Ik woon bij Den Haag... Weert is niet echt in de buurt! Ik kan wel naar Leiderdorp. Ik denk alleen dat ik sneller geholpen wordt als ik nu die 1,5 kilo kwijt ben.
@ Marjo & MvD: Wat ontzettend balen meiden dat jullie allebei (wéér) moeten wachten... Jullie wachten allebei al zo lang!!! Vind het schandalig!!!!!!!! :x *knuffff*
@MvD: ik snap je instelling wel, maar is er al vastgesteld dat je PCOS hebt? Dan alleen is het zinvol om verder af te vallen en die 1,5 kilo vind ik ook miereneukerij....:x Het is ook zo verschillend per ziekenhuis. Hier in B'wijk hanteren ze BMI 40 en in het MCA helemaal geen BMI, mits je maar een regelmatige cyclus hebt. Dat is in jouw geval natuurlijk de vraag, maar die 1,5 kilo maken echt niet uit voor het wel/niet springen van dat eitje. Was het nu 15 kilo dan dacht ik daar anders over, maar goed... Onwijze veel succes met dat laatste zetje. Het gaat je lukken!
mensen ik zwaai even, heb al in het andere hok een reactie gegeven... lieve eternity.. 't wachten valt niet mee he..
Hmm nu toch weer twijfel na je berichtje... Ik loop in het ziekenhuis in voorburg, dat staat volgens mij wel goed aangeschreven. Ik heb geen pcos, een cyclus van 22 tot 33 dagen en geen eisprong... Ze behandelen alleen pas bij een bmi van 32. In Leiderdorp zit ook wel iets zondergrens, maar als ik nu volgende maand wel medicijnen krijg lijkthet me niet sneller nu nog over te stappen. Maar groot gelijk, mierenneukerij is het zeker! Nu weer aan het werk, reageren met mobiel gaat niet zo snel
Wat lees ik hier toch weer een hoop oma-verhalen. Bah... Ook hier lijkt oma aangekomen.. Eerste roze is gespot... Aangezien de MM nu een feit is weet ik niet of ik heel veel hier zal zijn... Merk dat nu ik de laatste tijd wat minder hier ben ik er wel wat rustiger over/onder ben.. Volgende week mag Knuffelman weer voor een semen onderzoek. Ik ben benieuwd want deze week is hij weer ziek (en is zelfs voor een hele kleine ingreep onder narcose geweest), en ik heb echt geen idee wat dat allemaal voor kwaad kan... Het kan dus nog wel eens een lang verhaal gaan worden, maar we wachten maar weer af. Daanra ik de mm in. Zucht, sorry voor de ego-trip. Ik wens jullie allemaal wel een hele fijne jaarwisselng toe! En doe voorzichtig met het vuurwerk
@knuffel: neem gewoon je tijd meid. Is niet niks hoor, dat je nu de mmm in gaat. Maar je krijgt nu wel hulp! Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar dat gaf mij ergens toch wel wat rust. Jij ook een fijne jaarwisseling!!! @nanette: het wachten valt eigenlijk wel mee, moet ik zeggen. Ik heb het zo druk, dat ik ook aan andere dingen kan denken. @all: iemand nog iets van Bieb gehoord?
Thanx, het zal vast wel rust gaan geven, maar nu nog even niet zeg maar Bieb is een weekje op vakantie!
Lekker vakantie!!!! Dat wil ik ook wel, waar is ze heen?? Lekker warm?? Het geeft mij ook nog niet veel rust, eerlijk gezegt word ik doodnerveus van de MMM.... Maar ik geloof dat ik ook zonder MMM hem al wel zal knijpen of het ooit gaat lukken en dan te bedenken dat er nog niks is gevonden bij ons, pfff niks meer aan zwanger worden:x
Heel herkenbaar die angst dat het misschien wel nooit zal lukken. Hier ook tot op heden niks gevonden. Zit enorm tegen het IUI traject aan te hikken, weer hormonen slikken (want ze willen wel ondersteunen met Clomid), weer al die onderzoeken....inderdaad weinig romantisch en leuks meer aan dat zwanger worden. Sorry zit in een dipje, vandaar dat ik ook weinig meer schrijf. Het idee dat ook 2010 nu weer voorbij is zonder zwangerschap vind ik heel erg....
Knuffel hoop dat oma toch weg blijft! Marjolein balen dat ze weer is gearriveerd! Eternity ik duim voor je dat de IUI gelukt is! Alle kippetjes hier een fijne jaarwisseling en hopelijk een vruchtbaar 2011!
Ik had het zelf kunnen typen.... (behalve dat van de IUI, daar ben ik nog niet...) Ik probeer wel vol goede moed 2011 in te gaan, maar kan niet oprecht positief zijn, ik hoop het alleen. Ik hoop bijna dat een eileider verstopt is en dat ze die dan schoonmaken en alles klaar is maar goed zo eenvoudig als dit klinkt zal het wel allemaal niet zijn.
He bah dames, waarom moet het ook allemaal zo moeilijk! Oke, er zijn natuurlikjk mensen waarbij het nog moeilijker gaat, of bij wie het helemaal nooit lukt... maar wij (de meiden hier) wilden gewoon heel graag (nog) een kindje.. Het romantische is volgens mij bij de meesten van ons ver te zoeken helaas... Heb even een eindejaars dip (weer eens wat anders dan een winterdepressie ), en gaat ook vast wel weer over hoor... Oma is er nog nie in vol ornaat zeg maar, maar weet zeker dat dat niet lang meer kan duren. Die MM is er natuulijk om er voor te zorgen dat wij allemaal ooit (nog) een eigen beebje in ons armen mogen sluiten,. maar dat wil nog niets zeggen over wat voor termijn of zo.. Ik denk dat we allemaal (ik in ieder geval wel heel sterk) ook vooral de balen hebben over ons lijf. Waarom kan ik niet "gewoon" zwanger raken. Begrijp me goed, ik vind het geweldig voor de meiden bij wie dat wel lukt hoor.. maar .... nou ja, dat zeg maar. Hoef het niet uit te leggenh hier denk ik..
Vind het ook zo erg dat ik steeds ouder word...over paar maandjes word ik alweer 35 en sasseman 40. Jeetje toen mijn moeder 35 was was ik al 11 en toen mijn vader 40 werd was ik al 15.... Maar probeer er inderdaad wel de moed in te houden. Lukt niet altijd (zoals nu, maar dat heb ik meestal wel die eerste week na ongi).
Nee absoluut niet, hier hetzelfde gevoel, waarom doet mijn lijf nou niet wat het moet doen, zeker omdat er tot op heden helemaal niks gevonden is wat zou kunnen verklaren waarom een zwangerschap uitblijft...