@mamavandewi: ik hoef nu gelukkig geen hormonen meer te spuiten!! Pfew!!! Dat lucht toch wel op hoor, want dat is echt niet fijn! Nu maar hopen dat de IUI is gelukt, en dat ik over 2 weken een mooie positieve test heb. Dan hoef ik die hormonen ook helemaal niet meer te spuiten! @jippiejee: heel veel succes en sterkte met je kijkoperatie vandaag!!! @marjolein: ja, lekker hè! Dat had ik weer! @knuffel: wat balen dat je nog zo lang moet wachten! Maar ik neem aan dat jullie ondertussen wel gewoon netjes doorklussen?? Dus dan blijft er altijd nog hoop hè! Fijn dat je gyn aardig was! @saskia: balen dat het nu echt definitief IUI wordt. Wanneer beginnen jullie? Dank je wel voor je compliment over mijn blog. Ik schrijf het echt vanuit m'n hart, en vanuit hoe ik ook echt ben.
Hey meiden, even korte up date; Beide eileiders zijn OPEN, WHOEHOE!!! Dat is in ieder geval al weer een stap in de goede richting. Alles viel 100% mee, ben alleen een beetje moe nu, dus vandaar geen groot verhaal of reacties op anderen. Blijf nog een paar daagjes bij huis dus kan nog genoeg bijkletsen deze week!
Jippie, dat is goed nieuws!! Fijn dat ze open waren. Saskia, nu dan toch ook echt aan de IUI... weer een nieuwe stap. Hopelijk levert het een kindje op! Succes!!
Jippie rustig aan. Mooi dat ze weer open zijn Eternity, bedankt voor je antwoorden. Hier gedemotiveerd. Las net een artikel over mensen die heel lang bezig waren voor een 2e en dat het nog steeds niet was gelukt. Wordt ik niet vrolijk van. En dat 50 % onbegrepen onvruchtbaarheid is bij mensen (ik weet niet of als het onbegrepen is er toch een kindje kan komen) En na een keizersnede en veel bloedverlies (en dat heb ik ook gehad) was het die mensen maar niet gelukt. En dan ga ik toch een beetje panieken ookal is het lang niet zo ver. Wat ben ik toch een paniek vogel. Verder een k*t dag op m'n werk. M'n telefoon is gestolen en ik moest 3 leerlingen eruit gooien omdat ze zich onbeschoft gedroegen. En toen ik later met ze praatte nog steeds. Grrr wat haat ik het dan. (soms is het ook leuk hoor).
kippetjesNOD: 10-01-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 26-01- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 20-2e kindje 26-01-Marjolein-31 jaar-ronde 15- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 27-01-Karine-30 jaar-ronde 10-2e kindje 30-01-Knuffel-35 jaar-ronde14-1e wondertje 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje 31-01?-Eternity-31 jaar-ronde 11-1e kindje 07-02-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 12-02-Saskia33-34 jaar-ronde 19-1e kindje 15-02-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 ?-Jippiejee-31 jaar-ronde 20-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 18-01: Jippiejee kijkoperatie 19-01: Saskia prikinstructie 26-01: Elba afspraak gyn 07-02: Marjolein uitslagen PRIUS onderzoeken 16-03: Mykelti gyn MCA
jippie wat fijn dat het goed is gegaan.. ik hoop dat je snel weer goed voelt en dat dit voor jullie de nieuwe start is! elba.. even een hele dikke knuffel van mij.. soms zijn leerlingen gewoon even arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
@Jippie: wat een goed nieuws! Beterschap nog even! @Saskia: succes met de iui later! @Elba: 2 grote pannendeksels???
Jippiejee: fijn dat de kijkoperatie is meegvallen en dat alles er goed uitziet! Nanette: balen dat oma toch weer is langsgekomen! Zeker omdat er toch stiekem wat hoop ontstaat. De prikinstructie veel reuze mee vanmorgen. Beetje eng om jezelf te prikken maar niet pijnlijk. Heb meteen in ziekenhuisapotheek de ampullen en spuiten gehaald.
tja.. oma snapt niet helemaal dat ze hier niet welkom is de komende tijd... 'k heb dit keer maar hele vieze koffie gemaakt en lekker geen koekjes gehaald voor haar! Dus hopelijk snapt ze de hint nu eindelijk! PS: heb de gyn gebeld.. Word morgen teruggebeld door de okplanner voor de verwijdering van de verkleving *fingerscrossed*
@all; Bedankt voor jullie medeleven voor mij operatie, doet een mens goed om te weten dat er alleen maar even aan je gedacht wordt! even bijelezen; Enernity, ik hoop dat die slechtte IUI ervaring wel succes heeft, dan heb je het er vast voor over! Wel balen dat het zo is gegaan zeg, ik zou bijna zeggen volgende keer gaat het hopelijk beter, maar ik duim er voor dat de volgende keer niet meet nodig is en dat je een mooi beebje (of twee is ook mogelijk geloof ik hè) in je buik heb! Saskia, ja je blijft hopen tot het einde aan toe hè, bijna tegen beter weten in. Ik hoop dat je je er inmiddels een beetje bij neer kan leggen. Ik weet niet meer wie er deze opmerking geplaatst had maar ik heb er wel steun aan als ik naar de toekomst kijk; Ook al wordt het kindje in het ziekenhuis verwekt, dat wil niet zeggen dat het met minder liefde is onstaan (of zoiets) Ja het is 'romantischer' tussen de lakens, maar wij verwekken in ieder geval geen kindjes in een opwelling!~ Elba, ja we worden nog es goed in wachten hier hè, we wachten altijd wel op iets, een afspraak een eisprong, NOD en ga zo maar verder Ik hoop dat al je vragen naar tevredenheid zijn beantwoord door Eternity als er nog vragen zijn kan ieder ze stellen hoor, begin ook al een aardige ervaringsdeskundige te worden8). Knuffel, lang geleden dat je langskwam, fijn dat alles bij jou zover goed lijkt, nu ook maar weer afwachten voor jou! zo verder weet ik het niet meer... Hier gaat het wel, toch behoorlijk spierpijn in mijn buik, lachen hoesten doet pijn, maar opzich gaat het goed. Ben heel opgelucht dat dit ook weer goed is. Weten natuurlijk nog steeds niet waarom het nog niet is gelukt, maar met verstopte eileiders ben je altijd verder van huis als zo. We hebben in 10 maart weer een afspraak en morgen belt de gyn ook nog even omdat hij gister door omstandigheden niet meer bij me aan bed langs kon komen om te vertellen van hoe n wat. De zuster heeft me verteld dat de eileiders open waren, maar meer kon ze ook niet vertellen. Of hij ze open had gemaakt, of er nog verklevingen waren of wat dan ook, dat hoor ik nog! En in maart maar even overleg hoe nu verder, als het dan niet gelukt is zal ook ik wel aan de IUI moeten geloven, toch niet te geloven hier in dit hok, nou ja gaan we volgend jaar een keer afspreken met onze IUI/IVF/MMM beebjes....
Nanette, spannend!! Jippie, wel fijn dat je gebeld wordt en niet hoeft te wcahten tot 10 maart Ik ben benieuwd of ze iets hebben gedaan of dat het in orde was. Hopelijk is IUI niet nodig...
Hopelijk is iui niet nodig jippie, En anders goed idee, gezellig allemaal ivf, iui en icsi kindjes. HOop dat je snel gebeld wordt. En als ik weer een vraag heb, weet ik je te vinden (helaas, als je begrijpt wat ik bedoel?) Nanette, ja lekker ongezellig doen. Vieze kouwe koffie, goed begin. Huis ook niet te warm, daar houden ze van. En alles rollator onvriendelijk!!!!!! Hier heb ik het aan 2 goede vriendinnen verteld dat we naar de gyn gaan. Ze wisten niet echt wat ze moesten zeggen. Ze vragen er ook eigenlijk nooit naar. Terwijl ze weten dat we bezig zijn. En dat vind ik jammer. Ik vind het juist wel fijn om mijn verhaal te doen. Maar meer mensen weten gewoon niet hoe ze moeten reageren of wat ze kunnen vragen. Dat vind ik wel lastig. Omdat je omgeving juist zo ondersteunend zou kunnen zijn.
Dag dames... Nog een half uurtje en is het zover... Dan moet ik voor mijn baarmoeder foto. En ik ben heel zenuwachtig Ik weet dat het voor een goed doel is, maar toch... Ik ben vreselijk kleinzeerig en ben bang dat het pijn gaat doen. De verpleegkundige had het over onaangenaam. Dan weet ik al genoeg... Sorry dat ik de hele week nog niets van mij had laten horen, maar ben erg druk geweest dat ik gewoon geen tijd heb gehad om even langs te komen. Morgen ben ik waarschijnlijk ook nog vrij( Ligt eraan hoeveel pijn het doet en hoe ik mij voel morgen.) Vrijdag lekker met mijn moeder naar Tineke schouten ( Dat is temminste nog wat leuks om naar uit te kijken!) Misschien tot straks nog even! Ik laat weten hoe het is geweest. xxx
Sterkte Sonja!!! Je bent niet kleinzeerig. Niemand houdt van pijn! En iedereen is zenuwachtig voor een foto (zelfs een gewone) Maar een bm staat al helemaal niet elke dag op de foto, dus vanaf hier alle begrip. Gelukkig maakt het voor de foto niet uit of je zenuwachtig bent of niet. (en vergeet niet cheese te zeggen ) (sorry voor dit flauwe grapje).
Ik hoop dat ook jij met goed nieuws terug mag komen, beetje te laat om je nog sterkte te wensen.... Het was me (ons?) even ontgaan.Ik Ik zou bijna zeggen sorry, maar er is hiet 1 regel in het kippenhok en dat is geen sorry zeggen... En dat geldt ook voor jou, geen sorry dat ik er niet was de hele week, we komen en gaan zoals het voor jezelf het beste uit komt. Wel een kleine tip als je nog een afspraak heb, even in de lijst zetten zodat we mee kunnen denken en leven!
kippetjesNOD: 10-01-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 26-01- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 20-2e kindje 26-01-Marjolein-31 jaar-ronde 15- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 27-01-Karine-30 jaar-ronde 10-2e kindje 30-01-Knuffel-35 jaar-ronde14-1e wondertje 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje 31-01?-Eternity-31 jaar-ronde 11-1e kindje 07-02-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 12-02-Saskia33-34 jaar-ronde 19-1e kindje 15-02-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Jippiejee-31 jaar-ronde 20-1e kindje (geen kans deze maand) Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 19-01: Saskia prikinstructie 26-01: Elba afspraak gyn 07-02: Marjolein uitslagen PRIUS onderzoeken 16-03: Mykelti gyn MCA 10-03:Jippiejee afspraak gyn
Sonja, hoe is het gegaan?? Als ik het van te voren had gelezen had ik je nog kunnen zeggen dat ik het in elk geval niet pijnlijk vond. Het is bij iedereen anders, ik hoop dat het je ook mee is gevallen.