Ze kan er inmiddels wel goed mee omgaan en praat er ook gewoon over. Ik kan me alleen echt niet voorstellen hoe je daar nog boven op zou kunnen komen... Ik moest het gewoon even delen! Sorry....
Het schijnt echt een rouwproces te zijn waar je doorheen moet... Het lijkt me echt verschrikkelijk inderdaad...
Ik zie dat jij deze maand trouwens net zo goed aan het tempen bent als ik Ik wilde vanmorgen echt weer beginnen, maar Dewi vond het om 5 uur al ochtend vandaag Misschien sla ik toch maar de hele maand over... ik twijfel nog!
@elba.. de bm hysteroscopie in l'wrden, de gyn die het deed was erg aardig en betrokken. Maar ze deden het in eerste instantie zonder verdoving en dat was niet prettig! (sorry jippie) uiteindelijk spuiten in de bm gekregen en toen ging het prima. (achteraf had ik de hernia al, dus ik lag niet lekker) De hernia operatie in drachten en ik heb nog nooit zo'n goede afdeling meegemaakt. zowel de poli als de vpafdeling was prima! De operatie kon binnen een week. @mvd.. ja wat een verhaal.. ik ben ook blij met de zegening die ik heb lopen hier.. @sonja.. innesteling denk ik niet meer, maar bij een zw is alles daar wel gevoeliger en kan een vaatje oid knappen @marjo klinkt als een goed compromis, dan heb je iig doelen!
mykelti lig al in bed en opeens schiet je post door mijn hoofd. geloof me dat il het soms oook niet snap. Ergens wilde ik wel dat ik wat uit kon delen hier of daar. maar steeds zwanger en steeds mis is ook niks. het moet trouwens nog blijken of het nu wel zo is hoor. maar lieve mykelti, wilde je toch nog evem een hug geven voor het slapen gaan!
MamavanDewi ja dat tempen... Wilde er iets minder mee bezig zijn deze maand, en door te tempen lukt dat niet echt. Wilde vanochtend weer beginnen, maar ook Mayra vond t om half 5 vanochtend weer welletjes geweest. Denk dat ik ook maar een maandje versla.. Nanette heb je nog een testje gedaan??
Nee, dat is ook zeker zo, maar ja, gevoel is nou eenmaal niet logisch. Er zijn op mijn werk eindelijk mensen die snappen dat ik het gevoel heb een zwangere vrouw van de trap te gooien.... 8) Welke aspirine heb je gehaald en hoeveel slik je per dag? Wil het eigenlijk gewoon ook gaan proberen. Heb nl een chronisch B3 tekort en dat is niet zo best voor de doorstroming, dus misschien dat aspirine net dat zetje geeft....
Heb ook eens gegoogled op het gebruik van sinaspril bij innesteling. De meningen zijn nogal verdeeld, maar waar ik van sta te kijken is dat er artsen zijn die zeggen dat mensen het niet mogen gebruiken. Dat vind ik echt bizar...als niets helpt, waarom dat niet proberen? Je krijgt er echt helemaal niets van... Ik snap wel dat jij zegt dat je het niet wilt gebruiken met je ene nier, Marjolein, maar voor de rest? Die hysterie is ook met de vitamines die ik bijslik/spuit. Daar gaan de reguliere artsen in NL ook helemaal van flippen, terwijl ik me beter voel dan ooit! In bv Amerika zijn die referentiewaardes allemaal allang achterhaald!
Goedemorgen @all - Helaas oma is toch langs gekomen vannacht Ben begonnen met tempen... Heb en mooie kaart gehad waar ik 2 maanden een cyclus op bij moet houden. Als ik het voorbeeld moet geloven zit ik volgens mij wel hoog... 36.9 Werkse vandaag allemaal!
Is het de bedoeling dat we verder gaan op dit forum? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/243095-speciaal-voor-bieb-natuurlijk-alle-andere-kippies-nieuwe-hok-339.html Of zijn dat gewoon 2 aparte forums? xxx
Sonja, wat balen zeg van oma... Ik had goede hoop voor je Hopelijk/misschien kan het tempen wat meer inzicht geven. Het zijn 2 aparte forums. In principe komt dit forum voort uit t andere. Op een gegeven moment kwamen er daar wel heel veel zwangeren bij en toen hebben we dit forum geopend voor de meiden die dat even niet konden of wilden zien.
@marjo.. ik heb nog een testje gedaan vanmorgen.. en het is niet wezenlijk anders dan gistermiddag/aaf.. dus ik moet gewoon maar even 2 daagjes wachten en anders de conclusie trekken dat het niks is.. @mykelti. ik heb gewoon asperine gekocht. Kon ze alleen van Bayern krijgen. 100mg.. Ik neem er 1 per dag. Soms denk ik ook nog aan de b12 hoor.. de eerste prik zat ik op 150 geloof ik of was het 220.. iig niet geweldig. De 2e keer zat ik op 350 dat is genoeg.. Maar soms hoor ik jullie en dan denk ik, zou ik niet gewoon zuigtabletten kopen. Ik geloof dat het geen kwaad kan toch? Waar koop jij ze marjo?
sonja.. wat balen meis! snapte oma weer niet dat ze niet welkom is.. soms denk ik dat we een psych. test voor die ouwe moeten aanvragen
Nanette, ik koop geen aspirines, omdat ik dat een eng idee vind met mn ene nier. Wat vreemd de test hetzelfde... Mmmmm ben benieuwd overmorgen...!
@marjo, dat weet ik volgens mij mag het ook niet met nier problemen.. maar ik bedoelde de b12 zuigtabletten.. Ik meende dat jij ze zelf kocht
bij nader inzien denk ik trouwens dat de test wel donkerder is dan gisteren, maar zal het zo manlief vragen. Die is altijd genadeloos eerlijk
Oehhh Nanette, spannend zeg!!! Ik koop ze bij natuurlijkwinkel of drogisterij. Orthica is het merk. Je kan ze ook soms bij de apotheek kopen
kan geen kwaad toch? stel je voor dat mijn b12 waarde gestegen is, kun je teveel hebben? nee toch? en moet je dan nog foliumslikken?
Nee een teveel plas je weer uit! DUs kan je zeker nemen! Zet anders eens een fotootje van de test hier neer!! Wat ik me nog afvroeg, zouden ze bij jou ook niet kijken of ze het stukje in je baarmoeder weg zouden halen??
ja daar moest ik in januari voor bellen, maar volgens de gyn hoefde het een nieuwe zw niet in de weg te staan. Het kon.. Dus wat dat betreft is een nieuwe zw een beetje dubbel. Soort van op hoop van zegen dan maar