30+ en nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanochtend negatieve test:(. Bah baal er wel van, had zo gehoopt om zwanger te zijn om de onderzoeken voor te zijn! Ik had ook echt heel goede hoop deze maand.. Droomde er vanochtend zelfs van. Dan is zo'n witte test echt een zware domper:(:(:(

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marjo: *Dikke knufff* Omo-test is zeker k** Hopen dat het over 2 dg toch nog raak is.. Hoe vind je zelf je temp? Volgens mij ziet het er nog steeds goed uit?!?

3. Ja mn temp ziet er nog goed uit. Maar zegt volgens mij niks, vorige ronde daalde hij ook pas dag 12. Ik wil me eigenlijk geen illusies meer maken. Pfff ben er helemaal van slag van, had zó'n goeie hoop:(

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Meissie toch... Natuurlijk wil je je geen illusies maken, want dat doet verrekte zeer als het dan toch (wéér) niet zo is... En dat wachten is "killing".... Ik duim voor je ;)

5. Dank je meis voor je lieve woorden, snik

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey lieve marjo..
    je bent vroeg geweest.. dus het kan nog. Maakt de domper niet kleiner..
    *knuf*

nou snap ik niet veel van kaartjes en wil ik je geen valse hoop geven, maar ik vind je kaartje wel mooier dan de vorige maand

7. eternity

eternity Niet meer actief

och lieverd toch........ :(:(:(
    maar je hebt 2 dagen voor NOD getest... Dat kan toch echt nog veel te vroeg zijn hoor...
    Ik hou gewoon nog hoop voor je hoor meid!
    Maar ik kan me voorstellen dat je je geen illusies meer wil maken... Doet altijd nog extra zeer dan hè!
    Dikke knuffel!

8. Meiden bedankt voor jullie lieve wooden. Ik heb t er volgens mij nog niet zo moeilijk mee gehad als nu. Misshien is voor ons de tijd gekomen ermee te stoppen en meer te gaan leven in het nu, ik weet het niet.. Of dat tenminste te proberen.

Alles staat ook in t teken van zwanger wrden. Ik heb een rotbaan maar ga niet weg omdat ik mss wel zwanger wordt. Ons seksleven ligt op zn gat. Ik kan nergens anders meer aan denken. Dat is niet goed. Ik denk er ook aan om t prius niet te gaan doen. Ben zo moe van al dat getrek aan mn lijf en zo steeds geconfronteerd te worden met mn tekortkomingen. Ik weet t niet.

Heb net een belafspraak gemaakt voor 4 jan met de gyn om dit allemaal te bespreken. Ben benieuwd wat ze zegt

9. eternity

@marjolein: ik kan me voorstellen dat het zijn tol begint te eisen. En misschien is het idd ook wel slim om even een stapje terug te doen. Maar goed, die wens zet je natuurlijk ook niet zomaar 1-2-3 opzij. :(
    Ik denk dat je er goed aan doet om er met iemand over te praten. Want dit is wel een moeilijke beslissing natuurlijk. En daar zul je best hulp bij nodig hebben.
    Je moet af en toe idd ook stil staan bij hetgene wat je WEL hebt. Want anders is het voor Mayra straks ook te merken, dat mama niet gelukkig is.
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen meid!
    Knuffel!!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Marjo, wat een doffe ellende. En je hebt al zoveel op je kerfstok gehad de afgelopen tijd. Kan dit er ook nog wel bij:(
    Ik hou nog hoop voor je deze keer. Ik vind het ook altijd vervelender als ik echt hoop heb gehad dat het goed zit, dus dat is normaal. Het is ook gewoon kl*te! En dat mag. Wees niet te streng voor jezelf. Je mag ook gewoon een mindere periode hebben. En je mag ook best even rust en afstand nemen. Maar het is normaal om er mee bezig te zijn. Je let toch op vanalles op. Maar je doet je best, je doet wat je kan en zit bij de psych en de gyn. Dus heb het er over. Maar je hoeft de hoop niet op te geven hoor. Ook voor jou is er namelijk een lichtje daarboven!!!! Heel veel sterkte. Verwen je zelf (shoppen, sauna, chocolade, muziekje, asociaal doen in winkels, wat je maar leuk vindt). Zet hem op!!! Veel liefs, denk aan je.

Hier weer 2 vriendinnen in 1 x zwanger. Dat moet ik er gewoon bij vragen (erg he). Werd ik ook niet echt vrolijk van. Maar aan de andere kant. Als zij zwanger zijn heeft dat niet invloed op dat ik wel of niet zwanger wordt. En wie weet geeft januari wat hoop als we naar de ha gaan. Het is gewoon nog even afzien. (of zie ik het nou te negatief).

11. Je hebt helemaal gelijk Eternity. Dat is echt t laatste dat ik wil, dat Mayra er last van heeft of krijgt. Daarom roep ik mezelf nu ook terug! En genieten van Mayra doe ik ZEKER wel, en ik ben inderdaad ontzettend gezegend met haar!! Morgen voelt t vast allemaal anders en voel ik me vast een stuk beter! Nu eigenlijk al wel. Effe een potje flink huilen en van me af schrijven helpt ook, gelukkig!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He eternity, hoe was je iui. Of heb ik het gemist en moet ik in het andere hok kijken?

13. Dank je Elba. Het klopt, ik had deze ronde zoveel hoop en dan komt t wel extra hard aan! Mijn droom vanochtend was ook zó echt, ik werd helemaal blij en zwanger wakker. En toen een omo test...
    Maar zoals ik al schreef het gaat wel weer. Effe slikken en doorgaan dan maar weer. Het moet wel.

Confronterend hoor van je vriendinnen. Ik vraag ook altijd hoe snel het gegaan is, alsof je jezelf wil pijnigen ofzo. Ik hoop dat je ze snel volgt, het is je gegund!

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

Lieve Marjolein, die witte test ALWEER is ook gewoon KLOTE.....Daar mag je van slag van zijn....En dat onderhand alles in het teken staat van zwanger worden, kan ik me voorstellen....Misschien is het idd even beter alles op een lager pitje te zetten om eerst even tot rust te komen....Maar dat Prius onderzoek zou ik niet laten schieten...Daar heb je zo naar uitgekeken toendertijd...want dat kon pas in januari...Nu zit je er zo dicht op, dat ik dit onderzoek toch nog even door zou zetten... Dikke knuffel voor je...

15. C78

C78 Niet meer actief

Ik ga nog "even" 10 pagina's lezen... Dan ben ik weer bij en klets ik weer mee!

16. C78

C78 Niet meer actief

Zoveel hebben jullie ook niet geschreven met de kerst, het bijlezen viel mee!

Marjolein, wat balen!! Zo'n mooi tempkaartje en dan toch weer die omo test... Ik kan me voorstellen dat je je nu heel rot voelt! Ik zou denk ik zelf alleen die prius nu niet afzeggen, je hebt er zo lang op gewacht nu...
    Ik had dat gevoel afgelopen maand ook heel sterk. De twijfel te stoppen met zp en dan toch die 3 maanden wachten die de gyn had gezegd... helaas is mijn wens toch sterker en blijf je er hoe dan ook wel mee bezig. Maar toch twijfel ik ook nog steeds hoor. Het zwanger worden en alles er omheen kost nu zoveel tijd en energie, kan ik dat niet beter besteden en genieten van wat ik wel heb.
    Ik hoop dat je toch gewoon te vroeg was met testen, maarja zo'n test zet je toch weer met beide benen op de grond!
    Heel veel sterkte en een dikke kus!!

Eternity, hoe is de iui gegaan gister?

17. eternity

Sorry, ik ben hier idd vergeten te komen melden dat mijn IUI gister goed gegaan is. Of ja, dat weten we natuurlijk pas over 'n kleine 2 weken, of die ook echt GOED gegaan is. :)
    Behoudens van wat buikpijn en dat ik moe ben, gaat het gewoon wel goed.
    Dus we wachten het maar weer af...

18. C78

C78 Niet meer actief

Spannend!!!

Marjolein, voel je je alweer wat beter?

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mooi eternity, dan nu maar weer wachten ja. Gelukkig is het tot zover goed.

Marjolein, lekker dat het weer gaat. Ik kan ook echt opknappen van zp. Voor mij is het echt een uitlaat klep. En ermee bezig zijn ben je toch wel. Dus dat kan dan mooi op zp.

Ik heb wat vraagjes over iui en ivf en zo. Doet iui pijn? Moet je daarbij hormonen slikken?
    En welke hormonen moeten gespoten worden en waar zijn die voor? Ja gewoon ter informatie. Bedankt.

20. eternity

Iui doet echt niet pijn! Die eendebek is niet fijn, maar het doet echt geen pijn!
    En je hoeft niet altijd hormonen te slikken. Doe ik nu ook niet.
    Maar als je hormonen moet hebben, dan moet je die spuiten.
    Puregon heet dat hormoon.
    (tenminste, zo gaat dat bij ons)
    Puregon is er voor dat de eitjes goed en sneller rijpen.
    En dan krijg je ook nog Pregnyl, vlak voor de IUI, en dat is om de eisprong op te wekken.
    Over IVF weet ik niks, dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Als je nog meer vragen hebt, kun je altijd bij me terecht.

Deel Deze Pagina