30+ en nog steeds niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjolinos wat bijzonder dat de eerste stappen voor pleegzorg zijn gezet!! Ik zou heel graag een kindje adopteren, maar dat is helaas te duur. Ik zou zeker ook pleegzorg overwegen (dat doe ik nu al) maar na overleg met mn schoonzusje die bij een instantie werkt wil ik nu toch iig wachten tot mijn dochtertje wat ouder is. Maar ik begrijp je keuze heel goed! Hopelijk mogen jullie heel snel een kindje in jullie armen sluiten, op welle manier dan ook!

Mama van Dewi ik snap eerlijk gezegd niet zoveel van tempen. Ben je nu bang dat je helemaal geen ei hebt gehad?? Omdat de ovutesten negatief blijven??

Knuffel dat zou leuk zijn!!!!

Eternity, ik heb er ondertussen al wel weer genoeg van haha! Pfff dat verplichte klussen... Maar we hebben weer ons best gedaan!:D;)

De fysio was wel lekker. 25Minuten lange nekmassage, mmmm niet verkeerd! Maar of t nou geholpen heeft?!;)

2. C78

C78 Niet meer actief

Ohh zo'n massage klinkt wel heel erg lekker!! Hopelijk helpt het ook wat tegen de pijn...

Mijn ei is trouwens vaker laat. Ik vind alleen die temperatuur van gister zo hoog. Nu hij vandaag weer lager is twijfel ik of ik hem wel mee moet tellen, het was tenslotte veel later dan normaal.
    Misschien komt mijn ei toch nog. Hij komt vaker op dag 20 dus het kan nog :D

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @knuffel.. Ik weet het niet.. het is gewoon zo vreemd.. Dochterlief was ongepland en bleef zitten (na bloedingen) en nu blijft het niet..
    Of nettekind was een luckyshot.. of we hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel pech
    of er is na dochterlief iets gebeurd..

4. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein: hahaha, dat verplicht klussen is niet altijd fijn hè!
    Maar ik vind het deze keer op de een of andere manier niet zo erg. :D
    Maar na morgen ga ik 't ook weer op een wat lager pitje zetten!

@knuffel: het verbrand idd calorieen ja! :D
    Dus dat houden we ons dan maar voor, als we even geen zin meer hebben! hihi

@bieb: ik ben ook echt benieuwd wat deze ronde dan gaat doen.
    Vanaaf idd nog maar even aan de eggtion ja! lol
    Hoe gaat het met jou verder nu meid?

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Marjolein: een goed massage doet in eerste instantie pijn na afloop... Maar misschien zat de boel ook wel zo vast dat ern meerder behandelingen nodig zijn om de boel los te krijgen!

@MvD: ik temp nu voor de eerste maand dus ook nog niet echt evaringsdeskundige:p:p. Misschien dat iemand anders het wel weet (Mykelti bijv...)

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Met mij gaat het wel goed.
    Ik ben inmiddels aan de provera om ongie op te wekken vrijdag laatste pil dus hoop dan maandag ongie te worden...
    Heb alleen wel last van die pillen ben moe, slaap slecht, vreetbuien, pukkels maar ja ben wel blij dat er weer wat gebeurd.

En hoe gaat het met jou lieverd???

7. eternity

eternity Niet meer actief

Dat beantwoord ook meteen mijn vraag hoe het met je gaat! Hihi
    Maar dat is wel balen, dat je er zoveel bijwerkingen van hebt!
    Ik kan me ook voorstellen dat je blij bent dat er weer wat schot in de zaak zit hoor!

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    hoi marjolein, ach als het maar lekker is geweest en denk ook niet dat het meteen de eerste keer over is wanneer moet je weer terug komen???

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @mvd.. een laat ei is beter dan geen ei.. Maar hij mag nu wel eens komen.;) dus daar komt ie
    EITJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OPSCHIETENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

@marjolein..Ik zei al.. de fysio kan de oorzaak niet wegnemen;)
    Neemt niet weg dat de behandeling erg prettig kan zijn;)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He bah, ik ben ook zo'n bijwerkingen mens (hoop voor jou dat het voor jou alleen bij deze pillen is). Maandag dan dus ongi, en dan aan de pillen die de eitjes moeten gaan laten rijpen???

Hier alles rustig. Niets bijzonders te melden eigenlijk (behalve dan dat ik op mijn werk een leidinggevende van een andere afdeling tegen kwam die mij heel graag in haar team wil hebben:D:D).

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oooh echt en ga je dan van baan wisselen???

Ja eerst wachten op ongie en dan vanaf de 3e dag hormonen spuiten en dan dag 10 een folikkelmeting om te kijken hoe groot de eitjes zijn....

12. Nee meiden ik had ook niet meteen wonderen verwacht hoor! De massage was echt heel fijn,maar inderdaad erna wel extra pijn. Ik ga nu voorlopig wekelijks terug en de 15e heb ik intake bij psych. Dus ben hard aan mezelf aan t werken, komt vast goed!!:)

Bieb, he wat een vervelende bijwerkingen. Nouja je weet waar je het voor doet he! Hoop dat je snel ongi wordt!!

MvD dan heb inderdaad laat je ei! En hoeveel dagen duurt je cyclus gemiddeld?

Eternity,fijn dat t jou zo goed afgaat deze maand!!! Jullie zijn gewoon nu al aan het klussen voor een verjaardagscadeau!!! Daarom is t vast zo leuk!!;)

Nanette kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt dat er na je dochtertje iets mis is met je baarmoeder... Hopelijk blijkt t allemaal mee te vallen!

13. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Echt goed bezig jij;);) ben ook zo benieuwd hoe het zal gaan bij de psych.

14. Ja ik ook! Ik zie er best tegenop en tegelijk kan ik niet wachten! Gek hè! Ach ik laat t maar allemaal op me afkomen!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik weet het nog niet hoor. ZIj gaf aan binnenkort een vacature te krijgen. Ik heb het nu in principe prima naar mijn zin, maar praten kan natuurlijk nooit kwaad:D:D:D.
    Na de meting gaan ze dan bepalen wanneer de IUI plaats gaat vinden (IUI was het toch:):)). Sorry voor al de vragen hoor, maar ik ben het een beetje kwijt en ga nu echt proberen om het te onthouden...;););)
    Jij ben goed bezig hoor! GO Marjoleintje, GO Marjoleintje, GO Marjoleintje!!!!!!

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0

Geeft niks meis,
    als de eitjes groot genoeg zijn krijg ik pregnyl dan springen ze zekerweten na 36 uur en dan de iui

17. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0

Kunnen we hem bestellen???
    Echt knap.

ik kwam weer ff voorbij vliegen maar ga nu mijn kleine mannetje ff op bed brengen tot strakssssssssss

18. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Kan me heel goed voorstellen maar het zal je vast goed doen alleen hopen dat je een klik hebt met die man/vrouw..maar ook dit is weer spannend maar ook weer een stap verder dus kop op meid..

19. :D:D:D

En jij spannend hoor een nieuwe baan!!! Nouja misschien dan. Wat doe jij ook alweer voor werk?

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh ja, dat was ook zo.... Ik moet zeggen vind het ook als leek best ingewikkeld, bij iedereen in de MM is het net even anders. Daarom is het soms zo moeilijk te onthouden...

Share This Page