goedemorgen iedereen.. was het gezellig gisteren eternity?? met je zus bedoel ik? mvd.. heb jij de gyn al gebeld dat je nu een prachtig lijf hebt en dat je eindelijk zwanger kan worden.. Want ja.. een lichaam met een kilo te veel daar wil natuurlijk geen baby in zitten (zoowwwwww dat was mijn sarcasme van de dag, nu ga ik mij weer netjes gedragen.. overigens sarcasme gericht tegen jou gyn en niet tegen jou;)
Goedemorgen allemaal, Vandaag zou mijn NOD moeten zijn... Oma is inderdaad nog niet langs geweest, maar ik wacht nog even 2 dagen af... Hoe lang duurt een gemiddelde cyclus eigenlijk? xxx sonja
hey sonja.. knap hoor wachten tot 2 dagen overtijd.. lukte mij dat maar een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen. Maar dat is echt gem. geloof dat goed is tussen de 25 en 35 dagen
Sonja, goed bezig dat je 2 dagen kunt wachten!! Daar moet ik altijd veel moeite voor doen Ik zit ook op een cyclus van 28 dagen. Heel soms ineens een 30 dagen tussendoor maar meestal 28...
Hallo, Na een buikgriepje ben ik weer boven tafel. En nou is er weer iemand op een scoutmobiel langs gereden. Helaas. Maar vandaag met huby naar de ha en we hebben een afspraak met de gyn 26 jan. Ik moest bijna huilen bij de ha. Zit me toch wel hoog hoor dat het nog niet is gelukt en voor je gevoel bij andere altijd in een keer (nou ja hier niet dan). Ha deed niet moeilijk en we hebben dus een afspraak. Das dan wel weer positief. Al maak ik me wel druk. Hoe zal dat zijn. En ik ben een beetje verdrietig dat ik nu officieel bij de probleemgevallen hoor (ik hoop niet iemand te kwetsen met deze benaming). Je hoopt altijd dat het anders is. En ik hoop dat we niet weg gestuurd worden door de gyn. Mvd, Sterkte bij de gyn! Nanette, zou mooi wezen!!! Waar ben je geopereerd? is de operatie goed bevallen in dat ziekenhuis?
kippetjesNOD: 08-01-Jippiejee-31 jaar-ronde 19-1e kindje 10-01-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 18-01-Saskia33-34 jaar-ronde 18-1e kindje 19-01-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 26-01- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 20-2e kindje 26-01-Marjolein-31 jaar-ronde 15- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 27-01-Karine-30 jaar-ronde 10-2e kindje 30-01-Knuffel-35 jaar-ronde14-1e wondertje 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje 31-01?-Eternity-31 jaar-ronde 11-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 07-02-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje Afspraken: 11-01: Saskia afspraak gyn 13-01: MamavanDewi afspraak gyn 18-01: Jippiejee kijkoperatie 26-01: Elba afspraak gyn 16-03: Mykelti gyn MCA
@nanette: het was zeker wel gezellig met m'n zus! Ze heeft alleen een nieuwe hobby. Acrylnagels zetten. Dus moest ze even op mij oefenen!! Pfffffff, dat was NIET gaaf! Hahaha Ik heb ze vandaag er maar weer snel af gehaald, want m'n nagelriemen deden echt zo'n pijn van al dat vijlen!! Dus ze moet nog ff door oefenen! @elba: gatver, oma hou ook gevonden? Balen hoor!!! Tja, probleemgevallen zijn we. Maar het doel heiligt de middelen meid. Denk daar maar aan.
acryl kan wel heel mooi staan, maar oko vreselijk (helemaal als de nagels doorgroeien.. dan zie je eerst nagel.. dan zo'n dikke bobbel.. ieuw) Maar fijn dat je ontspanning hebt gehad.. Donderdag mvd.. oewwww zal wel spannend zijn denk ik! (dat denk ik echt.. probleem met nette en gyn afspraken dat mijn verwachting altijd hoger blijkt te zijn dan de geboden hulp..)
Het is niet dat ik niet wil testen... maar eerder bang voor teleurstelling... Ik voel me ook niet zwanger. Ik had vanmiddag wel een druppeltje bloed... Dus ga ik er vanuit dat oma vannacht wel langskomt.(kan het ook innesteling zijn?) Ik moest van de gyn starten met temperaturen bij de eerste dag ongi. Dus dat zal morgen zijn. Heb ook een email gestuurd, ben benieuwd naar de bloeduitslagen. Mocht oma over 2 dagen nog steeds niet geweest zijn, dan hoop ik op goed nieuws Daarnaast moet er ook een afspraak gemaakt worden voor de baarmoederfoto en de samenlevingstest. fijne avond dames!
Fijn dat jullie zo snel een afspraak hebben! Hier tweeledig: a) we mogen pas een jaar na de mk komen en b) ze hadden een wachttijd van 4 maanden... We waren in een ander zkh al in sept, maar daar werden we dus weggestuurd. Wilden we beiden ook nooit meer heen. Stelletje &%&%# :x @Nanette: spannend! Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jullie zo vruchtbaar zijn! Helaas voor jullie blijft het dan weer niet plakken.... Zou je ook problemen kunnen hebben met innestelen als je nooit een posi test hebt? Dan wil ik de aspirine mss ook wel proberen deze maand. Wat voor merk koop je dan? @MvD: voor jou ook spannend! Succes! @Sonja: roze willen we hoor!
We hebben nu besloten een afspraak te maken met de gyn vlak na 7 februari. dan willen we de garantie dat we vanaf mei hulp krijgen (is een jaar na de miskraam). Krijgen we dat niet, dan zeggen we ter plaatse dat we naar een ander ziekenhuis gaan. Mijn man wil nu liever nog niet allerlei dingen gaan ondernemen, dus dit is dan een tussenoplossing. Dacht laat het jullie even weten
Mooie middenoplossing Marjo. Tis wat, mannen! Nanette, allebei de operaties? 4mnd wacht tijd. Poeh wat lang.
Sonja, jij houdt het wel heeeeeul spannend zeg Mykelti, belachelijk toch eigenlijk he, 4 maanden...:x Elba, balen dat oma er weer is meis
Sonja, spannend hoor! Hopelijk blijft het bij de ene druppel! Mykelti, wat vervelend dat de wachttijd zo lang is bij jullie! Hier hebben ze gelukkig geen wachtlijsten. Ik belde vrijdag voor een afspraak en zou dinsdag of donderdag langs kunnen komen. Morgen ben ik op pad voor mijn werk dus donderdag heb ik mijn afspraak. 4 maanden is dan wel erg lang wachten Hopelijk gaat het daarna wel iets sneller! Marjolein, dat klinkt als een goed idee! Gewoon weer de afspraak na de uitslag. Loop de deur maar gewoon plat, zou ik ook doen! Hopelijk wordt je dan verder geholpen... Het blijft inderdaad toch apart. Allemaal doen we er al lange(re) tijd over om zwanger te worden en allemaal met andere oorzaken/redenen waarom het niet wil lukken. De een heeft redelijk snel een positieve test maar blijft niet zwanger, de ander wordt maar niet zwanger.
Ik wil toch ook nog een ZIELIG verhaal met jullie delen... (niet lezen dus als je niet wilt!) Van het weekend sprak ik iemand met een kinderwens. Hun hoop is inmiddels gevlogen en na 6 jaar beseft ze geen kinderen te zullen krijgen. Haar man was gestereliseerd en de zwemmers zwemden niet meer. Ze heeft 5x een eicelpunctie ondergaan en er is 9! keer een emmy teruggeplaatst. Helaas allemaal zonder succes... Ze vertelde ook dat ze het er nog steeds moeilijk mee heeft. Ik vond het best heftig om te horen! Ik wil zo graag een 2e kindje, maar ik werd wel nog met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik tenminste zelf een kindje op de wereld heb gezet! Het is zo oneerlijk...
MamavanDewi, dat is inderdaad heel heftig om te horen/lezen. Op zulke momenten besef je inderdaad maar weer eens heel erg wat een geluk en wat een wonder het is dat we uberhaupt al een gezond kindje hebben mogen krijgen!