens mn positieve ovulatietest ingevuld bij ff. Toen gaf ie aan dat mn ei al geweest is (donderdag). Maar dat is dan dus puur op basis van de test. Ik heb de test weer weggeghaald, ik wil eens kijken wat ie zegt alleen op basis van mn temp...

En ja, ik ben eigenlijk maar 1 dagje ongesteld. De dag erna kun je al bijna niet meer zo noemen, (het heeft ook zn voordelen, een halve baarmoeder;))

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Woehoe, gefeliciteerd!!!! Gaaf hoor (hoe bedoel je vruchtbaar!:D:D:D
    Ik begrijp dat het heel eng is, maar toch enorm gefeliciflapstaart!!

zo, en nu even verder lezen..

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mykelti: welkom op de sofa, plek genoeg hoor! En het zou kunen hoor dat ik een paar dagen eerder NOD zou kunnen hebben, maar uit zelf bescherming laat ik het mooi zo staan. Vorige ronde was zo'n domper. Toch weer hoop gekregen maar waarschijnlijk toch voor NOD getest..
    @Eternity: tuurlijk wil jij heel graag moeder worden! En we hopen dat dat nu ook heeel snel gaat gebeuren. Veel plezier trouwens morgen, gaaf joh eindelijk de sleutel!!
    @Nanette: da's niets zo'n zieknboeg. Zeker niet als je zo mobiel bent... Sterkte meid!!
    @Alex: het is inderdaad kut voor jullie! Ik zou willen dat ik er iets aan kon doen voor jullie (en alle anderen), maar helaas. Wel kan ik je een luisterend oor bieden, of een schouder. Hele dikke knuffel en ik hoop dat je weer een beetje beter in je velletje komt!
    @MvD: bij ronde 19 heb je ook echt alle reden om je er kut over te voelen hoor!

EN alle anderen hoe gaat het bij jullie?? Jippie, Marjoleintje, en de rest natuurlijk??
    Hier een drukke middag gehad, verjaardag van Knuffelman gevierd. Nu even samen op de bank en vroeg op stok, morgen vroeg op om de auto uit te graven, haha. Wel 30 cm:$:$

12. Knuffel, gefeliciteerd met Knuffelman!! Was het een leuke dag? Heb je hem trouwens nog zover gekregen een nieuwe zaadtest te doen?? (mijn man mag morgen, maar heeft er gelukkig totaal geen problemen mee) (Had je mijn bptje nog gehad trouwens?)

Hier gaat het goed. zoals je wel hebt gelezen twijfel ik aan mn temp. maar das inmiddels bijna oud nieuws!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hij is toch nu wel stijgende, morgen heb je een kruis denk ik. Lijkt mij ook, gezien je vs dat je vrijdag een sprong heb gehad, misschien laat 's avonds (wist je dat 's winters de eisprong 's avonds plaats vindt en zomers 's nacht of in de ochtend? Tenmiste zo uit mijn blote hoofd) Ik kan me voorstellen dat de temp stijging dan ook een dag later zichtbaar is!

14. Jippie, dank je voor het meedenken! ik wacht het idd morgen even af! En van het springen van het ei, wist ik niet nee.

Was wel grappig, ik ging je naam schrijven en toen begon ik met een k. stond er Kippie:) (maar dat even helemaal uit het verband verder, moest er zelf wel om lachen)

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Gefeliciteerd met Knuffelman....Heb nog aan je gedacht... Leuke middag geweest???

Wij hadden vandaag ook feest, maar dan van 11 tot 3....Heerlijk gegeten met alle visite...en ik kon dus om 3 uur lekker rustig aan alles gaan opruimen....Toen begon bij jou pas de "herrie", was iedereen weer op tijd weg??

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ons kippie Jippie!!!:D:D

Ik heb dat ook ergens gelezen, ei springt 's winters anders dan 's zomers qua tijdstip...

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    *grijns*

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.

ah gevonden! Leuk hè, je heb er niks aan, maar toch, hihi

19. Bizar inderdaad! ik vraag me dan meteen af wat daar de reden voor is:(

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Misschien met de daglengte, als je het voor het slapen doet is het 's morgens in de lente net daar als het er zijn moet enne 's winters ga je eerder op bed als je geen TV zou hebben enne eh, hmmm weet ik veel, gewoon rare gril van de natuur:D!

Deel Deze Pagina