kippetjesNOD: 26-01- MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 20-2e kindje 26-01-Marjolein-31 jaar-ronde 15- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 27-01-Karine-30 jaar-ronde 10-2e kindje 30-01-Knuffel-35 jaar-ronde14-1e wondertje 31-01-Mykelti-32 jaar-ronde19-ma in ronde9-1e kindje 31-01?-Eternity-31 jaar-ronde 11-1e kindje 07-02-Elba- 30 jaar-ronde 10-2e kindje 08-02-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 12-02-Saskia33-34 jaar-ronde 19-1e kindje 15-02-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Jippiejee-31 jaar-ronde 20-1e kindje (geen kans deze maand) Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 19-01: Saskia prikinstructie 23-01: sonja samenlevingstest 26-01: Elba afspraak gyn 01-02: Sonja afspraak Gyn 07-02: Marjolein uitslagen PRIUS onderzoeken 16-03: Mykelti gyn MCA 10-03:Jippiejee afspraak gyn
Hey Nanette, nog wel geslapen??? Het is wel een beetje rustig hier int hok, begin me ook al weer te vervelen, morgen symposium, leuk een beetje afleiding! Ben het nu wel weer zat thuis te zitten. Ik ben hier begonnen met gezond eten en twee of maximaal 3 kopjes koffie per dag. Ik heb er een goed gevoel bij om hier wat meer aandacht aan te besteden. Gyn heeft net gebeld, er was niks en dan ook helemaal niks bijzonders te zien, geen verkleving geen endometriose geen andere gekkigheid. Dus goed nieuws zover. Waarom het dan nog niet is gelukt blijft wel een raadsel, maar ik ben toch heel blij met de uitslag en het geeft me een hoop rust. We gaan nog even tot 10 maart ons best doen en dan maar es bespreken wat onze kansen te zijn om zelf zwanger te worden. Deze maand rust omdat mijn ei nu wel onbevrucht voorbij is, maar dat geeft niet, zie nu uit naar oma's bezoek dan kunnen we de volgende ronde in! oh ja in mei gaan we lekker een weekje weg, even naar de zon!
Jippie, goed nieuws voor nu dus! Super!! Hoop dat het snel mag lukken nu!! En lekker binnenkort naar de zon, ben jaloers!!8)
Zo, ik kom hier weer eens een kijkje nemen. @Jippie Goed zeg, dat de eileiders goed doorgankelijk zijn en dat je nu gerustgesteld bent. Zolang ze niks vinden is het goed nieuws hoor! Als je als koppel de hele medische toestand romdom subfertiliteit goed hebt doorstaan, réken maar dat dat kindje uit ONTIEGELIJK veel liefde geboren wordt! Relaties waar onvoldoende liefde -voor elkaar, en voor een toekomstig kind- bij zit, sneuvelen gegarandeerd in een dergelijk proces. Liefdesbabies worden niet geboren bij beroemdheden die elkaar een paar maanden kennen. Ze worden geboren met een heleboel doorzettingskracht, wilskracht en diepe liefde.
@ jippie fijn dat er geen gekke zaken zijn gevonden.. Maar ik hoop wel dat jullie in maart dan een goed gesprek krijgen.. Want helemaal geen reden is ook zo onbevredigend.. hoewel er wel hoop blijft dan @opmerking... die was van mij vereerd dat jij hem onthouden hebt
ow en jippie.. mag ik mee in de koffer? Ik beloof dat ik mij heel netjes ga gedragen dan *kleine tip als het antwoord ja is.. Laat je man de kpoffer dragen, dat is beter voor je rug*
@Jippie: fijn die uitslag! @Marjolein: hoe is het met je moeder? @Alex: wat kun je toch altijd geweldig mooie antwoorden formuleren!
Goedenavond dames, goh wat was ik zenuwachtig gisteren... Ik moest ook nog een half uur langer wachten dus de zenuwen gierde door mijn lijf.... Mijn mannetje stond gelukkig aan mij zij Achteraf helemaal niet nodig geweest, maar ja als je het nooit eerder heb meegemaakt en je weet niet wat je te wachten staat.... Nu wachten op de samenlevingstest die we zondag om half 12 hebben. Dat is dan namelijk mijn 14de cyclus dag. Eigenlijk moesten we zaterdag, maar ik en mijn moeder zijn vrijdag op zaterdag een avondje weg en slaap niet thuis, en deze avond met mijn moeder was al eerder afgesproken dan onze afspraak bij de gyn... Dus hopelijk dat de test goed gaat, want normaal is het op de 12de dag en anders moet ie nog een keer in de volgende cyclus.... We wachten af....
Ik heb nooit een samenlevingstest gehad. Hoe werkt dat? Heel veel plezier in elk geval alvast met je uitstapje! Natuurlijk ook veel succes voor de samenlevingstest.
Ik ga morgen gelijk maar beginnen met temperaturen, ik ben nu nieuwsgierig! Ik heb misschien wel een ei deze maand. Als het geen ei is dan een gesprongen eiblaasje zonder "goed" ei. In elk geval heb ik al sinds vanmiddag weer erg veel last van ovulatiepijn. Het is al een half jaar geleden dat ik dat zo erg heb gevoeld als nu. Wie weet... Ik zit nu alleen weer op CD 23. Het zal dus sowieso wel weer een langere cyclus worden. Vanaf morgen toch maar weer mijn temp gaan bij houden, dan kan ik zien of het echt een ei is of niet.
dat was me ook al opgevallen! Zullen we er weer wat leven in brengen? Ik kan in elk geval vertellen dat mijn temperatuur vandaag wel omhoog is gegaan. Ik voelde eergister al iets van een ei dus dat klopt dan wel. Ik hoop dat hij hoog blijft en dat het echt een ei was... Wie weet hoef ik dan toch niet aan de hormoon pillen