Lieve marjolein, ik hoop voor jullie voor jezelf de dingen op een rijtje kunnen zetten en dat de gyn volgende week ook daarbij helpt. Raar is het volgens mij helemaal niet hoor dat alles in het teken lijkt te staan van het zwanger worden. Hier nog eentje die daar last van heeft. Knuf
@ Marjo: Heb net even je kaartje bekeken, maar je temp is nog steeds mooi hoog meis!!!! Ik duim voor je!!!!!!!!
hey marjo meis, hoe is het nu met je? eternity.. spannend hoor! ik hoop dat de gyn raak heeft gespoten @sas.. alex heeft voor de ifv dagelijks moeten spuiten en de 2e helft bolletjes moeten duwen..
Marjolein, je kaartje is zeker nog steeds mooi hoor! Mijn temp is ook nog steeds redelijk hoog. Ik heb vandaag NOD... Mocht hij morgen nog niet gezakt zijn waag ik toch ook eerst een testje voor ik naar de gyn ga.
Hahaha, dat vind ik ook! Maar we wachten eerst maar eens af. Over 1,5 week weten we weer meer. (vorige keer was de LF ook maar 10 dagen )
SPANNUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook nog geen oma in zicht of iets dergelijks???? Ik duim voor je!!!!
Nee, nog helemaal niets. Ik heb ook niet echt ergens last van of zo. Heel soms voel ik wat steekjes om en nabij mijn bm, maar dat kan altijd alle kanten opgaan en zegt dus ook helemaal niets. Mijn cyclus varieert van 22 tot 33 dagen en zit vandaag op dag 29... Mijn temeratuur blijft alleen wel wat meer aan de hoge kant dan hij de afgelopen maanden deed. Na 3x geen eisprong had ik het eigenlijk wel een beetje opgegeven, alleen nu vind ik het toch ook wel weer heel spannend worden!
@ MvD: Ik duim ook voor je mee!!!!! Ziet er goed uit @ Eternity: Ook ik ben het ermee eens dat, mocht de IUI nu gelukt zijn (wat ik onwijs hoop voor jullie), jullie een kerstkindje hebben... Al wordt het dan in sept/okt geboren
Hmmm, volgens mij heb ik net toch roze gespot bij het afvegen... Morgen gaat oma dus waarschijnlijk gewoon mee naar de gyn
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, ik wil het niet hebben!!!!!! Verd*mme!!! :x Kssssssssst oma!!!!!!!
Marjolein, wat K*T... Mijne is nog niet gedaald, maar oma is er wel Je voelt je gewoon zo radeloos. Hoe en wat je ook probeert, je kunt er gewoon echt niets aan veranderen. Ik haat het om iets zelf niet in handen te hebben!