ow afval dames.. In het begin van de hernia en de frustratie van niks vinden ben ik flink gegroeid 5 kilo. Nu las ik weer dat een broodje kaas meer callo's bevat dan een gemiddelde kroket. Dus de kaas van het menu geschrapt (en weer ff op wat andere dingetjes gelet) en ik ben er weer 6 kwijt.. Wil nog ff door gaan tot ik weer lekker strak in mijn velletje zit.. Maar ik ben niet ontevreden!
Hoi meiden, ik heb niet terug gelezen...maar hier even een update. Ik heb vandaag getest en hij is negatief....helaas. En voorlopig stoppen we er even mee. Ben die hormonen weer zo zat kan de laatste week alleen nog maar huilen en wil weer even mezelf zijn. Ik was hier al een poosje niet geweest maar dat zal nog wel even zo blijven. Zodra we weer gaan beginnen laat ik het jullie weten. Voor jullie hoop ik allemaal op roze..... Een dikke knuffel van mij.
kippetjesNOD: 20-12-Muppet80--30 jaar-ronde 30 (MMM)-1e kindje 22-12-Beschuitje-32 jaar-ronde 5-1e kindje 29-12-Marjolein-30 jaar-ronde 14- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 01-01- 08-01-Eternity-31 jaar-ronde 10-1e kindje 08-01-Jippiejee-30 jaar-ronde 19-1e kindje 10-01-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 10-01-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 18-01-Saskia33-34 jaar-ronde 18-1e kindje 19-01-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 26-01- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 20-2e kindje 27-01-Karine-30 jaar-ronde 10-2e kindje 30-01-Knuffel-35 jaar-ronde14-1e wondertje 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 22-2 Marjolein uitslag semenonderzoek man 29-12: MvD afspraak gyn 31-12: saskia uitslag colonoscopie 06-01: Marjolein PRIUS onderzoek 11-01: Saskia afspraak gyn 18/25-01: Jippiejee kijkoperatie apr11: Mykelti gyn MCA
verdorie bieb! ik had het jullie zo gegunt.. Het is denk ik wijs om er een pauze in te gooien. Om even adem te halen en je weer goed te voelen. Knuffel van mij
@bieb: g*dver!!!!!!!!!! Wat enorm k*t van je negatieve test!!!! Ik kan me echt voorstellen dat je er eventjes mee wil stoppen. Die hormonen lijken me ook echt vreselijk! Doe rustig aan meid, en als je gewoon wil komen kletsen, dan kan dat ook hoor. Het hoeft niet perse over het zwanger worden te gaan. Ik blijf gewoon heel benieuwd hoe het met je gaat. Maar doe vooral wat goed is voor jezelf. Dikke knuffel terug!
@eternity, Ik vind het ook erg knap van je! Ik moet alleen op heel streng dieet als ik wil afvallen. Was mei vorig jaar met Weight Care begonnen en was in 2 maanden 8 kilo kwijt. Ben weer normaal gaan eten en tadaa... alle 8 zitten er weer aan... Ik heb het maar opgegeven, ik ben wie ik ben... Ik ben zeker te zwaar( 1.60 lang, 90 kilo), maar je raakt soms gewoon depri ervan dat het niet lukt. Ik heb alles geprobeert aan diëten en niets helpt. En dan kom je bij de gyn en die zegt tegen je dat je wel moet proberen af te vallen:x, gelijk geantwoord dat ik al 15 jaar bezig ben met afvallen..., kwam als antwoord, dan zal het toch aan je schildklier liggen... Dus hopelijk als de medicijnen verhoogd worden, misschien dat ik dan wel wat afval. @Bieb, Wat erg van je negatieve test! Ik ken je nog niet zo goed, maar ik baal wel ontzettend! Ik had het jullie toch wel gegund. Misschien wel goed voor jou en je partner om even een pauze in te lassen. Ik kan mij best voorstellen dat je weer even jezelf wilt zijn. Hou je taai, en laat gauw weten hoe het met je gaat.
Bieb, lieverd wat weer K*T nieuws, snap dat je het nu wel een gehad heb, ik hoop voor je dat je de hormonen weer onder controle kan krijgen, is oma er al??? Hoe lang DPO zit je nu?? Ach get-e-get ik probeer ook maar wat, maar ik ken het gevoel nu ook al helaas een witte test is een witte test en GAME OVER hè... Ik hoop gauw weer die positieve Bieb terug te zien hier, een beetje rust lijkt me goed, maar niet wegblijven hè, ik ga je missen hoor! KUS!
Bieb, jeemig, het zit je niet mee. Het is ook zwaar. Het kan geen kwaad zo'n pauze, die paar maanden rot alles niet meteen weg (op z'n naarst gezegd) . En heel veel sterkte!!!! Nanette, you go girl
Nanette, wat goed!! 6 eraf... super! Bieb, wat verschrikkelijk K*T dat het weer niet gelukt is Wat vervelend dat je ook zo'n last hebt van de hormonen. Heel brgrijpelijk om weer even een pauze in te lassen en weer even een beetje jezelf te worden! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!
Nanette, ik werk in Bolsward en jij? Eternity, Ik hoop dat het raak is. Zeg verder niks! En bedankt voor je omschrijving van hoe dat gaat zo'n IUI, dan weet ik dat een beetje. Heb jij onderzoeken gehad voor dat je ging IUI en? En hoe is dat pregnyl? geeft dat bijwerkingen? En ik geloof niet in dat je het te graag wil en dat het daarom niet lukt. Onzin. Je hoofd zit niet in je baarmoeder en ook niet in je eileiders en al helemaal niet in je mans zaad!!!!!
Hahaha... Jeetje.. Dat zou wat zijn zeg... M'n hoofd in mijn baarmoeder, eileider of in mijn man z'n zaad... *LOL* Maar ben het met je eens hoor Elba: Ik geloof daar ook niet in!!! Wel dat je dan de "kwaaltjes" kan hebben, omdat je het graag wilt en dat psychisch "meewerkt"...
Goedemorgen kippies, Het is weer maandag en de eerste werkdag in het nieuwe jaar is weer begonnen. We hebben altijd nieuwjaarsontbijt, maar dit jaar sla ik het maar over... Geen zin om een half uur in de rij te staan voor een koud ei en croissantje.. Allemaal een fijne (werk)dag toegewenst! xxxx sonja
Beste wensen allemaal! Bieb: wat ontzettend K*T dat de test negatief was. Ik vind het heel erg voor je dat je zo verdrietig bent en wil je heel veel sterkte wensen met de pauze die je inlast.
@elba. h'veen.. dus zijn we conculega's @all mijn vriendinnetje belde net.. vond het al gek, ze belde mobiel maar moest gewoon werken.. Is ze bevallen (8 wkn te vroeg).. Longrijp kon niet meer, de weeën stoppers werkten niet.. Dus is spannend allemaal. Gelukkig wel een dikkertje en nu is hij stabiel.. Kan verdikkie niet eens even kijken bij haar Maar ze klonk stoer!! pffffffff hopelijk gaat dit goed.. ze heeft er een goed gevoel bij..
Jeetje, 8 weken te vroeg, dat is niet zo best. Hopelijk groeit het kindje goed en mogen ze snel naar huis.
Nanette, O, leuk in heerenveen in dat glazen gebouw. Ben je al weer aan het werk na je operatie? Veel sterkte he!