Dit vind ik zo jammer voor je. Jij maakt geen drama, jij voelt wat je voelt en daar vraag je niet om. Misschien is het goed om er een keer een goed gesprek over te voeren? Het kan toch niet zo zijn dat jij jezelf maar weg moet cijferen? *dikke knuffel*
We hebben het er best vaak over, en hij zegt het wel een beetje te begrijpen maar hij staat er gewoon heel anders in. Ikzelf vind het een drama en ben er ontzettend veel mee bezig. Hij niet. Hij vindt het hooguit erg jammer. Wij zijn in een nieuwbouwwijkje in een dorp gaan wonen met heel veel jonge gezinnen. Er zijn er momenteel erg veel zwanger of net bevallen en overal hangen slingers met Hoera Een Jongen/Meisje. Vind ik heel erg moeilijk. En vaak denk ik ook waarom lukt het nou niet, ze kunnen immers geen oorzaak vinden. En ook IUI geeft maar 10% kans op zwangerschap, erg weinig dus. Probleem een beetje is dat ik het verwijt van mijn ex-man heb gekregen dat ik hoe hard hij ook zijn best deed ik nooit gelukkig of tevreden was. Met dat in het achterhoofd, probeer ik soms positiever te zijn dan ik me echt voel. Ik zou het heel erg vinden (alhoewel ik daar waarschijnlijk helemaal niet bang voor hoef te zijn) als sasseman dat ook op een gegeven moment zou vinden. Zo heb je toch je rugzakje.
Herkenning, herkenning, herkenning, behalve dan dat ik streng ben voor mezelf, vind dat ik gewoon moet blijven doen, maar af en toe moet je gewoon even vreselijk uitjanken hè.... Zo nu en dan heb ik een dag waarin ik zo in tranen kan uit barsten, dit zijn de dagen dat ik wel moeilijke situaties ontwijk, puur omdat het me anders veels te genant wordt als ik bv om een kinderfeestje zal lopen brullen... Ik schaam me er ook wel een beetje voor en wil het eigelijk ook gewoon niet, maar ja het is niet altijd een kwestie van willen helaas
oh ja en mannen zijn, uitgezonderd die van Alex (waar had je hem ook alweer gevonden) er echt anders in. Ik weet dat Jippieman echt een grote kinderwens heeft, maar een leven zonder kinderen ziet hij wel goed komen. Het lijkt mij een HELE pijnlijke plek de rest van mijn leven als het niet gaat lukken.
ja onze alex heeft wat dat betreft het lot uit de loterij.. Hoewel netteman het ook beter begint te begrijpen hoe langer het duurt en hoe vaker het fout gaat.. (btw alex.. heb oma inmiddel ingeligd dat ze voor oude en nieuw? oliebollen bij je kan halen.. voer haar dan zo dronken met chamagne dat ze de weg nooit weer terug weet te vinden) Laatst zat netteman met het babytje van mijn zusje op schoot.. Deed zo leif met haar, kijkt ie mij aan.. Was ze maar van ons.... Toen had ik wel ff een brok in mijn keel
@Marjolijn: ik zou van 36.9 uitgaan. Mooi gemiddelde @Saskia: dat is wel even slikken dan inderdaad! En over Saskia-man Hier bijna precies hetzelfde verhaal hoor. Knuffelman vind ook dat ik het veel te zwaar opneem... Het beseft begint nu eindelijk een beetje te komen. Dus er is nog hoop, maar de ene dag brengt veel meer begrup als de andere. Lekker hier blijven spuien, en het niet opkroppen hoor. IK merk dat Knuffelman het stiekem wel heel fijn vind dat ik op ZP klep. Dan hoeft hij niet altijd alles aan te horen.. @Nanette: om adus eindelijk aangekomen?? Kan goed komen door alle medicijnen hoor. Ook het lange immobiel zijn kan een enorme invloed hebben hoor! En er weer voor gaan, tja als je weer kan/wil klussen.. Je rug heeft natuurlijk nog even om te herstellen voordat het lichamelijk echt zwaar wordt.. @Karine: rendiergewei vandaar al dat bloed @Alex: haha, oma met de kerst. Ik stel voor: hang haar in de kerstboom. Goed te zien dat je toch ook weer een grapje kan maken, misschien een lichtpuntje.. @MVL: durf je de lijst nog niet aan te passen?? Hier vandaag contact gehad met de ha. Hij wil wachten met doorverwijzen tot de uitslag van Knuffelman bekend is. Dat zal in de eerste week van januari waarschijnlijk zijn. Ik gaf aan geen zin te hebben dan nog eens op de wachtlijst te moeten, maar hij heeft het even opgezocht en de wachtlijst is maar 5 werkdagen.. Dat overleef ik wel
waarom wil hij wachten op die uitslagen knuf?? Zijn ze slecht dan moeten jullie verder kijken.. MAar zijn ze goed dan moeten jullie ook verder kijken... Dus lood om oud ijzer lijkt me.. Zeker een man die arts van jou
Knuffel, wat fijn dat de wachttijd maar 5 dagen is... Hopelijk is zelfs dat helemaal niet nodig! Mijn man is vanmorgen geweest, woensdag krijgen we de uitslag, ben benieuwd!! Nanette, mooi is dat he je man te zien met zon lief klein babietje... Kan me voorstellen dat het wel even slikken was. Biebje, hoe is het gegaan vandaag??
kippetjesNOD: 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 29-12-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 31-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje 08-01-Jippiejee-30 jaar-ronde 19-1e kindje 10-01-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 19-01-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Afspraken: 21-12: Eternity follikelmetingen voor IUI 29-12: MvD afspraak gyn 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 11-01: Saskia afspraak gyn 18/25-01: Jippiejee kijkoperatie apr11: Mykelti gyn MCA
kippetjesNOD: 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 22-12-Karine-30 jaar-ronde 11-2e kindje 23-12-Saskia33-34 jaar-ronde 17-1e kindje 28-12-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 19-2e kindje 29-12-Mykelti-32 jaar-ronde17-ma in ronde9-1e kindje 29-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 30-12-Knuffel-35 jaar-ronde13-1e wondertje 01-01-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje 08-01-Jippiejee-30 jaar-ronde 19-1e kindje 10-01-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 19-01-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Afspraken: 21-12: Eternity follikelmetingen voor IUI 22-2 Marjolein uitslag semenonderzoek man 29-12: MvD afspraak gyn 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 11-01: Saskia afspraak gyn 18/25-01: Jippiejee kijkoperatie apr11: Mykelti gyn MCA
Ik ben het wel eens met Nanette, volgens mij heb je beide kanten op qua uitslag een doorverwijzing nodig voor de gyn....Beetje dubbel van de HA... Maar goed, in januari bellen en 5 dagen wachttijd kun je wel hebben, lijkt me....En hopelijk is het dan al helemaal niet meer nodig....
haha dames, die arts is inderdaad een man. Maar ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind hoor! Hij wil graag even wachten zodat ze me meteen op de goede plek onder kunnen brengen (bla, bla, bla, zal wel protocol zijn). Maar goed, die 5 dagen kan ik wel hebben hoor. Hij wilde trowuens wel meteen verwijzen naar de fert-afd. Dat is dan wel weer goed nieuws leek mij! @Eternity: zal voor je duimen morgen (tijdens de echo en de echo)
@Eternity succes met de echo ja. @Bieb hoe ben je gevaren????? Is het goed gegaan??? @Knuff, in welk zkh zit of ga je???
Wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven! Dikke knuffel! Vandaag follikelmeting gehad, maar volgens de gyn was er nog niks te zien wat op een rijpend eitje lijkt... Dus OF ik heb geen eisprong deze keer, OF ik heb weer een heeeeeeeeele lange cyclus! :x Bah! Vrijdag weer terug voor nieuwe meting...
Ik vraag me af hoe het met Biebje is trouwens!! Iemand al wat van haar gehoord? Ze had gister haar IUI.
dat is waar ook! bieb had iui.. hmzzzz vreemd dat we nog niks horen.. eternity.. ik heb al gepost bij de buren..