En trouwens, ik ben ook moeder. En dacht toen ook van te voren dat het nooit zou lukken. Dus hang je er niet aan op. Het zegt niets!
Ik had dat gevoel al VOORDAT we uberhaupt begonnen om kinderen te krijgen! Ik wil ze ook super graag!!! Daar gaat het niet om! Ik wil ook super graag moeder worden. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik ooit zwanger zal zijn! Dat ik ooit een dikke buik krijg met een beebje erin, en dat ik dan moet bevallen, en een mooi kindje krijg... Het heeft niks te maken met het feit dat we nu 11 maanden bezig zijn. (ookal helpt dat er natuurlijk ook niet aan, want elke maand dat het weer niet lukt, is alleen een bevestiging van dat gevoel)
Daar heb je gelijk in, wat een rot gedachten. Maar je kan er niets aan doen. Denk niet aan een roze olifant, is hetzelfde. Even een vraagje. Weet iemand hoe het is om puregon te spuiten? Is dat eng? Is dat te doen? Geeft het bijwerkingen? Hoe is dat? (just in case)
Ik bedoelde niet dat jij ze niet supergraag zou willen. Ik bedoelde alleen maar dat ik in mijn naïviteit vroeger gewoon nooit dacht aan dat het niet zou lukken. Bij mij is dat gevoel van niet lukken in de afgelopen 15 maanden ontstaan en gegroeid. Sorry dat ik me niet zo goed uitdrukte in eerder berichtje.
Pfff, het lijkt wel of de menstruatie pijn bij elke cyclus weer heftiger word!!!! Ik lig echt krom!! En ik zit op m'n werk! Nog maar ff..... even volhouden nog....
Inderdaad heel herkenbaar! En nu blijkt dat ik ook bijna nooit een eisprong heb ben ik ook heel anders tegen het enorme geluk aan gaan kijken dat ik al wel een kindje heb. Ergens in mijn achterhoofd zegt dan dat stemmetje ook wel weer, zie je nou wel, er is wel iets... Onze kinderwens is wel even groot, het enige echt grote verschil is dat ik wel mama ben en het wel al een keer heb meegemaakt. Ik hoop zo van harte dat jullie dat ook echt hoe dan ook een keer zelf mee mogen maken! Het is jullie zo gegund...
Meiden ik heb goed nieuws! Ik ben vandaag bij de dietiste geweest en ik heb mijn streefgewicht gehaald!! Vrijdag heb ik een belafspraak voor mijn uitslagen en dan ga ik dus gelijk weer een nieuwe afspraak maken!
goed man!!! mijn kleine sonja bakker wannebe zegt net tegen mij zoooooo jij hebt een grote dikke kont.. en bedankt!!
Heerlijk he die uitspraken! Dewi vond vorige keer dat zij een hele dikke buik had (na het eten). Toen ik vroeg en mama dan? Zei ze, Neeee, jij niet Hoe gaat het eigenlijk met je rug nu? Kun je al weer wat om en door het huis lopen zonder te veel ellende en pijn?
Dames, ik ben jullie niet vergeten hoor, maar is het nieuws ook al aangekomen?? Gisteren ochtend zijn de meiden van Hex geboren. Elvira en Marouscha, beide bijna 2 kilo. De hele fam. maakt het goed (de kleintjes in de couveuse en mama en papa best moe).
Marjolein, veel sterkte/ succes morgen. MvD, super, streef gewicht klinkt goed!!!!!!!! Hoop dat ze je in het ziekenhuis nu ook serieus nemen!!!!!