30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Nou, het is alles behalve spannend hier hoor. :(

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Eternity
    Het was pas de eerste follikelmeting toch? Het is normaal dat je dan nog niks ziet. Ze plannen de 1e meting voor alle zekerheid zo vroeg in omdat ze niet het risico willen lopen dat je misschien een vroege eisprong hebt en 'm dan mist.
    Ik had zelf gevraagd of mijn eerste meting een paar dagen later kon, maar dat doen ze echt niet. (Ik krijg mijn 2e ICSI gewoon in natuurlijke cyclus dus dan kijken ze ook naar mijn eisprong.) Ik ben met mijn IUI toen ook 4 keer voor een echo geweest of zo. Zie het maar als een soort controle dat je ei nog niet gesprongen is. :)

3. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    ...

4. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja zeg, ik ga een beetje een lelijk oud wijf in mijn kerstboom hangen. :p
    En ja, humor en wanhoop gaan heel goed hand in hand. (Anders overleef ik het niet.;))

Heerlijk dat er geen wachtlijst is! Moet wel zeggen dat ik het erg lang vind duren voor Knuffelman de uitslag krijgt...

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    advocaatjes of tokkelroom is inderdaad ook een heel goed plan..
    Daar is wel wat meer voor nodig dan een glas;)

Heb je trouwens gezien hoe ik ingelicht daar heb geschreven:S

6. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Whatever it takes! ;)

Uhm ja, maar ik snap m niet. :D (Of heb je dat echt per ongeluk gedaan?)

7. eternity

Omdat ik een lange cyclus heb, doen ze de eerste meting bij mij wat later. Op CD 14 of 15. En normaal is er dan toch al wel een rijpend eitje te zien, die een paar dagen later springt.
    Ik zit dus op CD 15 vandaag, en er was nog niks. Vandaar...

8. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Eternity
    Mijn cycli zien er ongeveer net zo uit als die van jou en gemiddeld genomen is het niet zo lang, maar omdat het een beetje onregelmatig is kun je er geen peil op trekken he. Daarom beginnen ze bij mij gewoon wel op CD 11, want als ik een cyclus van 28 dagen heb, dan zouden ze wel eens eens te laat kunnen zijn. En jij hebt ook wel cycli van 28 dagen er bij zitten, dus ik vind het een beetje riskant dat ze het zo laat doen bij jou. Maar voor deze ronde zit je nog goed. (Het zou wel heel toevallig zijn als je net gister je ei hebt gehad en ze het niet meer kunnen zien.)

9. Mijn temp ziet er ondertussen gelukkig wel een stuk beter uit!!:)

10. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Dat ziet er idd goed uit!

11. eternity

Nou, mijn ei is altijd laat, en ik heb al heel lang geen cyclus meer gehad van 28 dagen. (afgelopen maand had ik gewoon een erg korte LF)
    Dus ik snap er niks meer van.
    Maar goed, we wachten het maar weer af hè!

12. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Hoe is het met jullie?

Wij hadden vandaag een afspraak met de gyn voor de uitslag en ik zou nog even laten weten hoe het was:
    Alles was goed!! Bij mij is niets gevonden en vriendjelief heeft topzaad! Daar loopt hij nu natuurlijk lekker mee te pronken bij mij (pff mannen!) maar maakt niet uit, ben al lang blij dat het positief nieuws is!
    Wanneer ik ongesteld ben geworden, moet ik bellen voor een afspraak voor samenlevingstest en hsg. Iemand ervaring met dit laatste? Daar zie ik namelijk wel een beetje tegenop...

Moet wel bekennen dat ik door dit goede nieuws weer een beetje hoop heb gekregen voor deze ronde. Onterecht ben ik bang want ik heb al weer flinke steken in mijn buik wat voor mij een teken is dat we doorgaan voor de volgende ronde...

Ik weet niet meer wie het schreef maar zag ergens voorbij komen dat iemand de balen heeft van het tempen? Zie ook veel tempkaartjes staan. Moeten jullie dit van de gyn of vinden jullie hetzelf gewoon handig om inzicht in je cyclus te hebben? Ik heb dit namelijk ook gedaan en braaf meegenomen naar de gyn. Die heeft ze vervolgens blindelings achterin mijn dossier gestopt en gezegd dat ik de thermometer in de kast moest leggen. Vanuit de gyn vereniging was namelijk besloten hier niets meer mee te doen omdat het in verhouding te weinig oplevert voor de stress die het de stellen geeft. Wat is jullie ervaring?

13. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oke oke ik kom wel weer even buurten.

Het is super goed gegaan gisteren en biebman denkt dat het nu echt raak is. We hebben nog even het ei gezien en die zat er nog dus die is gisteren gesprongen jeeej.

En verder heel druk maar wel leuk druk.

Eternity, oh meis wat een gezeur met dat ei van jou..nou volgende ronde aan de clomid en dan supersnelle eitjes bij jou of misschien twee ook leuk he hexje?

mvl, oh meis wat goed gefeliciteerd en we gaan voor een plakbeeb.
    Hoe gaat het hier wat heb ik gemist?

14. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Shadee: Fijn dat het goed was bij de gyn vandaag!!! Zal inderdaad een fijn gevoel geven...
    Ik heb verder geen ervaringen met gyn en aanverwanten, dus kan je niet verder helpen ;)

@ Bieb: Wat goed dat het goed is gegaan gisteren!!! Nu hopen dat het ei ook door biebman z'n zwemmers wordt gevonden en niet alleen door de gyn... Maar toppie dat jullie goede hoop hebben voor deze maand!!! Houdt de spirit erin meid!! ;)
    *knuff*

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    het was dus echt een domme fout!
    Ik zie het bij mijzelf de laatste maanden wel vaker.. dat ik hele vage taalfouten maak..
    Voor iemand die foutloos haar essay's ed inlevert wil het wel wat zeggen;)
    HEt zegt me dat mijn hoofd vol is;) en niet alleen met snot:p
    Maar ook dat gaat vanzelf weer leeglopen...

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat zit dan gelukkig eens een keer mee... Maaarrr eerst zein dan geloven hoor:D:D:D

@Goof: we gaan naar Woerden!
    @Eternity: he nee, balen joh! Weer wachten. Ga nu dan maar voor goed nieuws vanavond!
    @Alex: humor en wanhoop gaan onderdaad goed samen! En over Knuffelman, De uitslag van de eerste keer is wel bekend. Nou ja, uitslag...die was niet eenduidig en dus moet het over..
    @MArjolijn: je temp dot het nu inderdaad gelukkig helemaal goed.. Toch weer gedild nodig dus.. (mijn temp gaat trouwens ook langzaaaaam).
    @Shadee: wat een goed nieuws. Maar aan de andetre kant, waarom ben je dan nog niet zwanger. ALtijd moeilijk zulke uitslagen. Ik temp ook, ook omdat ik dacht dat de gyn dat wel zou willen weten. Wat een veassing dat jij nu verteld dat dat dus niet hoeft:$:$:$ Nou moet ik zeggen dat ik er geen stress van heb hoor, het zit nu in mijn systeem..

@All: weinig nieuws hie... iemand een bakkie leut??

17. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik heb nog het een en ander bij te lezen!
    Gisteravond een kerstknutselwerk op mijn werk gemaakt, erg mooi, maar veel werk...
    Morgen lekker een dagje vrij dus weer wat tijd om in huis wat te doen. De kerstkaarten ophangen, wassen en kerstinkopen doen enz.

Ik baal ervan dat ik weer geen ei heb deze maand. Wel weer een positieve ovutest gehad, maar mijn temperatuur doet niets...

Shadee, ik zag ook op tegen de HSG, het is me gelukkig 100% meegevallen. Ik had wel een pijnstiller van te voren genomen maar heb geen pijn gehad. Een echt lekker gevoel is het natuurlijk niet, maar ik vond het geen pijn doen. Misschien dat het meer pijn doet als je eileiders zijn afgesloten, maar dat weet ik niet, bij mij was het in orde.

Ik ga nu "even" de rest bijlezen :D

18. Mamavandewi, misschien dat je temp nog stijgt? Als ik m vergelijk met mijn temp kaartje, loopt ie precies hetzelfde... Dus misschien morgen nog een graadje omhoog...?!

19. C78

C78 Niet meer actief

Marjolein, jouw kaartje ziet er zeker wel goed uit nu!
    Ik verwacht na de vorige maanden niet echt meer iets...

Eternity, Balen dat jouw ei ook kwijt is deze maand. Zwanger worden gaat zo moeilijk zonder ei. Heb je medicijnen voor een eisprong of heb je iui in je eigen cyclus?

Bieb, ik hoop dat je iui goed is gegaan en je ei nu ook echt bevrucht is!! Zou een mooi einde van 2010 zijn.

Knuffel, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe of wat. In het ziekenhuis zouden ze ook eerst een spermaonderzoek doen... Zolang er geen wachttijd is maakt het niet uit!

20. Mamavandewi, ik snap het... Maar andere rondes had je ook geen positieve ovulatietest toch?? Ik wacht toch morgen nog eventjes af en blijf heel hard voor je duimen!!

Share This Page