30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik ga zo bij mijn vee langs en dan ga ik op stok, zie er nou al tegenop om naar buiten te gaan, brrrrr wat is het toch koud op stal....

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb je PB nu pas gelezen, sorry:):):). Maarrrr, je hebt wel meteen PB terug, haha

Het was een leuke dag. Had verwacht dat niemand zou komen vanwege het weer, maar bijna iedereen was er toch!
    Knuffelman gaat begin jan, dus overhalen is gelukt (was eigenlijk helemaal niet nodig, gelukkig).

en je temp, tja ik weet het ook niet. Zou denk ik nog even wachten met bellen... Maar dat is ook niet echt ergens p ebaseerd hoor;);)

3. Jippie, woon jij op een boerderij?? Wat ontzettend leuk zeg!!! En zijn wij trouwens al vriendjes op hyves???

En knuffel, wij??

4. Knuffel, maakt niks uit hoor! Ik zie vaak op pas heel laat dat ik pbtjes heb! geen probleem!!

fijn hoor dat Knuffelman zo meegaand was! Januari dus...spannend!!

Ik wacht morgen effe af wat betreft mn temp.

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier geen hyves, sorry:p:p:p

@MVL: was gezellig hoor. En inderdaad, bij jou over bij ons gestart;););). Iedereen wel weer bijtijds weg, alleen mijn mamas is blijven eten! Bij jou alle zooi weer opgeruid?? Hier gelukkig wel, samen met mams. Heerlijk hoor, moeders..
    @Jippie: ik heb het ook eerder gehoord hoor, van de ei-sprong. Misschien dat het ook wel wat met de temperatuur te maken heeft of zo...

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nee geen boerderij, paardenstal, ik noem ze mijn vee:D. Ik zit niet vaak meer op hyves, veel te veel zwangere bekenden daar:p. Ik heb me ook niet bij het kippecluppie aangemeld. Hoe is het eigelijk met Bieb haar kippensite, heb me aangemeld en verder ben ik niet meer gekomen, hmm weet ook niet meer hoe het heet enzo:) (Sorry Bieb...)

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Knuffel, fijn dat je mannetje er weer voor gaat! Balen dat het weer moet, maar het is niet anders. Niet naar de sauna de komende weken!

oh ja en nog gefeliciteerd met Knuffelman!!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Zo nu ga ik echt naar buiten.....*ik wil niet, brrrr*

Oh en in het andere hok is een poel gaande, wanneer Goof gaat werpen....

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bij hem begint door te komen hoe groot mijn wens is, en hoveel energie het mij kost.. Hij begint mee te deken:D:D
    En bedankt voor de felicitaties!

10. C78

C78 Niet meer actief

Leuk weetje :D

Knuffel, gefeliciteerd met Knuffelman!!! Goed dat hij in januari de zaadtest weer opnieuw gaat doen...

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey alex.. ik snap je frustrati eenorm goed! En ook dat dit invloed heeft op je psyche. Daarbij komt nog dat je hormonen behoorlijk doorelkaar geschud zijn de afgelopen maanden. Ook dat heeft zijn weerslag op je depressie..
    Dat zul je allemaal wel weten;) en je hebt er verder niks aan..

Maar lieve Alex, we vergeten je niet hoor! Ook niet als je niet dagelijks een miljoen keer inlogt.. Jij moet nu eerst voor Alex zorgen en dan komt de rest van de wereld wel weer..
    Een hele dikke knuffel voor jou (en ook voor je man.. want die gaat ook door een h*l denk ik zo!)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hier denk ik dat oma eindelijk weer weet waar ik woon.. Maar ze weet het nog niet zeker..
    Ik spotte wat roze net aan het begin van de aaf.. Dus zal vannacht wel binnenkomen(of eigenlijk buiten gaan staan)
    -nog nooit zo bij geweest met mijn ongi;)-

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Knuffel: nog gefeliciteerd! Had ik even gemist geloof ik... :)

@Alex: wat Eternity ook al schreef, ook ik ben nog lang niet zo lang bezig als jullie en ook bij ons staat het huilen soms nader dan het lachen. Zeker als je dan in een dip zit is dat niet wat je kunt gebruiken of zit je in een dip vanwege het feit dat het niet lukt? Het een zal het ander vast wel aanwakkeren, wat het ongetwijfeld nog veel moeilijker maakt voor je om er weer bovenop te krabbelen.

Maarrrr, je beseft het momenteel misschien niet, maar je bent een supersterke vrouw en het gaat je weer lukken om er bovenop te krabbelen én jullie gaan samen ooit een kindje in je armen mogen houden. Ik duim voor jullie!

@MvD: Ben benieuwd of je ei idd gaat springen. Spannend!

@Nanette: hmmm nee, nog nooit iemand gehoord die daar zo blij mee was nee... ;):D

Uhhh, sorry, verder is de koek een beetje op...wil naar bed maar de droger staat het beddengoed nog te drogen....grrrrr :x

14. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Eternity: YW ;) Luisterend oor is soms genoeg, maar gelukkig begrijpt ieder kippetje je hier ook echt :D ;)

@ mvl: Hier ook een (voorzichtig) gefeliciteerd!!! Geen sorry dat je het toch plaatst hier, want ook goede berichten willen we horen en weten!!!!!!!!! ;)

@ Knuffel: Gefeliciteerd met knuffelman!!! :D En wat fijn dat hij er ook weer voor wil gaan!!! Heerlijk!!

@ Alex: Rustig aan meissie!!! Denk aan jezelf... Laat de depressie niet de overhand nemen. Het is absoluut oneerlijk!!! En je bent afgelopen maand wéér flink door elkaar geschud... Maar (wat nanette ook al heeft gezegd) we vergeten je niet hoor!!! *hééééééle dikke knuffff voor jou*

@ Nanette: Fijn dat ze jou eindelijk heeft gevonden (en dat je daar zo blij mee kan zijn :D ;) ) Stuur je haar dan daarna even door naar Femke?? Zij wilde oma nu ook wel graag weer even op bezoek. Dan mag Femke haar weg laten rennen voor ons.... (Oma on the run....) :D ;)

15. eternity

eternity Niet meer actief

@nanette: kijk, oma heeft haar weg door de sneeuw ook weer gevonden. ;)
    Stom hè, dat je toch blij kunt zijn met oma.
    Maareh, wel ff vertellen dat ze de aankomende 9 maanden dan niet meer welkom is hè!

Nou meissies, ik ga op stok!
    Morgen drukke dag voor de boeg! :D
    Truste!!!

16. Oh nee! Wat ik nu vanochtend had. Eerst tempte ik had ik 36.8. Maar ik dacht hij zat niet helemaal goed, dus deed ik overnieuw, was ie 37.0. Ik vond dat wel een heel groot verschil, dus dacht nog een keer:36.9:$. Het vervelende is dat t verschil nét wel of niet een eisprong aangeeft... Welke temp zouden jullie aanhouden??? Werd vanochtend trouwens wel geschrokken wakker omdat Mayra haar benen op mijn hoofd gooide, zou dat nog uitmaken?? Zucht....tempen word ik niet vrolijk van...

Eternity een hele fijne dag vandaag!! Geniet ervan:)

Nanette, oma gearriveerd?

Alex voor jou een dikke knuffel meid!

17. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Bieb, heel veel succes straks met de IUI!

Mvl: ook hier voorzichtig gefeliciteerd!

Lieve Alex: wat ontzettend K*T dat je je zo depri voelt. 31 maanden en dan nog steeds met lege handen is echt heel erg verdrietig. Hoop dat de volgende ICSI ronde goed gaat. Knuf.

18. saskia33

saskia33 Niet meer actief

We waren zaterdagmiddag bij een kinderfeestje bij de buren. Allemaal kinderen van 2 jaar en ouder (daar heb ik niet zo'n moeite mee). Alleen kwamen er op een gegeven moment een aantal ouders met in totaal 4 kinderen onder het jaar binnen. Had het er erg moeilijk mee. Ben maar even naar de wc gegaan.

19. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Saskia: Dat is dan wel even onwijs confronterend ja!!! Pffff... 4 stuks... 1 is al een soort van steek... maar 4 is wel helemaal balen... *knufff*

20. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    dat snap ik sas.. een dikke knuffel voor jou!

@eternity.. we zijn er nog niet uit of we het aandurven om deze ronde weer los te gaan, zou het verstandig zijn?

en oma is er in vol ornaat! ('t is tenslotte bijna kerst)

Share This Page