Lastig he, van de vage testen op de foto krijgen... Ben wel heel benieuwd!! Inderdaad wel een beetje dubbel. Als het een nieuwe zwangerschap niet id weg zou zitten, waarom halen ze het dan weg ? (Met wellicht weer de nodige risico's). Hoe is het trouwens met je rug? Zou je een zwangerschap weer aankunnen denk je? En heeft je man al naar de test gekeken?? (wat een vragen he)
Das inderdaad wel heel lastig om te zien. Ik heb het idee dat ik die van gisteren beter kon zien. (niet dat die ook duidelijker was op de test, maar gewoon beter gefotografeerd..) Wat zegt je man ervan? En hoeveel dpo zit je nu?
manlief ligt nog lekker op zijn bedje te slapen.. Die hoeft pas vanmiddag te werken.. Dus die vraag ik straks even, dan horen jullie het wel ik zit pas op 11 (of 10) dpo.. dus ik ben vroeg hoor.. maar toch
Voor die tijd zou het wel al helemaal super zijn een lijntje!! Ben benieuwd wat je man ervan zegt zo. Laat je even weten?!
Hai dames, ben al een tijdje niet geweest (geprobeerd om er minder mee bezig te zijn....hielp niet echt). Vanmorgen naar ziekenhuis geweest (ben nog bijna aangereden onderweg, stond in file komt er een muts enorm snel op me afgereden, ikke handen over hoofd en wachten op boem, kwam niet maar de auto's achter haar stonden erg scheef, want die moesten door haar ook vol in de remmen). Vanaf nieuwe ronde starten we met IUI, gestimuleerd door Clomid 50. Vanmiddag wordt ik gebeld voor afspraak prikinstructie (he bah moet ik mezelf prikken). Ze had uitgerekend dat de kans om zelf het komende jaar zwanger te worden maar iets van 26% was en dat daarom IUI geschikt was voor ons. Een samenlevingstest of kijken naar vijandig slijm doen ze niet. En als het na 3 pogingen niet is gelukt moet ik langskomen bij haar om te kijken of kijkoperatie een optie is.
Jeetje Saskia, wat een doos die vrouw! GElukkig niks gebeurd. Spannend hoor dat jullie aan de IUI gaan! Weet je ook wat de kans is dat het lukt met IUI?
Ja erg veel vind ik het ook niet, maar ze had het over normaal iets van 14-17%, ook niet zo heel erg veel. Maar blijkbaar werkt het nu bij ons helemaal niet dus dan is 10% beter dan niks toch?
@saskia: ah, jij ook een IUI-ganger! Welkom! En die hormonen spuiten moet ik ook. Ik vind het best te doen hoor. Eerste keer is echt RETE-eng!!! Maar daarna wordt het steeds makkelijker. @marjolein: ze zeiden tegen mij dat een IUI dezelfde slagingskans heeft dan als je allebei niks mankeert, en dan seks hebt op het juiste moment. En volgens mij is dat 10-15% ja. @nanette: ik zie 'm niet echt, op de test! Maar 11DPO is ook nog wel ERG vroeg hè!
Is bij een normale IUI, als alles goed is, de kans op slagen maar 14 tot 17 %? Ik snap dat dat een gemiddelde is en veel factoren meespelen, maar had toch wel iets meer verwacht... 10% is natuurlijk best veel. Draai het eens om, 10% kans als je zwanger bent dat het fout gaat. Dan is 10% ineens super veel. Of 10% kans dat je 1 miljoen wint!
@saskia, Ik hoop zo dat het met IUI wel lukt. Het is ook zo moeilijk als het gewenst is... Anderen om je heen knippen in hun vingers en zijn zwanger... en wij... moeten er van alles voor doen... Ik hoor alweer om mij heen dat collega's wel voor een 2de willen... Alsof het allemaal zo makkelijk gaat... @all, morgen is het zover... dan moet manlief zijn spulletje inleveren bij het labo. Ik ben toch best wel benieuwd wat de uitslag zal zijn. een emailtje gehad van de verpleegkundige en zal vanmiddag mijn mailtje beantwoorden... Ga even lunchen met collegas
Jij moet voor de eispring al spuiten met hormonen? Ik krijg weer 5 tabletjes 50mg clomid maar moet om eisprong te triggeren hormoon gaan spuiten geloof ik (maar dat hoor ik straks hopelijk wel).
@sas.. dat was schrikken van die doos achter het stuur! Ik vind 10% ook niet heel veel, maar het is beter dan niks.. (klinkt raar..) Als we het nou zo doen.. natuurlijk is 26%+iui is 10% maakt 36%+ 64% verdienen=100% (in een poging het luchtig te doen..) @marjo.. mijn man "nou nee.." dat zei hij.. dan is het zo..